Regulamin Programu Lojalnościowego LightBox „Bonus za Polecajkę”
Spis treści:
- Definicje
- Postanowienia ogólne
- Warunki i zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym
- Czym jest i jak działa Polecajka
- Czym jest i jak działa Bonus
- Polityka prywatności
- Polityka Reklamacji i polubowne rozwiązywanie sporów
- Postanowienia końcowe
I. Definicje
- Regulamin – niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego „Bonus za
Polecajkę”.
- Program Lojalnościowy – Program lojalnościowy organizowany pod nazwą
„Bonus za Polecajkę”.
- Organizator – LightBox Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka
komandytowa z siedzibą w Gdańsku, 80-280 Gdańsk, Szymanowskiego 4, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym
Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000589228,
NIP 584-269-68-84, REGON 221012905.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która
korzysta z usług LightBox.
- Uczestnik – Klient, który uczestniczy w Programie Lojalnościowym „Bonus
za Polecajkę”.
- Zestaw dietetyczny LightBox – przygotowany dla Klienta zestaw posiłków
dietetycznych na 1 dzień.
- Serwis LightBox.pl – strona internetowa umieszczona
pod adresem: www.lightbox.pl, wraz ze wszystkimi podstronami
stanowiącymi jej części, przy wykorzystaniu której LightBox oferuje i sprzedaje Klientom produkty i
usługi w ramach swojej oferty.
- Znany Adres – adres dostawy podany przez Klienta, na który LightBox dokonał
już uprzednio dostawy jakiegokolwiek zamówienia.
- BOK – Biuro Obsługi Klienta LightBox dostępne dla Klientów pod numerem
telefonu 513 513 661 oraz e-mailowo pod adresem poczty elektronicznej kontakt@lightbox.pl.
II. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady Programu Lojalnościowego, polegającego na możliwości zakupienia
Zestawów dietetycznych LightBox po obniżonej cenie, po spełnieniu warunków Programu
Lojalnościowego określonych w niniejszym Regulaminie.
- Program Lojalnościowy obowiązuje od 20 listopada 2022 roku do odwołania, przy czym Organizator ma
prawo do zmiany okresu obowiązywania Programu Lojalnościowego w każdym momencie w czasie jego
trwania, pod warunkiem powiadomienia o tym Uczestników z miesięcznym wyprzedzeniem oraz umożliwienia
im wykorzystania w tym okresie zgromadzonych nagród (Bonusów).
- Program Lojalnościowy działa na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej, w miejscowościach objętych
zasięgiem działania Organizatora, których aktualna lista jest dostępna w Serwisie LightBox.pl.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie obowiązują postanowienia Regulaminu Serwisu
LightBox.pl.
III. Warunki i zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym
- Program Lojalnościowy skierowany jest do Klientów LightBox składających zamówienia poprzez Serwis
LightBox.pl i posiadających konto użytkownika w panelu Klienta Mój LightBox www.lightbox.pl/konto.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest dobrowolne. Klient może przystąpić do Programu
Lojalnościowego, tym samym stając się jego Uczestnikiem, może także w każdym czasie zrezygnować z
dalszego udziału w Programie Lojalnościowym.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym polega na otrzymywaniu i wykorzystywaniu przez Uczestników
rabatów w zamian za skuteczne polecanie zakupów diety pudełkowej LightBox znajomym,
którzy dotychczas nie korzystali z produktów i usług LightBox.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest bezpłatne.
- Organizator ma prawo do wykluczenia z udziału w Programie Lojalnościowym Uczestnika, co do którego
ma uzasadnione podejrzenie o postępowanie niezgodne z niniejszym Regulaminem, w tym przede wszystkim
działania mające na celu uzyskanie korzyści w ramach Programu Lojalnościowego w sposób niezgodny z
założeniami Programu. Decyzja organizatora o wykluczeniu uczestnika z Programu Lojalnościowego jest
ostateczna i nieodwołalna.
IV. Czym jest i jak działa Polecajka
- Klient LightBox otrzymuje poprzez wiadomość e-mail i/lub SMS, a także panel Klienta Mój LightBox www.lightbox.pl/konto indywidualny kod rabatowy dla
swoich znajomych, zwany dalej Polecajką. Kod rabatowy zawiera frazę „POLECAJKA”
oraz unikalny, indywidualny numer, przypisany do Klienta.
- Klient może następnie przekazywać swoją Polecajkę znajomym, którzy dotychczas nie dokonywali zakupów
w Serwisie LightBox.pl, zachęcając ich do zakupu Zestawów dietetycznych LightBox z rabatem 25% na 5
dni pierwszego zamówienia. Przekazując swoją Polecajkę znajomym, Klient staje się Uczestnikiem
Programu Lojalnościowego.
- Polecajka jest kodem rabatowym umożliwiającym użytkownikowi, który wcześniej nie dokonywał zakupów w
Serwisie LightBox.pl, zakup 5 Zestawów dietetycznych LightBox po cenie niższej o 25% od aktualnych
cen podanych w cenniku na www.lightbox.pl, przy czym:
3.1 Jeśli zamówienie jest na 5 zestawów – rabat obejmie
całe
zamówienie;
3.2 Jeśli zamówienie jest na więcej niż 5 zestawów – rabat obejmie 5
zestawów;
3.3 Jeśli w koszyku są zestawy różnego typu – rabat naliczy się dla 5
najdroższych zestawów w koszyku;
3.4 Jeśli zamówienie obejmuje mniej niż 5 zestawów – rabat obejmie całe
zamówienie, jednak w tym przypadku Uczestnik Programu Lojalnościowego nie otrzyma Bonusa za Polecajkę
(patrz: punkt V poniżej).
- Możliwość skorzystania z kodu rabatowego Polecajka przysługuje użytkownikowi, który spełni
łącznie poniższe warunki:
4.1 Jest nowym Klientem, który nie zamawiał dotychczas Zestawów
dietetycznych
LightBox, z wyjątkiem jednego zestawu próbnego w promocyjnej cenie;
4.2 W czasie obowiązywania Programu Lojalnościowego złoży zamówienie na
Zestawy dietetyczne LightBox w Serwisie LightBox.pl, używając kodu rabatowego zawierającego frazę
„POLECAJKA” oraz unikalny, indywidualny numer, przypisany do Klienta, od którego otrzymał
Polecajkę;
4.3 Uiści opłatę w wysokości podanej w potwierdzeniu złożenia zamówienia
otrzymanym na adres poczty elektronicznej, przy czym podana w potwierdzeniu wysokość opłaty będzie już
odpowiednio pomniejszona w związku z faktem korzystania z Polecajki;
4.5 Dotrzyma terminu płatności wskazanego w potwierdzeniu złożenia
zamówienia.
- Z zastrzeżeniem punktu 3 powyżej, jeden Klient może skorzystać z Polecajki jeden raz,
czyli dokonać jednego zakupu z użyciem kodu typu Polecajka, opłaconego jedną transakcją.
- LightBox ma prawo odstąpić od umowy dostawy w odniesieniu do zamówienia z kodem typu Polecajka w
przypadku złożenia zamówienia z dostawą na Znany Adres. Deklaracja, że zamówienie na Znany Adres
jest składane w imieniu i/lub na rzecz innej osoby niż poprzednie zamówienie/zamówienia składane na
Znany Adres nie będzie uważana za okoliczność wyłączającą powyższe prawo odstąpienia. W takich
przypadkach LightBox powiadomi Klienta na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w zamówieniu
najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia dostaw o odstąpieniu od Umowy w odniesieniu do
danego zamówienia. LightBox bez zwłoki zwróci wpłaconą przez Klienta należność za zamówienie na
numer rachunku bankowego wskazany odrębnie przez Klienta pocztą elektroniczną. Zwrot środków nastąpi
nie później niż w terminie 2 dni roboczych od wpływu środków za zamówienie na konto LightBox i
otrzymania przez LightBox numeru rachunku bankowego, na który ma być zwrócona należność.
- Promocje i rabaty nie łączą się.
V. Czym jest i jak działa Bonus
- Po dokonaniu zakupu minimum 5 Zestawów dietetycznych LightBox przez nowego użytkownika z użyciem
kodu typu Polecajka w ramach jednej transakcji, Klient LightBox, do którego jest przypisany dany kod
typu Polecajka, otrzyma od LightBox Bonus, o czym zostanie powiadomiony w wiadomości e-mail i/lub
SMS w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dokonania zakupu przez nowego użytkownika, a
jednocześnie informacja o wysokości przyznanego Bonusa pojawi się w jego panelu Klienta Mój LightBox
www.lightbox.pl/konto.
- Bonus jest indywidualnym kodem rabatowym zawierającym frazę „BONUS” oraz indywidualny,
unikalny numer, przypisany do Klienta. Jest to kod wielokrotnego użytku, a wartość zgromadzonego na
nim rabatu, wyrażona w złotych polskich, może się zmieniać w zależności od liczby skutecznych
poleceń diety LightBox oraz wykorzystania zgromadzonego rabatu na kolejne zakupy.
- Za każdy zakup minimum 5 Zestawów dietetycznych LightBox dokonany przez nowego użytkownika z
wykorzystaniem indywidualnego kodu typu Polecajka, przypisanego do danego Klienta, Klient ten
otrzyma rabat w wysokości 25 zł na dowolny zakup w Serwisie LightBox.pl. Użytkownik dokonujący
drugiego i kolejnego zakupu diety LightBox nie jest nowym użytkownikiem, a więc za drugi i kolejny
zakup tego użytkownika Klient nie otrzymuje kolejnych rabatów.
- Aby skorzystać z rabatu typu Bonus, Klient powinien przy dowolnym swoim zakupie użyć przekazanego w
wiadomości e-mail i/lub SMS oraz podanego w panelu Klienta Mój LightBox www.lightbox.pl/konto indywidualnego kodu rabatowego
typu Bonus.
- Jeśli przy użyciu kodu typu Polecajka przypisanego do Klienta LightBox zostaną dokonane zakupy przez
więcej niż jednego nowego użytkownika, za każdy taki zakup minimum 5 Zestawów dietetycznych LightBox
Bonus Klienta zostanie powiększony o kolejne 25 zł, o czym Klient zostanie powiadomiony mailem i/lub
SMS-em oraz poprzez zmianę wysokości zgromadzonego rabatu Bonus w panelu Klienta Mój LightBox www.lightbox.pl/konto w ciągu maksymalnie 7 dni
kalendarzowych.
- Rabat zgromadzony jako Bonus może być przy składaniu zamówienia wykorzystany w całości, jeśli
wartość zamówienia jest równa lub wyższa od wysokości zgromadzonego rabatu; lub też w części, jeśli
wartość zamówienia jest niższa od wysokości zgromadzonego rabatu. Jeśli rabat Bonus zostanie
wykorzystany w części, pozostały rabat może być wykorzystany przy kolejnych zamówieniach.
- Bonusy nie podlegają wymianie na pieniądze i nie mogą być przekazywane osobom trzecim, w tym na
rzecz innego Klienta LightBox. Uczestnik nie może wykorzystać zgromadzonego rabatu Bonus w sposób
inny niż składając zamówienie na Zestawy dietetyczne LightBox. Poprzez użycie przez Uczestnika
indywidualnego kodu rabatowego typu Bonus, wartość zamówienia zostanie pomniejszona o wysokość
naliczonego Bonusa. Pozostałą część ceny Uczestnik opłaca za pomocą jednej z metod płatności
dostępnych w Serwisie LightBox.pl.
- W przypadku zastrzeżeń co do wysokości naliczonego rabatu typu Bonus Uczestnik może złożyć
reklamację, na którą Organizator odpowie bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 14 dni
kalendarzowych.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym nie łączy się z innymi promocjami i rabatami.
VI. Polityka prywatności
- LightBox przykłada dużą wagę do ochrony prywatności i traktuje dane Klientów ze starannością i
uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych
osobowych, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) (RODO).
- LightBox Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Gdańsku, 80-280 Gdańsk, ul. Szymanowskiego 4 jest
administratorem danych osobowych, z którym można się̨ kontaktować pisemnie na podany adres siedziby
lub w sposób podany na stronie www.lightbox.pl.
- Świadczenie usług przez LightBox obejmuje następujące działania po stronie LightBox: czynności
administracyjne związane z przyjęciem i realizacją zamówienia, za pośrednictwem środków komunikacji
elektronicznej, fakturowanie, pobieranie opłat, rozpatrywanie reklamacji, ewentualne dochodzenie
wierzytelności, kontrolę jakości produktów i usług, marketing własnych produktów i usług.
- LightBox przetwarza dane osobowe (imię, nazwisko, dane adresowe, telefoniczne, mailowe), oraz dane
zebrane w związku z odwiedzaniem przez Klienta strony www.lightbox.pl.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale w pewnym zakresie niezbędne do zawarcia Umowy, jak również może
wynikać z przepisów prawa – brak podania danych uniemożliwi zawarcie Umowy.
- Dane osobowe będą̨ przetwarzane przez LightBox w celu:
6.1. wykonania Umowy (dostawy Zestawów dietetycznych LightBox
oraz Produktów
uzupełniających), na podstawie złożonego zamówienia – przez okres realizacji zamówienia;
6.2. zarekomendowania odpowiedniej diety przez dietetyka LightBox (dotyczy
informacji o stanie zdrowia), na podstawie wyrażonej zgody – do czasu cofnięcia zgody;
6.3. marketingu własnych produktów i usług LightBox, na podstawie
uzasadnionego interesu administratora danych – do czasu wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych w tym celu, a po zrealizowaniu Umowy, na podstawie wyrażonej zgody
– do czasu cofnięcia zgody. Uzasadnionym interesem jest prowadzenie przez LightBox marketingu
bezpośredniego swoich produktów i usług. W tym celu przetwarzane będą̨ dane w zakresie: imię, nazwisko,
dane kontaktowe;
6.4. zbierania opinii o jakości produktów i usług LightBox, na podstawie
uzasadnionego interesu administratora danych – przez okres realizacji zamówienia, do czasu
wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w tym celu. Uzasadnionym
interesem jest zbieranie opinii przez LightBox w celu doskonalenia jakości produktów i usług. W tym celu
przetwarzane będą̨ dane w zakresie: imię, nazwisko, dane kontaktowe;
6.5. rachunkowym, na podstawie przepisów o rachunkowości – przez 5 lat
od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym płatność związana ze zrealizowaną Umową
została ostatecznie spłacona, rozliczona lub przedawniona;
6.6. ewentualnej windykacji i dochodzenia roszczeń oraz obrony praw LightBox
w postępowaniu karnym, na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu LightBox – do czasu upływu
okresów przedawnienia roszczeń, zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa. Prawnie uzasadnionym interesem
jest możliwość dochodzenia roszczeń przez LightBox.
- Klientowi przysługuje prawo do żądania:
7.1. dostępu do swoich danych; realizując to prawo Klient jest
uprawniony do
uzyskania od LightBox potwierdzenia, czy przetwarzane są jego dane osobowe; uzyskania ich kopii oraz do
uzyskania informacji m.in. o: celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, kategoriach odbiorców,
którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, planowanym okresie przechowywania danych osobowych,
źródle ich pozyskania przez LightBox;
7.2. sprostowania jego danych; realizując to prawo Klient jest uprawniony do
żądania od LightBox sprostowania lub uzupełnienia dotyczących go danych osobowych, które są
nieprawidłowe lub niekompletne;
7.3. usunięcia jego danych; realizując to prawo Klient jest uprawniony do
żądania od LightBox usunięcia dotyczących go danych osobowych, w przypadkach wskazanych w art. 17 RODO,
w szczególności w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane
lub złożony został skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych;
7.4. ograniczenia przetwarzania jego danych; jeśli Klient ma zastrzeżenia co
do prawidłowości jego danych; jeśli uważa, że LightBox nie powinien przetwarzać jego danych, ale
jednocześnie nie chce, aby je usunął; jeśli takie dane osobowe nie są już potrzebne LightBox, natomiast
Klient potrzebuje ich w związku z dochodzeniem roszczeń; jeśli Klient wyraził sprzeciw wobec
przetwarzania jego danych, a obowiązkiem LightBox jest sprawdzenie, czy powinien je dalej
przetwarzać;
7.5. przenoszenia swoich danych; realizując to prawo Klient jest uprawniony
do uzyskania od LightBox w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się̨ do odczytu
maszynowego jego danych osobowych, które dostarczył LightBox, ma prawo również zażądać, aby LightBox
przesłał innemu administratorowi jego dane osobowe, o ile jest to technicznie możliwe. Powyższe
uprawnienie dotyczy wyłącznie danych osobowych, które LightBox przetwarza na podstawie zgody lub na
podstawie zawartej Umowy (realizowanego zamówienia);
7.6. wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją
wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
LightBox, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu
bezpośredniego przez LightBox; realizując to prawo Klient jest uprawniony do wniesienia, z przyczyn
związanych ze szczególną sytuacją, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Klienta na podstawie
prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez LightBox. Jednak pomimo sprzeciwu, LightBox jest
uprawniony w dalszym ciągu przetwarzać te dane osobowe, jeżeli wykaże istnienie ważnych, prawnie
uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane
dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
7.7. cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez
wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7.8. wniesienia skargi do Organu Nadzoru w zakresie danych osobowych –
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
- Dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie
administratora, m.in. kurierom realizującym dostawy Zestawów dietetycznych LightBox, podmiotom z
którymi LightBox współpracuje w zakresie przygotowywania Zestawów dietetycznych i Produktów
uzupełniających, dostawcom usług IT mającym siedzibę w Polsce, dostawcom usług archiwizacji
dokumentacji, podmiotom przetwarzającym dane w celu windykacji należności, kancelariom prawnym
świadczącym wsparcie prawne, agencjom marketingowym, biurom rachunkowym – przy czym takie
podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami
administratora.
VII. Polityka Reklamacji i polubowne rozwiązywanie sporów
- Reklamacje składane w związku z korzystaniem przez Klienta z Produktów i Usług LightBox, z
zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, mogą być składane w formie pisemnej, według wyboru Klienta:
1.1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
kontakt@lightbox.pl;
1.2. na adres LightBox Sp. z o.o. sp.k. 80-280 Gdańsk, ul. Szymanowskiego 4,
z dopiskiem: „REKLAMACJA”.
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres Klienta składającego reklamację, numer
zamówienia, którego dotyczy oraz datę dostawy, o ile reklamacja dotyczy konkretnego Zestawu
dietetycznego LightBox lub Produktu uzupełniającego, a także zwięzły opis zdarzenia będącego powodem
reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, a zgłaszający ją Klient
zostanie poinformowany o zajętym przez LightBox stanowisku wiadomością e-mail przesłaną na wskazany
przez Klienta adres poczty elektronicznej wykorzystywanej przez Klienta do korespondencji w związku
z korzystaniem z Oferty LightBox.
- LightBox informuje Klienta będącego konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania
reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym
(wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download?plik=6223). Wykaz
stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji
Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
VIII. Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie Programu Lojalnościowego, jednak
zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego nie mogą naruszać praw nabytych przez Uczestników
Programu Lojalnościowego.
- Organizator zamieści informację o każdej zmianie Regulaminu Programu Lojalnościowego w Serwisie
LightBox.pl.
- Zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego zaczynają obowiązywać w momencie ich publikacji w
Serwisie LightBox.pl.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Programu Lojalnościowego mają zastosowanie
postanowienia Regulaminu
Serwisu LightBox.pl oraz przepisy prawa polskiego.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu Programu Lojalnościowego okaże się lub uznane zostanie
prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, wszystkie pozostałe postanowienia Regulaminu Programu
Lojalnościowego pozostają w mocy.
Gdańsk, 20 listopada 2022 r.