Zamów!

Menu – Slim FLEX

Wtorek, 28.01

Śniadanie
A. Placki owsiane z jogurtem greckim, sałata rzymska z dynią i nasionami słonecznika danie vege
B. Pieróg z ciasta francuskiego z farszem jajecznym i szynką drobiową, słupki świeżych warzyw, dip jogurtowo-koperkowy
C. Pancakes z syropem klonowym i owocami danie vege
D. Kanapka z polędwicą sopocką i serkiem mascarpone, sałatka warzywna z oliwą z oliwek
II śniadanie
A. Rukola z gruszką w balsamico z kozim serem i orzechami włoskimi danie vege
B. Sałatka z zielonego groszku z warzywami i ryżem parboiled danie vege
C. Frittata caprese z mozzarellą i bazylią danie vege
D. Twarożek wiejski z suszonymi pomidorami i oliwkami danie vege
Obiad
A. Strogonow z wołowiny QMP, warzywa na parze, kasza gryczana
B. Indyk a la bruschetta z pesto z orzeszków pinii i sera grana padano, ryż brązowy
C. Pierogi leniwe z sosem mango danie vege
D. Penne ze szpinakiem z prażonymi ziarnami i serem grana padano, roszponka z kremem balsamicznym danie vege
Podwieczorek
A. Tarta z owocami danie vege
B. Ciasto z kaszą manną i morelami, owoce danie vege
C. Jogurtowy przysmak z płatkami owsianymi i kokosem, owoce danie vege
D. Smoothie kakaowe danie vege
Kolacja
A. Sałatka z tuńczyka z ananasem, bukiet świeżych warzyw, pieczywo
B. Rolada z indyka nadziewana pistacjami, sałatka ze szpinaku i kalarepki z owocami, pieczywo
C. Sałatka meksykańska, surówka warzywna z nasionami dyni i tymiankiem, pieczywo danie vege
D. Placki ziemniaczane z cukrem pudrem i jogurtem naturalnym danie vege

Środa, 29.01

Śniadanie
A. Zawijaniec z warzywami i mozzarellą, domowy sos '1000 wysp' danie vege
B. Twarożek na szpinaku z siemieniem lnianym i kiełkami rzodkiewki, wędlina drobiowa, pasta z awokado, pomidorki koktajlowe, pieczywo
C. Muffiny jajeczne z suszonymi pomidorami i szczypiorkiem, pasta twarogowa z łososiem i koperkiem, pieczywo danie z rybą
D. Pancakes z bekonem, jajkiem sadzonym i pomidorami
II śniadanie
A. Sałatka owocowo-warzywna z szynką i kukurydzą
B. Zupa z papryki i ciecierzycy z ziemniakami danie vege
C. Kanapka razowa z pastą serowo-jajeczną ze szczypiorkiem i pomidorkami danie vege
D. Croissant na słodko danie vege
Obiad
A. Indyk z pędami bambusa, kiełkami fasoli mung, kukurydzą i czarnymi oliwkami, perłowy kuskus z zielonym groszkiem i grzybami leśnymi
B. Risotto z ryżu parboiled z warzywami i parmezanem, surówka z cukinii, świeżych ogórków i rzodkiewek
C. Bitki z wołowiny QMP w sosie cebulowo-koperkowym, sałatka z dwukolorowej marchewki, kalafior romanesco, sorgo
D. Tagliatelle z pesto z bazylii i orzeszków piniowych, sałata z figowym kremem balsamicznym danie vege
Podwieczorek
A. Koktajl jogurtowo-ananasowy danie vege
B. Piernik z czerwonej fasoli, owoce danie vege
C. Pudding waniliowy z pomarańczą danie vege
D. Szwedzkie ciasto migdałowo-cytrynowe, owoce danie vege
Kolacja
A. Roladki z łososia w cieście szpinakowym, sałatka wielowarzywna z czerwoną fasolką danie vege
B. Pappardelle z sosem pomidorowym, pieczarkami i parmezanem danie vege
C. Sałatka gyros z piersią indyka w oregano
D. Polędwica wołowa w zalewie miodowo-ziołowej, bukiet świeżych warzyw, pieczywo

Czwartek, 30.01

Śniadanie
A. Omlet serowo-migdałowy z orzechami, jogurt grecki, owoce danie vege
B. Serowe racuchy z jagodami i płatkami migdałów danie vege
C. Jogurt z granolą domową
D. Kanapka z serem camembert i pieczoną polędwiczką, sałatka warzywna z oliwą z oliwek
II śniadanie
A. Sałatka grecka danie vege
B. Krem brokułowy z pestkami dyni danie vege
C. Grillowany ananas z sosem jogurtowo-serowym i płatkami migdałowymi danie vege
D. Pieczone warzywa z mozzarellą danie vege
Obiad
A. Roladki drobiowe ze szpinakiem i suszonymi pomidorami, warzywa na parze, surówka z czerwonej i białej kapusty z koperkiem, kasza gryczana
B. Pierś z indyka w sosie słodko-pikantnym, dwukolorowa marchewka z cukinią i zielonym groszkiem, ryż biały i dziki
C. Rogout wege z soczewicą i migdałami, ryż brązowy danie vege
D. Kartacze z Podlasia, surówka z czerwonej kapusty
Podwieczorek
A. Pudding chia z wiśniami w żelu danie vege
B. Awokado smoothie danie vege
C. Pianka jogurtowa z marakują, owoce
D. Kokosanka, owoce danie vege
Kolacja
A. Tatar z łososia, sałata dębowa z rukolą i płatkami jaglanymi, pieczywo danie z rybą
B. Placki z cukinii z jogurtem greckim i wielowarzywną surówką z jabłkiem danie vege
C. Kremowe kaszotto z pieczonym kurczakiem i dynią
D. Sałatka z kozim serem, oliwkami, orzechami włoskimi z grzankami i dressingiem jogurtowo-koperkowym danie vege

Piątek, 31.01

Śniadanie
A. Jogurt z autorską mieszanką musli 'Słońce na talerzu' danie vege
B. Sałatka jajeczna z pastą tahini, orzechowa rolada z kurczaka, pieczywo
C. Pasztet z kurczaka z żurawiną, chutney warzywno-owocowy, chlebek fitness
D. Placki kukurydziane z sosem bazyliowym, owoce danie vege
II śniadanie
A. Krupnik domowy 'LightBox' danie vege
B. Sałatka caprese z oliwą bazyliową danie vege
C. Serek wiejski z miodem i migdałami danie vege
D. Kanapka z hummusem z cieciorki i pieczarek na sałacie danie vege
Obiad
A. Miruna w sosie pomidorowym z papryką faszerowaną szpinakiem i mozzarellą, ryż biały i dziki danie z rybą
B. Udka z kurczaka w sosie barbeque z puree ziemniaczanym i brokułami
C. Rumsztyk z siekanej wołowiny z cebulką, puree ziemniaczane z masłem, zielony groszek, surówka z tartej marchewki z chrzanem
D. Kluski śląskie z grzybami w sosie mascarpone, surówka z kapusty czerwonej danie vege
Podwieczorek
A. Deser cytrynowy z wyspy Arki, owoce
B. Ciasto marchewkowe, owoce danie vege
C. Mandarynki z czekoladą danie vege
D. Kasza manna na mleku z musem jagodowym danie vege
Kolacja
A. Quiche warzywny z żółtym serem, pasta z bobu, spaghetti z marchewki, pieczywo danie vege
B. Łosoś a la Wellington ze szpinakiem, sałatka z cukinii z oliwkami i orzechami włoskimi danie z rybą
C. Naleśniki ze szpinakiem i ricottą na roszponce z sosem pomidorowym danie vege
D. Sałatka z kurczaka, kukurydzy, ananasa i ogórka z nasionami słonecznika, papryka na sałacie, sucharki pełnoziarniste

Sobota, 01.02

Śniadanie
A. Hummus z suszonymi pomidorami i pastą tahini, twarożek z rzodkiewką, surówka z marchwi i jabłek, pieczywo fitness danie vege
B. Frittata z pomidorami, oliwkami i parmezanem z wyspy Lipsi, sucharki pełnoziarniste, owoce danie vege
C. Twarożek po indyjsku, camembert z konfiturą z żurawiny, surówka z jabłek, pieczywo danie vege
D. Quesadillas z jajecznicą i suszonymi pomidorami, sos jogurtowy, rukola z roszponką danie vege
II śniadanie
A. Carpaccio z pieczonych buraków z serem typu feta danie vege
B. Zupa egzotyczna na mleczku kokosowym danie vege
C. Kanapka razowa z włoską pastą pomidorową i gotowanym jajkiem przepiórczym danie vege
D. Sałatka z pieczonym indykiem, kaszą kuskus i warzywami z dressingiem miodowym
Obiad
A. Udka kurczaka ze śliwkami, warzywa na parze, surówka z tartej marchewki z mandarynką, kasza jaglana
B. Pomidory faszerowane soczewicą, marchewka z cukinią i zielonym groszkiem, ryż biały z dzikim danie vege
C. Kurczak panierowany w płatkach migdałowych, mix zielonych sałat z sosem vinegrette z natką pietruszki, puree z batatów
D. Żeberka w marynacie miodowo-pomidorowej, surówka z kiszonej kapusty z oliwą z oliwek, puree ziemniaczane z masłem
Podwieczorek
A. Budyń czekoladowy z migdałami, owoce danie vege
B. Koktajl jogurtowy z papają danie vege
C. Aksamitka pistacjowa, owoce
D. Ciasto czekoladowe z cukinią, owoce danie vege
Kolacja
A. Tarta grecka
B. Fuczki bieszczadzkie (placki z kiszonej kapusty) ze śmietaną, warzywa do chrupania danie vege
C. Pilaw z zielonych warzyw z cieciorką, rukola z gruszkowym kremem balsamicznym danie vege
D. Fasolka po bretońsku z pieczonymi frankfurterkami, pieczywo

Niedziela, 02.02

Śniadanie
A. Jogurt z granolą domową
B. Łosoś wędzony na gorąco z cytryną i czarnymi oliwkami, pasta jajeczna z koperkiem, pieczywo danie z rybą
C. Naleśnik z białym serem i jogurtem greckim, świeże owoce
D. Jajka zapiekane w chlebie z mozzarellą i pomidorami ze szczypiorkiem danie vege
II śniadanie
A. Zupa pomidorowa z ryżem i soczewicą danie vege
B. Borowikowe pierożki ravioli z mozzarellą, bazylią i pesto, pomidory danie vege
C. Sałatka z kuskusem, mango i fetą danie vege
D. Kanapka razowa z pastą z pieczonego kurczaka i ogórkiem
Obiad
A. Farfalle pełnoziarniste z cukinią i pomidorami, surówka ze świeżych ogórków i czerwonej papryki
B. Morszczuk panierowany w płatkach kukurydzianych, fasolka szparagowa, surówka z kiszonej kapusty, puree ziemniaczane danie z rybą
C. Gulasz wołowy, buraczki z jabłkiem, kasza gryczana biała
D. Schab w sosie koperkowym z puree ziemniaczanym i surówką Colesław
Podwieczorek
A. Ciasto jogurtowe z topem ze świeżej marakui, owoce danie vege
B. Serniczek chia z brzoskwiniami danie vege
C. Czekoladowy deser z tapioki z musem malinowym danie vege
D. Cytrynowe muffinki z ricottą, owoce danie vege
Kolacja
A. Dorsz w galarecie, bukiet świeżych warzyw, pieczywo danie z rybą
B. Sałatka warzywna z kaszą jęczmienną, fetą i oliwkami z dressingiem amerykańskim danie vege
C. Penne z kurczakiem w sosie śmietanowym, sałatka z pomidorów z oliwą z oliwek
D. Cukinia w cieście naleśnikowym z sezamem i parmezanem, jogurt grecki z ziołami, surówka węgierska danie vege

Poniedziałek, 03.02

Śniadanie
A. Rolada serowa z warzywami,nasionami słonecznika i orzechami włoskimi, owoce danie vege
B. Jogurt z autorską mieszanką musli 'Z polskiego sadu'
C. Kanapka z polędwicą z piersi indyka i serem kozim, sałatka warzywna z oliwą z oliwek
D. Pasta twarogowa prowansalska, hummus z ciecierzycy z suszonymi pomidorami, sałatka warzywna z oliwą z oliwek, pieczywo danie vege
II śniadanie
A. Sałatka witalna z ciecierzycą i makaronem orzo z pszenicy durum danie vege
B. Krem z dyni danie vege
C. Keks warzywny
D. Tost francuski danie vege
Obiad
A. Halibut pod warzywną pierzynką, ziemniaki opiekane
B. Greckie suwlaki z indyka z sosem jogurtowo-brokułowym, warzywa na parze, zielony bulgur
C. Panierowany kotlet z piersi kurczaka, puree ziemniaczane z masłem, czerwone buraczki z jabłkiem
D. Makaron zapiekany z pieczarkami i papryką z ziołami, surówka z białej kapusty, pora, jabłka i rzodkiewek
Podwieczorek
A. Koktajl melonowy z miętą i imbirem danie vege
B. Panna cotta z musem owocowym
C. Ciasto drożdżowe z czarną porzeczką danie vege
D. Owoce z bitą śmietaną i rodzynkami danie vege
Kolacja
A. Placki z batatów z jogurtem greckim, sałatka paprykowa z kiszonym ogórkiem, czarną fasolką i koperkiem danie vege
B. Tarta szpinakowa
C. Zielona pasta z twarożku, sałata dębowa z rukolą i płatkami jaglanymi, pieczywo danie vege
D. Racuchy z jabłkiem i cukrem pudrem danie vege

 

 
Składniki posiłku:
 

Bezpośrednio po złożeniu zamówienia możesz wybrać swoje menu FLEX na najbliższy tydzień:

do poniedziałku 13:00 na środę i kolejne dni
do wtorku 13:00 na czwartek i kolejne dni
do środy 13:00 na piątek i kolejne dni
do czwartku 13:00 na sobotę, niedzielę i kolejne dni
do piątku 13:00 na poniedziałek, wtorek i kolejne dni

Menu FLEX udostępniamy na tydzień do przodu. Jeśli zamawiasz na dłużej, będziesz wybierać kilka razy w czasie jednego zamówienia.

Aby wybrać swoje menu FLEX, zaloguj się na Mój LightBox i kliknij na aktywną dietę w zakładce Moje diety FLEX.

powrót do góry
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.
close
FLEX
dieta z wyborem potraw