Zamów!

ZDROWE ODŻYWIANIE

Dieta a stan skóry – produkty, które mogą mieć wpływ na trądzik
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Dieta a stan skóry – produkty, które mogą mieć wpływ na trądzik

Problem trądziku nie dotyczy jedynie nastolatków, ale również dojrzałych osób. Przy tej dolegliwości spożywane produkty powinny zawierać jak najwięcej składników przeciwzapalnych. Co wykluczyć z codziennej diety, aby nie nasilać zmian trądzikowych i utrzymać skórę w dobrej kondycji?

5 zdrowych wiosennych przepisów
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

5 zdrowych wiosennych przepisów

Wiosna to doskonały moment na zmianę nawyków żywieniowych. Piękna pogoda i związany z nią lepszy nastrój zachęcają do podejmowania nowych wyzwań. Na początku nowej diety czasem jest trudno się odnaleźć i brakuje pomysłów na zdrowe posiłki. Oto kilka idealnych propozycji na wiosnę.

Jak przekonać się do jedzenia ryb?
LightBox LightBox
MOTYWACJA PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak przekonać się do jedzenia ryb?

Polacy spożywają rocznie około 12 kg ryb, znacznie poniżej średniej w Unii Europejskiej. Specjaliści do spraw żywienia są zdania, że ryby powinny być częściej obecne na naszych stołach. Jak przekonać się do jedzenia ryb?

Jak dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu?
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu?

Dla zachowania dobrego zdrowia istotne są nie tylko zbilansowane posiłki, ale również odpowiednie nawodnienie organizmu. Ciało człowieka składa się w ok. 70% z wody, która jest niezbędna do życia. Odpowiednie nawodnienie jest kluczowe w procesach przemiany materii, regulacji temperatury ciała i transporcie składników odżywczych. Podpowiadamy, w jaki sposób odpowiednio nawadniać organizm.

Zasady komponowania zdrowych posiłków (nawet jeśli masz tylko resztki zapasów)
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Zasady komponowania zdrowych posiłków (nawet jeśli masz tylko resztki zapasów)

Przestrzeganie zdrowej diety to nie tylko podążanie za z góry ustalonym, wypisanym na kartce planem. Oczywiście jest on pomocny, kiedy dopiero zmieniasz sposób odżywiania i potrzebujesz jasnych wskazówek, aby się w nim odnaleźć. Z czasem dobrze jest się jednak nauczyć intuicyjnie wybierać odpowiednie produkty i samodzielnie komponować posiłki. Jeśli będziesz pamiętać o kilku podstawowych zasadach, Twoja dieta będzie zdrowa, nawet jeśli lodówka świeci pustkami, a w spiżarni pozostały już tylko resztki zapasów.

Dieta dla aktywnych
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Dieta dla aktywnych

Zdrowa dieta oraz aktywność fizyczna to podstawa zdrowego stylu życia. Według badań ich połączenie jest najlepszym sposobem, aby zrzucić zbędne kilogramy i uzyskać poprawę stanu zdrowia. Jak zatem dostosować jadłospis do aktywności fizycznej, aby zapewnić prawidłowe odżywienie organizmu, a także zwiększyć skuteczność treningu?

Suplementy diety – czy i kiedy warto po nie sięgać?
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Suplementy diety – czy i kiedy warto po nie sięgać?

Sprzedaż suplementów w Polsce osiąga zawrotne rozmiary. W świetle prawa suplement to środek spożywczy, który zawiera skoncentrowane witaminy, składniki mineralne lub inne substancje, które wykazują efekt odżywczy lub inny fizjologiczny. W przeciwieństwie do leków nie ma on jednak właściwości leczniczych, nie może też zapobiegać chorobom. Czy warto zatem stosować suplementy i wydawać na nie spore sumy?

Co jeść, aby wzmacniać odporność
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Co jeść, aby wzmacniać odporność

Aby uchronić się przez zarażeniem, najważniejsze jest prowadzenie higienicznego trybu życia i ograniczanie kontaktu z zarazkami. Jednak dzięki diecie można dodatkowo wspomóc system odpornościowy. Wszystkie funkcje organizmu, a więc także funkcje obronne, zależne są od dostarczanych składników odżywczych. Oczywiście odporności organizmu nie buduje się w tydzień, ale już dziś możesz zrobić pierwszy krok ku temu, aby z każdym dniem była ona mocniejsza.

Czy catering dietetyczny jest dla każdego?
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Czy catering dietetyczny jest dla każdego?

Każdy ma inne potrzeby i wskazania do stosowania konkretnej diety. Na catering dietetyczny decydujemy się przede wszystkim ze względów zdrowotnych, w celu zrzucenia zbędnych kilogramów, utrzymania wagi czy poprawienia regularności posiłków. Dla kogo przeznaczony jest catering dietetyczny?

Dieta pudełkowa dla osób aktywnych fizycznie
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Dieta pudełkowa dla osób aktywnych fizycznie

Dieta pudełkowa zazwyczaj wybierana jest przez osoby, którym zależy na zdrowym i racjonalnym żywieniu. Polega ona na otrzymywaniu z cateringu dietetycznego zestawów posiłków o konkretnej kaloryczności. Firmy cateringowe takie jak LightBox układają menu w konsultacji z dietetykiem.

Jak bezboleśnie przejść na dietę wegetariańską
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak bezboleśnie przejść na dietę wegetariańską

Dieta wegetariańska jest coraz popularniejsza. Decydujemy się na nią z różnych względów - etycznych, zdrowotnych, w trosce o środowisko naturalne. Badania pokazują, że taki sposób odżywiania jest korzystny w każdym wieku. Przejście na wegetarianizm dobrze jest jednak mądrze zaplanować, aby nie zniechęcić się już na samym początku, a także, aby rzeczywiście przyniosła korzyści.

Jak zdrowo się odżywiać w czasie  Świąt?
LightBox LightBox
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak zdrowo się odżywiać w czasie Świąt?

Podajemy kilka wskazówek naszych dietetyków, które ułatwią dokonywać najlepszych wyborów w te Święta.

powrót do góry
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.
close
Dbamy
o bezpieczeństwo