Zamów

ZDROWE ODŻYWIANIE

Catering dietetyczny dla wegetarian – co warto o nim wiedzieć?
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Catering dietetyczny dla wegetarian – co warto o nim wiedzieć?

Odpowiednio ułożona dieta wegetariańska ma wiele zalet. Należą do nich m.in: obniżenie ryzyka chorób układu krążenia i otyłości. Wegetarianie spożywają znacznie mniej tłuszczów nasyconych i cholesterolu, a więcej warzyw i owoców oraz zbóż, czyli produktów bogatych w błonnik, co pozytywnie wpływa na układ trawienny. Warto być wege!

Kuchnia śródziemnomorska - co przywieźć z wakacji?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Kuchnia śródziemnomorska - co przywieźć z wakacji?

Na wakacyjny wypoczynek wciąż najchętniej wybieramy kraje położone nad Morzem Śródziemnym. Przyciągają słoneczną pogodą, pięknymi plażami, ciepłym morzem i doskonałą kuchnią. Tradycyjne dania, lokalne składniki i nawyki związane ze spożywaniem posiłków to ważna część kultury śródziemnomorskiej. Warto z niej czerpać!

5 prostych przepisów na zdrowe słodkości z letnich owoców
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE ZDROWE ODŻYWIANIE

5 prostych przepisów na zdrowe słodkości z letnich owoców

Piętrzące się na straganach truskawki, jagody i maliny oznaczają, że mamy pełnię lata. Można z nich wyczarować zdrowe desery i przekąski, które pomogą zaspokoić ochotę na coś słodkiego, a równocześnie dostarczą mnóstwo witamin. Brzmi zachęcająco? Mamy dla Was kilka prostych i pysznych przepisów – to zdrowe odżywianie na (pół) słodko!

Czego unikać podczas posiłków na wczasach all inclusive
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Czego unikać podczas posiłków na wczasach all inclusive

Wczasy all inclusive cieszą się niesłabnącą popularnością. Nie musimy wówczas przejmować się zbytnio ani sprawami organizacyjnymi, ani wyżywieniem. Taki rodzaj wypoczynku ma swoje zalety, ale nieograniczony dostęp do bufetu może okazać się niekorzystny dla sylwetki. Co zrobić, aby „all inclusive” nie zamieniło się w „all you can eat”?

Napoje dietetyczne – co wybierać
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Napoje dietetyczne – co wybierać

Próby podjęcia na własną rękę diety odchudzającej zwykle wyglądają podobnie. Chcąc ograniczyć ilość spożywanych kalorii zmniejszamy porcje posiłków, wybieramy produkty typu light i oczywiście pijemy napoje, które oznaczone są jako dietetyczne. Niestety to pułapka. Które zatem napoje naprawdę są dietetyczne, a które tylko je udają?

Jak nie przytyć na wakacjach
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak nie przytyć na wakacjach

Jedzenie to część frajdy podczas wakacyjnych wyjazdów. Ale długie ucztowanie, duże restauracyjne porcje i pokusy w postaci lodów czy innych słodkości nie sprzyjają sylwetce. Nie musisz ze wszystkiego rezygnować, postaraj się jednak pamiętać o zasadach, dzięki którym nawet na wakacjach będziesz mieć kontrolę nad swoją dietą.

Trening podczas diety – co warto wiedzieć?
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Trening podczas diety – co warto wiedzieć?

Ćwiczymy nie tylko po to, aby mieć piękną sylwetkę czy sześciopak na brzuchu, ale przede wszystkim po to, aby czuć się lepiej i być w doskonałej formie. Sprawia to, iż mamy więcej energii, a proces starzenia przesunie się nam o kilka lat.

Dieta pudełkowa dla osób aktywnych fizycznie – kiedy tak, a kiedy nie
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Dieta pudełkowa dla osób aktywnych fizycznie – kiedy tak, a kiedy nie

Dieta pudełkowa zazwyczaj wybierana jest przez osoby, którym zależy na zdrowym i racjonalnym żywieniu. Polega na zamawianiu zestawów dań z cateringu dietetycznego, o konkretnej kaloryczności, a firmy cateringowe układają posiłki w konsultacji z dietetykiem.

Najzdrowsze letnie owoce
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Najzdrowsze letnie owoce

Na truskawki, maliny i jagody czekamy cały rok, a ich smak kojarzy się z wakacjami, wypoczynkiem i beztroską. Gdy już się pojawią, niektórzy mogliby tygodniami nie jeść nic innego. Letnie owoce są pyszne, orzeźwiające i bardzo zdrowe. Przeczytaj, jakie cenne właściwości skrywają.

Co pić, aby być zdrowym i szczupłym?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Co pić, aby być zdrowym i szczupłym?

Właściwe nawodnienie organizmu to jeden z najważniejszych warunków utrzymania zdrowia. Niedobór wody w diecie może być przyczyną gorszego samopoczucia, problemów jelitowych czy trudności z odchudzaniem. Zalecana ilość płynów to ok. 2 l dla kobiet i ok. 2,5 l dla mężczyzn. Jakie napoje są więc najodpowiedniejszym uzupełnieniem zdrowej diety?

Co jeść, żeby sprawnie myśleć
Anna Sanicka Anna Sanicka
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Co jeść, żeby sprawnie myśleć

Nawet rano przed ważnym egzaminem możesz jeszcze zwiększyć szanse na dobry wynik – musisz zjeść odpowiednie śniadanie. Co zjeść przed egzaminem, żeby sprawnie myśleć i utrzymać koncentrację?

Wiosenna odnowa: pięć postanowień zdrowotnych i dietetycznych na wiosnę
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Wiosenna odnowa: pięć postanowień zdrowotnych i dietetycznych na wiosnę

Twoje plany z początku stycznia odeszły w niepamięć? Teraz masz szansę to naprawić. Zwłaszcza, że wiosenne postanowienia mają podobno więcej sensu niż te noworoczne. Gdy jest ciemno i zimno, czasem naprawdę trudno zmotywować się do działania. Dłuższe, cieplejsze dni oraz więcej słońca nastrajają pozytywnie. Wiosną mamy więcej energii, lepiej się wysypiamy i rzadziej doświadczamy spadków nastroju. Jak to wykorzystać?

powrót do góry
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.