Zamów

ZDROWE ODŻYWIANIE

Kawa, wino, herbata - czy są dozwolone na diecie?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Kawa, wino, herbata - czy są dozwolone na diecie?

Najlepszym źródłem nawodnienia organizmu jest zwykła woda. Ale czy na diecie należy zupełnie wykluczyć inne napoje i zrezygnować z pobudzającej porannej kawy i aromatycznej herbaty? Czy kieliszek wina położy się cieniem na diecie?

Rozgrzewające przyprawy na jesienne chłody
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Rozgrzewające przyprawy na jesienne chłody

Z nadejściem jesieni pojawia się ochota na bardziej kaloryczne potrawy, które dostarczą niezbędnej energii. Na stół częściej trafiają dania o wyrazistym, a nawet pikantnym smaku. Na które popularne przyprawy warto zwrócić uwagę podczas przygotowywania posiłków, by jedzenie stało się naszym sprzymierzeńcem w walce z jesiennym chłodem?

Błonnik – lekarstwo na talerzu
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE ZDROWE ODŻYWIANIE

Błonnik – lekarstwo na talerzu

Dzięki swoim właściwościom błonnik pokarmowy reguluje pracę jelit, pomaga zachować szczupłą sylwetkę, a także obniża ryzyko wystąpienia wielu chorób i dolegliwości. Jak działa na nasz organizm i kiedy powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na jego obecność w codziennym jadłospisie?

Zdrowe odżywianie w okresie menopauzy
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Zdrowe odżywianie w okresie menopauzy

Czy odpowiedni catering dietetyczny może pomóc w okresie menopauzy? Zdrowo zbilansowane posiłki dietetyczne pomogą zapobiec niedoborom żywieniowym, zmniejszą ryzyko wystąpienia nadwagi i chorób z nią związanych oraz złagodzą objawy menopauzy.

Zdrowe bakterie, zdrowe jelita
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Zdrowe bakterie, zdrowe jelita

Choć bakterie kojarzą się z czymś niepożądanym, w wielu przypadkach pracują na naszą korzyść, pełniąc wiele ważnych funkcji. Szczególne znaczenie mają bakterie w przewodzie pokarmowym – od prawidłowego składu mikroflory jelitowej zależy nasze zdrowie i samopoczucie. Jak wspomóc wzrost dobroczynnych mikroorganizmów?

Czy początek jesieni to dobry czas na odchudzanie?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Czy początek jesieni to dobry czas na odchudzanie?

Latem nieszczególnie lubimy się odchudzać. Większość osób czeka z tym do jesieni, licząc, że wówczas przestrzeganie zaleceń będzie łatwiejsze. Wakacje to bowiem czas odpoczynku i luzu, więc niechętnie narzucamy sobie ograniczenia. Czy rozpoczynanie odchudzania jesienią to rzeczywiście dobry pomysł?

Śniadanie dietetyczne – jak poprawnie zbilansować poranne posiłki
LightBox LightBox
ODCHUDZANIE ZDROWE ODŻYWIANIE

Śniadanie dietetyczne – jak poprawnie zbilansować poranne posiłki

Regularne spożywanie śniadania jest niezwykle ważne, ponieważ wspomaga prawidłowe funkcjonowanie w ciągu dnia. Podstawowym zadaniem śniadania jest dostarczenie organizmowi pełnowartościowych składników „na rozruch”, dlatego poranny posiłek powinien być odpowiednio zbilansowany.

Catering dietetyczny dla wegetarian – co warto o nim wiedzieć?
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Catering dietetyczny dla wegetarian – co warto o nim wiedzieć?

Odpowiednio ułożona dieta wegetariańska ma wiele zalet. Należą do nich m.in: obniżenie ryzyka chorób układu krążenia i otyłości. Wegetarianie spożywają znacznie mniej tłuszczów nasyconych i cholesterolu, a więcej warzyw i owoców oraz zbóż, czyli produktów bogatych w błonnik, co pozytywnie wpływa na układ trawienny. Warto być wege!

Kuchnia śródziemnomorska - co przywieźć z wakacji?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Kuchnia śródziemnomorska - co przywieźć z wakacji?

Na wakacyjny wypoczynek wciąż najchętniej wybieramy kraje położone nad Morzem Śródziemnym. Przyciągają słoneczną pogodą, pięknymi plażami, ciepłym morzem i doskonałą kuchnią. Tradycyjne dania, lokalne składniki i nawyki związane ze spożywaniem posiłków to ważna część kultury śródziemnomorskiej. Warto z niej czerpać!

5 prostych przepisów na zdrowe słodkości z letnich owoców
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE ZDROWE ODŻYWIANIE

5 prostych przepisów na zdrowe słodkości z letnich owoców

Piętrzące się na straganach truskawki, jagody i maliny oznaczają, że mamy pełnię lata. Można z nich wyczarować zdrowe desery i przekąski, które pomogą zaspokoić ochotę na coś słodkiego, a równocześnie dostarczą mnóstwo witamin. Brzmi zachęcająco? Mamy dla Was kilka prostych i pysznych przepisów – to zdrowe odżywianie na (pół) słodko!

Czego unikać podczas posiłków na wczasach all inclusive
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Czego unikać podczas posiłków na wczasach all inclusive

Wczasy all inclusive cieszą się niesłabnącą popularnością. Nie musimy wówczas przejmować się zbytnio ani sprawami organizacyjnymi, ani wyżywieniem. Taki rodzaj wypoczynku ma swoje zalety, ale nieograniczony dostęp do bufetu może okazać się niekorzystny dla sylwetki. Co zrobić, aby „all inclusive” nie zamieniło się w „all you can eat”?

Napoje dietetyczne – co wybierać
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Napoje dietetyczne – co wybierać

Próby podjęcia na własną rękę diety odchudzającej zwykle wyglądają podobnie. Chcąc ograniczyć ilość spożywanych kalorii zmniejszamy porcje posiłków, wybieramy produkty typu light i oczywiście pijemy napoje, które oznaczone są jako dietetyczne. Niestety to pułapka. Które zatem napoje naprawdę są dietetyczne, a które tylko je udają?

powrót do góry
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.
close
Promocja
na dobry początek