Zamów!

PORADY

Zdrowe dania z pomidorów krojonych w puszce
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Zdrowe dania z pomidorów krojonych w puszce

Najlepiej, aby na co dzień w Twojej diecie dominowały świeże produkty. Jeśli jednak masz zapas pomidorów w puszce, podpowiadamy, co ciekawego można z nich wyczarować.

Sprawdzone i skuteczne metody na napady głodu
LightBox LightBox
ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Sprawdzone i skuteczne metody na napady głodu

Napady głodu zdarzają się zarówno osobom na diecie redukcyjnej, jak i podczas intensywnej pracy lub nauki. Najczęstszą przyczyną zwiększonego apetytu są złe nawyki żywieniowe, wysokoprzetworzone produkty i mało urozmaicona dieta. Istnieją jednak skuteczne sposoby na zmniejszenie łaknienia i walkę z napadami głodu!

Czy warto sięgać po słodziki, miód i ksylitol zamiast cukru?
LightBox LightBox
ODCHUDZANIE PORADY

Czy warto sięgać po słodziki, miód i ksylitol zamiast cukru?

Biały cukier zwiększa ryzyko wystąpienia wielu chorób, w tym nadciśnienia, otyłości i próchnicy. Jest także źródłem pustych kalorii i nie ma wartości odżywczych. Jednak istnieją zdrowe zamienniki cukru, które są korzystne dla ludzkiego organizmu. Które substancje słodzące można spożywać, by nie odbiło się to negatywnie na samopoczuciu i zdrowiu?

Dieta a stan skóry – produkty, które mogą mieć wpływ na trądzik
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Dieta a stan skóry – produkty, które mogą mieć wpływ na trądzik

Problem trądziku nie dotyczy jedynie nastolatków, ale również dojrzałych osób. Przy tej dolegliwości spożywane produkty powinny zawierać jak najwięcej składników przeciwzapalnych. Co wykluczyć z codziennej diety, aby nie nasilać zmian trądzikowych i utrzymać skórę w dobrej kondycji?

5 zdrowych wiosennych przepisów
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

5 zdrowych wiosennych przepisów

Wiosna to doskonały moment na zmianę nawyków żywieniowych. Piękna pogoda i związany z nią lepszy nastrój zachęcają do podejmowania nowych wyzwań. Na początku nowej diety czasem jest trudno się odnaleźć i brakuje pomysłów na zdrowe posiłki. Oto kilka idealnych propozycji na wiosnę.

Kawa na diecie – fakty i mity
LightBox LightBox
ODCHUDZANIE PORADY

Kawa na diecie – fakty i mity

Kawa to jeden z ulubionych napojów Polaków. Powszechnie uważa się, że dodaje energii, ponadto można spotkać się z opinią, że kawa ułatwia zrzucenie zbędnych kilogramów. Czy to prawda? Dziś przedstawiamy garść faktów i mitów związany z kawą i odchudzaniem!

Jak przekonać się do jedzenia ryb?
LightBox LightBox
MOTYWACJA PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak przekonać się do jedzenia ryb?

Polacy spożywają rocznie około 12 kg ryb, znacznie poniżej średniej w Unii Europejskiej. Specjaliści do spraw żywienia są zdania, że ryby powinny być częściej obecne na naszych stołach. Jak przekonać się do jedzenia ryb?

Jak dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu?
LightBox LightBox
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu?

Dla zachowania dobrego zdrowia istotne są nie tylko zbilansowane posiłki, ale również odpowiednie nawodnienie organizmu. Ciało człowieka składa się w ok. 70% z wody, która jest niezbędna do życia. Odpowiednie nawodnienie jest kluczowe w procesach przemiany materii, regulacji temperatury ciała i transporcie składników odżywczych. Podpowiadamy, w jaki sposób odpowiednio nawadniać organizm.

Trening podczas diety – co warto wiedzieć?
LightBox LightBox
ODCHUDZANIE PORADY

Trening podczas diety – co warto wiedzieć?

Aktywność fizyczna jest nie tylko po to, aby mieć piękną sylwetkę czy sześciopak, ale również po to, aby czuć się lepiej i być w doskonałej formie. Dzięki temu masz więcej energii, a proces starzenia ulega spowolnieniu. Pamiętaj jednak, że tylko regularne ćwiczenia przyniosą oczekiwane rezultaty.

"Zajadanie" stresu – jak sobie z nim poradzić?
LightBox LightBox
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY

"Zajadanie" stresu – jak sobie z nim poradzić?

Stres jest stałym elementem życia, jednak jeśli trwa przez dłuższy czas, niekorzystnie wpływa na funkcjonowanie organizmu. Szczególnie negatywne jest jego "zajadanie” w sytuacjach wzmożonego napięcia. W długotrwałej perspektywie "zajadanie" stresu może prowadzić m.in. do nadwagi, otyłości i nadciśnienia, dlatego ważne jest, aby zwalczyć to przyzwyczajenie.

Zasady komponowania zdrowych posiłków (nawet jeśli masz tylko resztki zapasów)
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Zasady komponowania zdrowych posiłków (nawet jeśli masz tylko resztki zapasów)

Przestrzeganie zdrowej diety to nie tylko podążanie za z góry ustalonym, wypisanym na kartce planem. Oczywiście jest on pomocny, kiedy dopiero zmieniasz sposób odżywiania i potrzebujesz jasnych wskazówek, aby się w nim odnaleźć. Z czasem dobrze jest się jednak nauczyć intuicyjnie wybierać odpowiednie produkty i samodzielnie komponować posiłki. Jeśli będziesz pamiętać o kilku podstawowych zasadach, Twoja dieta będzie zdrowa, nawet jeśli lodówka świeci pustkami, a w spiżarni pozostały już tylko resztki zapasów.

Dieta dla aktywnych
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Dieta dla aktywnych

Zdrowa dieta oraz aktywność fizyczna to podstawa zdrowego stylu życia. Według badań ich połączenie jest najlepszym sposobem, aby zrzucić zbędne kilogramy i uzyskać poprawę stanu zdrowia. Jak zatem dostosować jadłospis do aktywności fizycznej, aby zapewnić prawidłowe odżywienie organizmu, a także zwiększyć skuteczność treningu?

powrót do góry
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.
close
Dbamy
o bezpieczeństwo