Zamów! EN

ODCHUDZANIE

Jak znaleźć idealną dietę dla siebie?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY

Jak znaleźć idealną dietę dla siebie?

Czym dla Ciebie jest dieta idealna? Gwarantująca szybkie schudnięcie? Niewymagająca głodzenia się? A może taka, którą poleca przyjaciółka? Jedno jest pewne - nie ma jednego idealnego sposobu odżywiania, który odpowiadałby każdemu. Rozmaite internetowe diety, poza tym, że zwykle nie sprzyjają zdrowiu, są uciążliwe i wiążą się z radykalnymi ograniczeniami. Dlatego po kilku dniach idą w odstawkę. Jakie są cechy diety idealnej dla Ciebie?

Wiosna na talerzu - jakie produkty warto jeść wczesną wiosną?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Wiosna na talerzu - jakie produkty warto jeść wczesną wiosną?

Z utęsknieniem czekasz na koniec zimy, bo to oznacza pojawienie się wiosennych warzyw? Dobrze to rozumiemy. Warto po nie sięgać jak najczęściej, ponieważ są nie tylko smaczne, ale także pełne wartości odżywczych, których potrzebujesz po zimie. Błonnik pokarmowy, witaminy i składniki mineralne nie tylko wpłyną korzystnie na funkcjonowanie Twojego organizmu, pomogą Ci też zrzucić zbędne kilogramy. Jakie warzywa włożyć do koszyka podczas wiosennych zakupów?

Rozkład posiłków w ciągu dnia
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY

Rozkład posiłków w ciągu dnia

Na portalach, forach i w mediach społecznościowych znajdziesz mnóstwo różnych opinii na temat odżywiania, z których czasami ciężko jest wyłuskać te naprawdę wartościowe. Być może Ty także starasz się przestrzegać niektórych zasad, choć nie do końca wiesz, dlaczego. Kontrowersyjnym tematem jest np. idealny rozkład posiłków w ciągu dnia. Który jest najważniejszy? Jak często jeść? Nasz dietetyk odpowiada.

Otyłość brzuszna – jak z nią walczyć?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY

Otyłość brzuszna – jak z nią walczyć?

Gromadzenie się tkanki tłuszczowej w okolicy pasa to nie tylko problem estetyczny. Przy otyłości brzusznej tkanka tłuszczowa znajduje się nie tylko pod skórą, otacza też narządy wewnętrzne, co stanowi poważny problem zdrowotny. Tkanka tłuszczowa brzuszna różni się od podskórnej aktywnością wydzielniczą – produkuje m.in. hormony i cytokiny prozapalne, które zaburzają równowagę organizmu. Nieleczona otyłość brzuszna prowadzi do szeregu zaburzeń metabolicznych. Jak zatem można z nią wygrać za pomocą zmian w diecie?

Na postanowienia noworoczne nigdy nie jest za późno. Jak przestawić się na zdrowe odchudzanie?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY

Na postanowienia noworoczne nigdy nie jest za późno. Jak przestawić się na zdrowe odchudzanie?

Od początku roku minęło już trochę czasu, a Tobie wciąż nie udało się wprowadzić w życie żadnego noworocznego postanowienia? Myślisz, że sprawa jest już przegrana i na kolejny przypływ motywacji przyjdzie Ci czekać do stycznia? Nie pozwól złapać się w tę pułapkę. Jeśli Twoim marzeniem było, aby z początkiem nowego roku zmienić coś w swoim życiu, widocznie jest to dla Ciebie ważne. Pamiętaj, że zawsze jest dobry moment na zrobienie pierwszego kroku w drodze do celu.

Jak odżywiać się zimą, żeby nie przytyć
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY

Jak odżywiać się zimą, żeby nie przytyć

Czujesz, że zimno Cię rozleniwia? Więcej czasu spędzasz w domu, a Twoja aktywność fizyczna znacznie spadła, natomiast apetyt wzrósł? Wszystkich dotyka zimowy spadek motywacji, więc często sięgamy po gotowe dania i szybkie przekąski. Utrzymanie prawidłowej masy ciała w okresie zimowym nie jest więc łatwe. Co zrobić, aby na wiosnę nie trzeba było kupować ubrań w większym rozmiarze?

Zdrowe przekąski, które pozwolą podkręcić metabolizm podczas home-office
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Zdrowe przekąski, które pozwolą podkręcić metabolizm podczas home-office

Ubiegły rok znacząco wpłynął na codzienne życie. U wielu osób długie przebywanie w domu i praca zdalna spowodowały pogorszenie nawyków żywieniowych oraz wzrost masy ciała. Zapewne bliskość własnej kuchni i uczucie znużenia prowadzą do tego, że częściej sięgamy po niezdrowe, kaloryczne przekąski. Można jednak sprawić, by te przekąski były zdrowe, a do tego podkręcały rozleniwiony metabolizm.

Chudnij z głową – 10 przykazań zdrowego odchudzania
LightBox LightBox
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Chudnij z głową – 10 przykazań zdrowego odchudzania

Chociaż skuteczna walka ze zbędnymi kilogramami może wydawać się trudna, warto ją podjąć. Odchudzanie to sposób na poprawę nie tylko sylwetki i samopoczucia, ale również zdrowia. Pozbycie się nadprogramowych kilogramów może być znacznie łatwiejsze dzięki uniwersalnym zasadom, które wcielone w życie zaowocują oczekiwanymi efektami.

Kiedy warto skorzystać z pomocy dietetyka?
LightBox LightBox
ODCHUDZANIE PORADY

Kiedy warto skorzystać z pomocy dietetyka?

Porady dietetyków odpowiedzą na pytania, jak komponować dietetyczne posiłki, jak wygląda śniadanie, które zapewni energię na cały poranek oraz z czego powinno się składać optymalne jedzenie zabierane do pracy. Jest wiele powodów, dla których warto zgłosić się do dietetyka. Przeczytaj!

Diety cud – dlaczego nie przynoszą długotrwałych efektów
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Diety cud – dlaczego nie przynoszą długotrwałych efektów

Problem nadwagi i otyłości jest obecnie powszechny. "Odpowiedzią" są wciąż nowe, szeroko reklamowane w internecie diety-cud. Obiecują szybką i spektakularną utratę masy ciała, a także łatwość stosowania oraz długotrwałe efekty. Zbyt dobre, żeby były prawdziwe? Niestety tak. Oto powody, dla których diety-cud wcale nie są takie cudowne.

Jak rozruszać metabolizm zdrową dietą?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY

Jak rozruszać metabolizm zdrową dietą?

Sukces w odchudzaniu oraz utrzymanie efektów w dużym stopniu zależą od tempa metabolizmu, czyli od tego, jak efektywnie organizm wykorzystuje energię. Przestrzegając zdrowej diety możesz w pewnym stopniu pobudzić metabolizm do działania i wcale nie potrzebujesz do tego suplementów ani specjalnych programów żywieniowych. Wystarczy zdrowy rozsądek i konsekwencja.

Dlaczego warto jeść kolorowe warzywa
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Dlaczego warto jeść kolorowe warzywa

Jak wiadomo, podstawą posiłków dietetycznych powinny być warzywa. Są niskokaloryczne, więc można ich zjeść sporo, nawet podczas odchudzania. Świetnie nadają się także na przekąskę, jeśli między posiłkami dopadnie Cię głód. Niezwykle ważne jest, aby w Twoim jadłospisie pojawiały się różne rodzaje kolorowych warzyw, ponieważ wszystkie posiadają nieco inne właściwości.

powrót do góry
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.
close
Dbamy o bezpieczeństwo