Zamów! EN

Na co zwrócić uwagę wybierając dietę pudełkową? Podpowiadamy!

LightBox LightBox  
PORADY
 

Dieta pudełkowa cieszy się coraz większą popularnością wśród zapracowanych oraz tych, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy i zdrowo się odżywiać. Zamawiając catering dietetyczny masz pewność, że każdego dnia otrzymujesz zbilansowane posiłki pod wskazany adres. Nigdy nie było tak prostego, praktycznego, zdrowego, a przede wszystkim smacznego rozwiązania. Na co warto zwrócić uwagę wybierając dietę pudełkową?

jak wybrać dietę pudełkową

@ Prostock-studio - Adobe Stock

1. Kaloryczność

Dieta musi być dopasowana do Twoich potrzeb. Każdy człowiek jest inny. To, że mamy różny poziom aktywności fizycznej w ciągu dnia, inny tryb pracy, masę ciała i wzrost bezpośrednio wpływa na podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne.

Wybierając kaloryczność diety pudełkowej należy przede wszystkim określić, jaki jest cel jej stosowania: redukcja masy ciała, utrzymanie wagi, czy nabranie ciała w zdrowy sposób. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, spytaj dietetyka.

2. Plan żywieniowy

Warto wybierać fit catering firmy, której plany żywieniowe opracowane zostały przez doświadczonego dietetyka. Tylko w ten sposób można skomponować posiłki tak, aby zapewniły podaż niezbędnych składników odżywczych. Sprawdź, czy wybrany catering ma rekomendacje poważanych instytucji, np. Instytutu Żywności i Żywienia.

3. Cena

Ceny dziennego zestawu wahają się od 44 do ok. 80 zł. Im więcej kalorii, tym droższe są pudełka. Za dietę na cały miesiąc zapłacisz 1200-2000 zł. To może wydawać się drogo, ale pamiętaj, że po pierwsze zaoszczędzisz mnóstwo czasu na zakupach i gotowaniu, a po drugie w tym czasie nie wydasz już nic więcej na jedzenie. Chodzi o Twoje samopoczucie, zdrowie i wygląd, nie warto więc przesadnie oszczędzać.

4. Opinie w sieci

Przed podjęciem decyzji warto przejrzeć m.in. komentarze zamieszczane przez innych klientów lub zajrzeć do porównywarki cateringów dietetycznych. Dzięki opiniom użytkowników upewnisz się, że cena jest adekwatna do jakości. Wiele firm prowadzi profile w mediach społecznościowych, na których można znaleźć zdjęcia posiłków i komentarze internautów.

5. Alergeny

Jeżeli masz nietolerancje pokarmowe lub alergie poszukaj diety wykluczającej np. laktozę. Jeśli nie możesz jeść ryb i owoców morza, znajdź dietetyczne posiłki bez ryb.  

6. Różnorodność diety

Wybierając catering dietetyczny, przejrzyj menu na stronie internetowej firmy. Powinno zawierać świeże i sezonowe produkty. Układanie planów żywieniowych zgodnie z kalendarzem sezonowości warzyw i owoców świadczy nie tylko o tym, że posiłki są dobrze opracowane przez dietetyka, który zna się na swoim zawodzie. Wybieranie produktów sezonowych i lokalnych ogranicza transport i jest przyjazne dla środowiska.

7. Świeże warzywa, owoce, ryby

Warto zwrócić uwagę na kompozycję potraw w menu. Jeśli jesteś osobą zdrową i nie wykluczasz konkretnych produktów ze swojej diety, plan żywieniowy powinien być jak najbardziej różnorodny. Potrawy nie powinny być za słone, za to bogate w świeże i suszone zioła oraz w naturalne przyprawy. Podstawowym źródłem tłuszczu w diecie powinny być produkty roślinne, takie jak oliwa z oliwek, olej rzepakowy, orzechy, awokado i oliwki. Zdrowa dieta zawiera też nasiona roślin strączkowych np. groch, fasolę itp., które stanowią doskonałe źródło białka pochodzenia roślinnego.

Dobranie odpowiedniej diety pudełkowej do swoich potrzeb nie jest rzeczą trudną, jeżeli jednak nadal masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami. Pomożemy dobrać Ci dietę idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb! LightBox catering dietetyczny Warszawa, Płońsk, Piaseczno i ponad 60 miast w całej Polsce.

Kategorie

Ostatnio dodane

Dieta bez laktozy - kto powinien ją stosować?
Dieta bez laktozy - kto powinien ją stosować?
Kompulsywne objadanie się
Kompulsywne objadanie się
Otyłość gynoidalna i otyłość androidalna
Otyłość gynoidalna i otyłość androidalna
Jak zdrowo schudnąć w miesiąc?
Jak zdrowo schudnąć w miesiąc?
Senność po jedzeniu
Senność po jedzeniu

Jaka dieta pudełkowa LightBox najlepiej pasuje do Ciebie?

diets-alt-slim-flex
Slim FLEX
1000 / 1200 / 1500 kcal
od 69 zł/dzień
diets-alt-optimum-flex
Optimum FLEX
2000 / 2500 kcal
od 78 zł/dzień
diets-alt-sport-flex
od 81 zł/dzień
diets-alt-slim
Slim
1000 / 1200 / 1500 kcal
od 58 zł/dzień
diets-alt-optimum
Optimum
1800 / 2000 / 2500 kcal
od 68 zł/dzień
diets-alt-sport
Sport
2500 / 3000 / 4000 kcal
od 72 zł/dzień
diets-alt-no-fish
No Fish
1000 / 1200 / 1500 / 2000 / 2500 kcal
od 58 zł/dzień
diets-alt-vege
Vege
1000 / 1200 / 1500 / 2000 kcal
od 58 zł/dzień
diets-alt-vege-plus-fish
Vege+Fish
1000 / 1200 / 1500 / 2000 kcal
od 58 zł/dzień
diets-alt-lactose-free
Lactose Free
1000 / 1200 / 1500 / 2000 / 2500 kcal
od 62 zł/dzień

Inne artykuły, które mogą Cię zaciekawić

powrót do góry
Wykorzystujemy technologię ciasteczek. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności. OK, lubię ciasteczka