Zamów! EN

MOTYWACJA

Dieta na masę mięśniową - zasady i przykłady diety dla osób chcących zwiększyć masę mięśniową!
LightBox LightBox
MOTYWACJA PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Dieta na masę mięśniową - zasady i przykłady diety dla osób chcących zwiększyć masę mięśniową!

Budowanie masy mięśniowej jest czasochłonne i wymaga nie tylko dobrze zbilansowanej diety z odpowiednimi proporcjami składników odżywczych, ale także regularnych treningów oporowych. Jak zatem wyrzeźbić sylwetkę w sposób skuteczny i bezpieczny oraz zapewnić sobie dodatni bilans energetyczny poprzez odpowiednie odżywianie?

Co zjeść na kolację? Zdrowa kolacja – inspirujące pomysły!
LightBox LightBox
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Co zjeść na kolację? Zdrowa kolacja – inspirujące pomysły!

Kolacja jest ważnym posiłkiem, który powinien być dobrze przemyślany. Właściwie dobrane składniki pozwolą Ci na utrzymanie uczucia sytości aż do rana. Chcesz jeść zdrowe kolacje? Komponuj je z produktów zawierających białko, błonnik i zdrowe tłuszcze. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami i nie zastanawiaj się dłużej nad tym, co zjeść na kolację!

Łaknienie – jak je regulować za pomocą diety?
Anna Szechlicka Anna Szechlicka
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Łaknienie – jak je regulować za pomocą diety?

„Mam smaka na… Chodzi za mną pizza… Mam niedobór czekolady w organizmie…”. Pewnie znasz to uczucie, kiedy czujesz ogromną ochotę na konkretną rzecz albo po prostu na cokolwiek do jedzenia? Co to jest łaknienie? Czy można je pohamować?

Postanowienia wiosenne – jak żyć zdrowiej na wiosnę
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Postanowienia wiosenne – jak żyć zdrowiej na wiosnę

Wiosną, kiedy przez okna coraz częściej zagląda słońce, a zimowe płaszcze można wreszcie zamienić na coś lżejszego, naturalnie przychodzi też ochota na działanie. Częściej pojawiają się myśli, aby w końcu zadbać o zdrowie i zmienić nawyki. Cieplejsze dni i dostępność sezonowych produktów ułatwią wejście na dobre tory. Co możesz zrobić, aby wraz z wiosną powitać zdrowsze życie?

Jak oduczyć się jeść słodycze
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak oduczyć się jeść słodycze

Pierwszym krokiem na drodze do poprawy nawyków żywieniowych jest ograniczenie ilości słodyczy w diecie. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić! Kto nigdy nie próbował pozbyć się słodkiego przyzwyczajenia, nie wie, jakie to jest trudne. Co można więc zrobić, aby słodycze przestały grać pierwsze skrzypce w Twojej diecie?

Jakie są normy spożycia cukru i soli oraz jak ograniczyć je w diecie
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jakie są normy spożycia cukru i soli oraz jak ograniczyć je w diecie

Statystyki są nieubłagane - soli i cukru spożywamy za dużo, a ich nadmiar może mieć katastrofalny wpływ na nasze zdrowie. Jak temu zapobiec?

Rozgrzewające potrawy na zimne dni
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Rozgrzewające potrawy na zimne dni

Czeka nas jeszcze kilka chłodnych tygodni. Jeśli szukasz skutecznego sposobu, by się rozgrzać, świetnym pomysłem będzie wprowadzenie do jadłospisu gorących posiłków z rozgrzewającymi przyprawami. Oto kilka propozycji rozgrzewających potraw na zimowe dni.

Czy nową dietę należy zacząć od detoksu?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Czy nową dietę należy zacząć od detoksu?

Rozpoczynanie diety od tzw. detoksu jest dość popularnym podejściem promowanym w internecie. Detoks polega na krótkim (trwającym zazwyczaj od kilku do kilkunastu dni) przestrzeganiu restrykcyjnych zaleceń jeszcze przed rozpoczęciem długoterminowej diety. Taki detoks przyjmuje różne formy. Zwykle podczas jego stosowania następuje znaczna utrata masy ciała. Czy takie podejście naprawdę jest potrzebne, a przede wszystkim, czy jest zdrowe?

Karnawał na lekko
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Karnawał na lekko

Karnawał to trudny moment roku, jeśli chodzi dietę. Niedawno skończyły się Święta, a już pojawiają się kolejne okazje do spotkań i imprez. Do tego dochodzi poświąteczne rozleniwienie i utrudniony powrót do zdrowego odżywiania po okresie kulinarnej rozpusty. Niejedna dieta zakończyła się bezpowrotnie właśnie na przełomie stycznia i lutego! Jak więc przetrwać karnawał bez wyrzutów sumienia i dodatkowych kilogramów na koncie?

Poświąteczny detoks? Jak podejść z głową do odchudzania
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Poświąteczny detoks? Jak podejść z głową do odchudzania

Niezależnie od tego czy jesteś na diecie, czy nie, święta najprawdopodobniej upłynęły pod znakiem dużej ilości jedzenia.Trzeba było spróbować 12 potraw, a przecież nigdy nie kończy się na jednym pierożku. Czy to źle? Oczywiście, że nie. W święta każdy ma prawo trochę „odpuścić”. Co więc zrobić, aby jak najmniej odczuć efekty świątecznego ucztowania?

Plan na jesienną zmianę nawyków żywieniowych
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Plan na jesienną zmianę nawyków żywieniowych

Jesień wcale nie musi być czasem zakopania się pod kocem. Może być pretekstem do „wzięcia się w garść” - dla wielu osób powrót z wakacji jest równoznaczny z powrotem do codziennej rutyny i może być to świetna okazja do wprowadzenia nowych nawyków. Kiedy robi się chłodniej, spędzamy mniej czasu na zewnątrz, nie kuszą nas wszechobecne budki z lodami i w niepamięć odchodzą wieczory spędzane przy grillu. Jesienna zmiana nawyków to doskonały pomysł.

Jak się zmotywować do odchudzania?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak się zmotywować do odchudzania?

Czujesz, że warto zrzucić kilka kilogramów, ale wciąż trudno Ci zrobić ten pierwszy krok? Ciągle szukasz wymówek, aby odłożyć przejście na dietę? Podpowiadamy, co zrobić, aby zmotywować się do zadbania o siebie, odchudzania i nauki zdrowych nawyków żywieniowych.

powrót do góry
Wykorzystujemy technologię ciasteczek. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności. OK, lubię ciasteczka