Zamów

MOTYWACJA

Jak pobudzić metabolizm i skutecznie schudnąć?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY

Jak pobudzić metabolizm i skutecznie schudnąć?

Spowolniony metabolizm bywa główną przyczyną nadwagi. Jak więc sprawić, aby zaczął pracować na Twoją korzyść? Dietetyk cateringu dietetycznego LightBox podpowiada kilka sprawdzonych sposobów.

Kiedy warto zwrócić się po pomoc do dietetyka
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA PORADY

Kiedy warto zwrócić się po pomoc do dietetyka

Wielu osobom wydaje się, że nie potrzebują porady dietetyka, bądź nie wiedzą, że mogą się do niego zgłosić ze swoim problemem. Niektórzy próbują radzić sobie sami lub szukają informacji w internecie. Jednak w wielu przypadkach prawidłowe zbilansowanie jadłospisu wymaga specjalistycznej wiedzy, a nieumiejętne stosowanie różnych diet może prowadzić do pogorszenia stanu zdrowia. Kiedy warto skonsultować się z dietetykiem?

Dietetyczne last minute – jak dobrze wyglądać na plaży?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA PORADY

Dietetyczne last minute – jak dobrze wyglądać na plaży?

Zastanawiasz się czy Twoje ciało jest gotowe na lato? Chcesz dobrze prezentować się w odkrytych ubraniach, korzystnie wyjść na zdjęciach z wakacji i po prostu czuć się dobrze w swojej skórze? Jeśli do wyjazdu został miesiąc, nie ma na co czekać! Odpowiednia dieta pozwoli Ci poczuć się lekko, pięknie i zdrowo.

Czego unikać podczas posiłków na wczasach all inclusive
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Czego unikać podczas posiłków na wczasach all inclusive

Wczasy all inclusive cieszą się niesłabnącą popularnością. Nie musimy wówczas przejmować się zbytnio ani sprawami organizacyjnymi, ani wyżywieniem. Taki rodzaj wypoczynku ma swoje zalety, ale nieograniczony dostęp do bufetu może okazać się niekorzystny dla sylwetki. Co zrobić, aby „all inclusive” nie zamieniło się w „all you can eat”?

Jak nie przytyć na wakacjach
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak nie przytyć na wakacjach

Jedzenie to część frajdy podczas wakacyjnych wyjazdów. Ale długie ucztowanie, duże restauracyjne porcje i pokusy w postaci lodów czy innych słodkości nie sprzyjają sylwetce. Nie musisz ze wszystkiego rezygnować, postaraj się jednak pamiętać o zasadach, dzięki którym nawet na wakacjach będziesz mieć kontrolę nad swoją dietą.

Wiosenna odnowa: pięć postanowień zdrowotnych i dietetycznych na wiosnę
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Wiosenna odnowa: pięć postanowień zdrowotnych i dietetycznych na wiosnę

Twoje plany z początku stycznia odeszły w niepamięć? Teraz masz szansę to naprawić. Zwłaszcza, że wiosenne postanowienia mają podobno więcej sensu niż te noworoczne. Gdy jest ciemno i zimno, czasem naprawdę trudno zmotywować się do działania. Dłuższe, cieplejsze dni oraz więcej słońca nastrajają pozytywnie. Wiosną mamy więcej energii, lepiej się wysypiamy i rzadziej doświadczamy spadków nastroju. Jak to wykorzystać?

Wielkanoc – jak przetrwać święta, kiedy jesteś na diecie
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA PORADY

Wielkanoc – jak przetrwać święta, kiedy jesteś na diecie

Czekasz na wiosnę? Cieplejsze dni i coraz większy wybór świeżych warzyw i owoców sprzyjają większej aktywności fizycznej oraz poprawie nawyków żywieniowych. Ale uwaga! Wraz z wiosną zbliżają się również Święta Wielkanocne, które wiążą się z mnóstwem pokus żywieniowych. Co zrobić, aby uczestniczyć w tych radosnych świętach bez wyrzutów sumienia?

Jak schudnąć przed majówką
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE PORADY

Jak schudnąć przed majówką

Wielkimi krokami zbliża się majówka. Można spędzić ten czas w domu, ciesząc się zasłużonym odpoczynkiem, ale dla niektórych może to być pierwsza w tym roku okazja, by pokazać się w plażowym wydaniu. Co zrobić, aby w mniej niż miesiąc jak najlepiej przygotować swoje ciało na występy w bardziej odkrytych ubraniach?

Jak się odżywiać zimą, żeby nie przytyć
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE

Jak się odżywiać zimą, żeby nie przytyć

Jak wiadomo nie od dziś, kiedy jest zimno, bardziej chce się jeść. Na stole częściej pojawiają się słodkie i tłuste potrawy, bo organizm potrzebuje energii, aby się ogrzać, więc mamy największą ochotę na tego rodzaju potrawy. Sytuacji nie poprawia fakt, że zimą większość osób ogranicza także aktywność fizyczną. Więcej czasu spędzamy w domu i bywa, że po prostu jemy w z nudów. Jak zatem nie dać się złapać w tę zimową pułapkę?

Postanowienia noworoczne – jak przestawić się na zdrową dietę
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA PORADY

Postanowienia noworoczne – jak przestawić się na zdrową dietę

Nadszedł czas noworocznych postanowień. Do najpopularniejszych należą te dotyczące zdrowia, diety czy aktywności fizycznej. Jednak aby z końcem stycznia nie odeszły w niepamięć, powinny być dobrze przemyślane – konkretne i dostosowane do Twoich realnych możliwości. Poniżej kilka postanowień, które łatwo wprowadzisz w życie, a także praktyczne wskazówki, które pomogą Ci zaplanować zmiany.

Jak uniknąć objadania się w święta
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA PORADY

Jak uniknąć objadania się w święta

Święta rządzą się swoimi prawami i trudno wymagać, aby potrawy były całkiem dietetyczne. Jednak faktem jest, że zwykle po prostu jemy za dużo. U osób odchudzających się kilka dni takiej rozpusty może spowodować czasowe rozregulowanie metabolizmu, a w konsekwencji zahamowanie spadku wagi. Poza tym, po takim ucztowaniu można po prostu źle się czuć, a nawet nabawić się poważnych problemów trawiennych. Co zrobić, żeby podczas świąt znów nie zjeść za dużo?

Rozgrzewające posiłki i przekąski
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ZDROWE ODŻYWIANIE

Rozgrzewające posiłki i przekąski

Jesienią i zimą, kiedy robi się naprawdę zimno, bardziej niż kiedykolwiek masz ochotę na coś ciepłego. Ale istnieje również większe ryzyko, że Twój wybór padnie na potrawy, które są kaloryczną pułapką. Nie daj się skusić na reklamowane “rozgrzewające” budynie i kisiele z torebki. Co zatem wybierać, aby rozgrzać i wzmocnić organizm bez szkody dla zdrowia i sylwetki?

powrót do góry
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.
close
Promocja
na dobry początek