Zamów! EN

Czy w zdrowej diecie jest miejsce na desery?

LightBox LightBox
ODCHUDZANIE PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE
 

Fit desery – czy mogą namieszać w diecie?

Dbanie o zdrowy wygląd i dobrą sylwetkę to nie tylko kwestia mody. Najwięcej osób decyduje się na dietę z powodów zdrowotnych. Odpowiednie składniki w codziennych posiłkach, nie tylko dodają energii, ale również dbają o prawidłową pracę organizmu. Czy fit desery także mogą być częścią zbilansowanej diety?

Catering dietetyczny fit deser

@ baranq - Adobe Stock

Czym są desery w wersji fit?

Wiele osób całkowicie rezygnuje z deserów na diecie, ponieważ myślą, że wszystko co słodkie, może negatywnie wpłynąć na ich wagę. Niezależnie od tego, czy starasz się zrzucić zbędne kilogramy, zbudować mięśnie, czy ujędrnić ciało, specjalnie przygotowane desery w wersji fit nie zaszkodzą w staraniach o dobrą sylwetkę. Aby mieć pewność, że desery są niskotłuszczowe i nie zawierają zbędnego cukru, możesz skorzystać z cateringu dietetycznego. Odpowiednio przygotowane desery mają wiele wartości odżywczych, a przy tym pomagają miłośnikom słodyczy utrzymywać ograniczenia kaloryczne bez oszukiwania. W fit deserach niezdrowe składniki są zastąpione naturalnie niskokalorycznymi, wartościowymi produktami, dzięki czemu słodki podwieczorek ma mniej kalorii, za to więcej wartościowych składników odżywczych. 

Jakie składniki można wykorzystać do fit deserów?

Cała magia fit deserów polega na zamianie niepotrzebnych, szkodliwych składników, na ich zdrowszą alternatywę. LightBox podpowiada, jakie produkty możesz wykorzystać do przygotowania zdrowego i smacznego deseru, który wykorzystasz jako drugie śniadanie lub podwieczorek. Jednym ze smaczniejszych pomysłów, uwielbianych przez miłośników zdrowych deserów jest ryż na mleku odtłuszczonym z owocami. Ciekawym pomysłem jest również wykorzystanie buraków lub cukinii do upieczenia brownie czy płatków owsianych do ciasteczek cynamonowo-owsianych. Pyszną opcją jest zdrowa panna cotta z mango i truskawkami, do której dodaje się jogurt grecki i odrobinę miodu. 

 

Inne artykuły, które mogą Cię zaciekawić

Kategorie

Ostatnio dodane

Jak się zmotywować do odchudzania?
Jak się zmotywować do odchudzania?
Jak schudnąć i nie zwariować
Jak schudnąć i nie zwariować
Czy wynik BMI jest dobrą wskazówką przy odchudzaniu?
Czy wynik BMI jest dobrą wskazówką przy odchudzaniu?
Detox – must have czy chwyt marketingowy?
Detox – must have czy chwyt marketingowy?
Prebiotyki, probiotyki i mikrobiom
Prebiotyki, probiotyki i mikrobiom
powrót do góry
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.
close
Dbamy o bezpieczeństwo