Zamów!

Catering dietetyczny – fakty i mity

LightBox LightBox
ODCHUDZANIE PORADY
 

Catering dietetyczny jest coraz popularniejszy. To niezwykle wygodna forma diety – posiłki są codziennie dostarczane do domu. Wiele osób decyduje się na tego typu rozwiązanie, ponieważ nie ma czasu na przygotowywanie dietetycznych posiłków, a chce się zdrowo odżywiać. Jednak dieta pudełkowa to temat wielu mitów. Jaka jest prawda?

dieta pudełkowa Warszawa

@ LightBox - Krzysztof Lewit

Fakt – posiłki są zbilansowane

Nie każdy ma wiedzę na temat odpowiedniego komponowania posiłków, a jest to niezwykle ważne nie tylko dla osób, które chcą schudnąć, ale również dla wszystkich, którzy po prostu chcą dobrze się odżywiać. To co jesz w znaczący sposób wpływa na Twoje ciało i umysł. Jedzenie dietetyczne dostępne w diecie pudełkowej jest bilansowane przed dietetyków, tak by dostarczyć Twojemu organizmowi niezbędne składniki pokarmowe, witaminy i mikroelementy w prawidłowych proporcjach.

Fakt – wybierając dietę pudełkową oszczędzasz czas

Czy zdarza Ci się nie mieć czasu na ugotowanie posiłków na cały dzień? Czy sięgasz wówczas po niezdrowe przekąski? Chyba każdy z nas był w sytuacji, kiedy nie miał czasu iść na porządny obiad, więc kupił hot-doga czy drożdżówkę w pobliskim sklepie. Nie tędy droga! Odżywianie wpływa nie tylko na sylwetkę, ale również samopoczucie. Gdy nie masz na nic czasu, żyjesz w biegu, a na dodatek musisz poświęcić wieczór na ugotowanie obiadu na kolejny dzień, zwyczajnie tracisz motywację  i dobry humor! Z tego względu catering dietetyczny jest tak chętnie wybierany – posiłki na cały dzień dostarczane są prosto pod drzwi, a Ty nie musisz się o nic martwić. Czas, który normalnie poświęcasz na wizytę w supermarkecie i gotowanie możesz teraz przeznaczyć na spotkania z przyjaciółmi czy aktywność fizyczną.

Mit – catering dietetyczny to dieta odchudzająca

To mit, że catering dietetyczny przeznaczony jest tylko dla osób, które chcą stracić zbędne kilogramy. Dieta to nie odchudzanie, ale sposób na zdrowe życie. Oferta cateringów dietetycznych obejmuje dietę z wyborem posiłków, bez laktozy, dla wegetarian czy dla aktywnych. Kaloryczność posiłków na cały dzień jest zróżnicowana – od 1000 do 4000 kcal i uwzględnia potrzeby i preferencje osoby zamawiającej.

Mit – dieta tylko dla bogaczy

Wiele osób, które wzbraniają się przed dietą pudełkową uważa, że jest to bardzo drogie rozwiązanie. Ale chwileczkę! Kiedy jesteś cały dzień poza domem, najczęściej żywisz się na mieście. Warto podsumować wydatki na jedzenie – kupujesz obiad w bufecie firmowym lub idziesz na lunch w okolicy, kupujesz po drodze przekąski, batoniki, koktajle i wiele innych produktów, które kupowane pojedynczo wydają się niedrogie. Na dodatek jedziesz po pracy samochodem do supermarketu, wydając pieniądze na paliwo. Zapewne też często kupujesz więcej niż bylo w planach i żywność może się zmarnować. Koniec końców może się okazać, że wydajesz tyle samo pieniędzy, ile kosztuje catering dietetyczny.

Mit – posiłki są monotonne

Nic bardziej mylnego. Dietę ustalają dietetycy, chcąc zapewnić jak najbardziej różnorodne posiłki. Dzięki temu dostarczysz organizmowi kluczowe dla zdrowia składniki odżywcze i witaminy. Catering dietetyczny (Warszawa i ponad 70 miast w Polsce) LightBox proponuje coś zupełnie wyjątkowego FLEX, czyli dietę z wyborem menu. Takie rozwiązanie daje pewność, że będziesz jeść tylko to, co lubisz, bo codziennie do wyboru masz aż 20 dań, po 4 na każdy z 5 posiłków. Codziennie otrzymujesz inne dania, na które masz ochotę, więc posiłki się nie nudzą. W końcu dieta to styl życia, a Ty masz czerpać z niej przyjemność.

 

Inne artykuły, które mogą Cię zaciekawić

Kategorie

Ostatnio dodane

Jak przekonać się do jedzenia ryb?
Jak przekonać się do jedzenia ryb?
Jak dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu?
Jak dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu?
Trening podczas diety – co warto wiedzieć?
Trening podczas diety – co warto wiedzieć?
"Zajadanie" stresu – jak sobie z nim poradzić?
"Zajadanie" stresu – jak sobie z nim poradzić?
Zasady komponowania zdrowych posiłków (nawet jeśli masz tylko resztki zapasów)
Zasady komponowania zdrowych posiłków (nawet jeśli masz...
powrót do góry
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.
close
Dbamy
o bezpieczeństwo