Zamów! EN

Blog LightBox

Jak przyrządzać warzywa, aby zachowały wartości odżywcze?
Anna Sanicka Anna Sanicka
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Jak przyrządzać warzywa, aby zachowały wartości odżywcze?

Jaki jest najlepszy sposób przygotowywania warzyw, aby zachowały jak najwięcej wartości odżywczych? Czy warzywa najzdrowsze są na surowo? Czy wszystkie metody gotowania niszczą w nich witaminy? Przeczytaj porady dietetyka.

Dieta a mindfulness
Adriana Szulińska Adriana Szulińska

Dieta a mindfulness

Czy słyszeliście o mindfulness? To rodzaj medytacji, wywodzący się z kultury buddyjskiej i polegający na silnym poczuciu „bycia tu i teraz”. A czy mindfulness ma coś wspólnego z dietą i odchudzaniem?

Ratunek dla włosów zmęczonych zimą
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Ratunek dla włosów zmęczonych zimą

Zimą włosy nie mają lekko. Ciepłe czapki, częstsze mycie, suszenie i układanie sprawiają, że są przesuszone, łamliwe, a nawet zaczynają wypadać. Na ich kondycję wpływa nie tylko pielęgnacja, ale także sposób odżywiania. Warto więc już teraz zadbać o swoją dietę, aby na wiosnę zobaczyć efekty na głowie.

Zimowe niedobory witamin – jak im zapobiegać?
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
PORADY ZDROWE ODŻYWIANIE

Zimowe niedobory witamin – jak im zapobiegać?

Witaminy zapewniają prawidłowe funkcjonowanie organizmu, a zimą niestety łatwiej o niedobory. Wynika to m.in. z mniejszej różnorodności dostępnych warzyw i owoców lub, jak w przypadku witaminy D, braku słońca. Jak zwiększyć ilość cennych witamin w Twojej diecie?

Czy na diecie można pić alkohol? Alkohol, a odchudzanie
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
ODCHUDZANIE PORADY

Czy na diecie można pić alkohol? Alkohol, a odchudzanie

Jednym z często poruszanych w gabinecie dietetycznym tematów jest picie alkoholu na diecie. Odpowiedź nie zawsze jest jednoznaczna. Przeczytajcie porady dietetyka LightBox

Jak się odżywiać zimą, żeby nie przytyć
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA ODCHUDZANIE

Jak się odżywiać zimą, żeby nie przytyć

Jak wiadomo nie od dziś, kiedy jest zimno, bardziej chce się jeść. Na stole częściej pojawiają się słodkie i tłuste potrawy, bo organizm potrzebuje energii, aby się ogrzać, więc mamy największą ochotę na tego rodzaju potrawy. Sytuacji nie poprawia fakt, że zimą większość osób ogranicza także aktywność fizyczną. Więcej czasu spędzamy w domu i bywa, że po prostu jemy w z nudów. Jak zatem nie dać się złapać w tę zimową pułapkę?

Suszone owoce – źródło składników odżywczych czy bomba kaloryczna?
Anna Sanicka Anna Sanicka
ODCHUDZANIE PORADY

Suszone owoce – źródło składników odżywczych czy bomba kaloryczna?

Czy suszone owoce to skarbnica wartości odżywczych, czy raczej bomba kaloryczna? I czy mogą stanowić składnik zdrowej diety?

Czy ziemniaki tuczą?
Anna Sanicka Anna Sanicka
ODCHUDZANIE ZDROWE ODŻYWIANIE

Czy ziemniaki tuczą?

Ziemniaki są jedną z podstaw diety nie tylko w naszej strefie klimatycznej. Uchodzą jednak za tuczące, więc wiele osób ich unika. Czy warto je jeść i czy jest dla nich miejsce w zdrowej diecie? Czy można schudnąć jedząc ziemniaki?

Postanowienia noworoczne – jak przestawić się na zdrową dietę
Adriana Szulińska Adriana Szulińska
MOTYWACJA PORADY

Postanowienia noworoczne – jak przestawić się na zdrową dietę

Nadszedł czas noworocznych postanowień. Do najpopularniejszych należą te dotyczące zdrowia, diety czy aktywności fizycznej. Jednak aby z końcem stycznia nie odeszły w niepamięć, powinny być dobrze przemyślane – konkretne i dostosowane do Twoich realnych możliwości. Poniżej kilka postanowień, które łatwo wprowadzisz w życie, a także praktyczne wskazówki, które pomogą Ci zaplanować zmiany.

powrót do góry
Wykorzystujemy technologię ciasteczek. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności. OK, lubię ciasteczka