PL | EN

Kontakt: kontakt@lightbox.pl

tel:+48 513 513 661

Pn - Pt od 6:00 do 20:00

Sob od 8:00 do 13:00

Najczęściej zadawane pytania

Czym różni się LightBox od innych diet?

Bilansujemy nasze diety biorąc pod uwagę nie tylko kalorie, ale także aż 80 makro- i mikroskładników odżywczych. Dlatego korzystając z diety LightBox masz pewność, że dostajesz to, co potrzebne, by cieszyć się zdrowiem, witalnością i świetną sylwetką. Diety LightBox są skuteczne nie tylko w odchudzaniu, ale również w profilaktyce chorób cywilizacyjnych i dietozależnych. Stosujemy oryginalne, ciekawe receptury potraw i dokładamy starań, aby nasze posiłki były smaczne i urozmaicone. Niezależnie, czy chcesz schudnąć, czy po prostu zdrowo się odżywiać, możesz z przyjemnością i bez obaw korzystać z diety LightBox przez dowolnie długi czas.

Jest wiele cateringów dietetycznych. Dlaczego mam wybrać akurat LightBox?

Od założenia firmy w 2010 roku catering dietetyczny jest jedyną domeną naszej działalności, w którą wkładamy całe serce i energię. Jako bodajże jedyna firma na rynku podajemy rzeczywiste menu na 4 tygodnie. To świadczy, że zestawy posiłków LightBox są naprawdę starannie zbilansowane, a menu nie jest przypadkowe. Klient może też sprawdzić, czy odpowiada mu konkretne menu na cały okres, na jaki zamawia dietę. Naszą ambicją jest zapewnienie jak najwyższej jakości. Dlatego starannie bilansujemy nasze diety, dbamy o smak i urozmaicenie potraw i restrykcyjnie przestrzegamy standardów bezpieczeństwa żywności.

Jaka kaloryczność diety LightBox będzie dla mnie odpowiednia?

Wybór odpowiedniej diety zależy od celu, jaki sobie stawiamy: zdrowe i efektywne zrzucenie zbędnych kilogramów, czy po prostu zdrowe odżywianie przy utrzymaniu obecnej wagi. Trzeba też uwzględnić płeć, wagę, wzrost i aktywność fizyczną. Sprawdź tutaj, jakie jest Twoje dzienne zapotrzebowanie energetyczne, zdecyduj, co chcesz osiągnąć i zamów odpowiednią dietę LightBox.

Ile i w jakim czasie schudnę z LightBox?

Dieta LightBox jest tak skomponowana, aby chudnąć optymalnie poprzez utratę tkanki tłuszczowej. Efekt i tempo chudnięcia zależą od wagi wyjściowej, wybranej kaloryczności diety (1000, 1200, 1500, 2000 lub 2500 kcal) oraz aktywności fizycznej. Aby zredukować masę ciała o 1 kg, potrzebny jest niedobór kaloryczny w wysokości ok. 7000 kcal – najlepiej w okresie nie krótszym niż tydzień, aby nie chudnąć gwałtownie. Przybliżone efekty korzystania z diety LightBox możesz poznać tutaj.

Moja waga mi odpowiada, ale chcę się zdrowo odżywiać. Czy LightBox jest dla mnie?

Jak najbardziej tak. Podstawą diety LightBox są zasady zdrowego żywienia. Korzystanie z diety LightBox o kaloryczności odpowiadającej zapotrzebowaniu energetycznemu organizmu pozwala na utrzymanie prawidłowej wagi i dostarcza nam to, co potrzebne, by cieszyć się zdrowiem, witalnością i świetną sylwetką.

Jaką mam gwarancję, że dieta LightBox Gluten&Lactose Free naprawdę nie zawiera glutenu?

Dieta LightBox posiada certyfikat „Menu bez glutenu” Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej potwierdzający, że nasze posiłki są bezpieczne dla osób, które muszą lub chcą stosować dietę bezglutenową.

Do przygotowywania potraw bezglutenowych w diecie LightBox Gluten&Lactose Free wykorzystujemy produkty z oznakowaniem gwarantującym ich bezpieczeństwo, zamieszczone w wykazie produktów bezglutenowych Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, a pozyskiwane od wiarygodnych producentów żywności bezglutenowej, m.in. Margita, Nenette, Schar, Bezgluten, Sam Mills, EcoProduct, Strawa, Dary Natury.

Mam problemy z cerą, włosami i paznokciami. Czy stosowanie diety LightBox pomoże?

Tak, jeżeli przyczyną problemów jest nieprawidłowe odżywianie. Dieta LightBox dostarcza wszystkich składników niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, w tym odpowiedzialnych za stan skóry, włosów i paznokci – cynku, witamin z grupy B, karotenu, żelaza. Jeżeli przyczyna jest inna, LightBox doskonale wspomoże przepisaną przez lekarza kurację.

Czy stosowanie diety LightBox może wpłynąć na poprawę koncentracji?

Jest to sprawa bardzo indywidualna, ale według opinii Klientów LightBox, w czasie stosowania diety ich samopoczucie, poziom energii i kondycja psycho-fizyczna, w tym zdolność koncentracji, ulegały znacznej poprawie.

Czy dieta LightBox jest odpowiednia dla dzieci?

Diety LightBox są opracowane z myślą o osobach dorosłych, a potrzeby żywieniowe dzieci są inne, dlatego nie możemy polecać korzystania z diety LightBox przez dzieci.

Jestem cukrzykiem, czy mogę być na diecie LightBox?

Posiłki LightBox są wręcz wskazane dla osób chorujących na cukrzycę typu 2 ze względu na:

  • dużą zawartość błonnika pokarmowego, nienasyconych kwasów tłuszczowych i uwzględnienie produktów białkowych o niskiej zawartości tłuszczów,
  • możliwość doboru diety redukującej, co jest szczególnie istotne, gdy przyczyną choroby jest otyłość,
  • urozmaicenie posiłków,
  • odpowiedni udział energii z białek, tłuszczów i węglowodanów, w tym z cukrów prostych,
  • uwzględnienie produktów o niskim indeksie glikemicznym.

Nie możemy natomiast polecić diety LightBox w przypadku cukrzycy typu 1 ani cukrzycy ciążowej, ze względu na obecność (choć w niewielkich ilościach) produktów bogatych w cukry proste, w tym świeżych i suszonych owoców, miodu, czekolady itp.

Jestem w ciąży, czy mogę korzystać z oferty LightBox?

Zdrowie matki oraz sposób, w jaki odżywia się w okresie poprzedzającym ciążę i podczas jej trwania, ma decydujące znaczenie dla prawidłowego przebiegu ciąży, optymalnego rozwoju dziecka i jego zdrowia po urodzeniu. Dzienne zapotrzebowanie energetyczne dla kobiet ciężarnych zwiększa się o ok. 300 kcal w II i III trymestrze ciąży w zależności od wieku, masy ciała i aktywności fizycznej przyszłych matek. Dlatego w tym okresie nie powinno się stosować diety odchudzającej. Można natomiast wybrać taki zestaw posiłków LightBox, który będzie odpowiadał zalecanemu zapotrzebowaniu energetycznemu kobiety ciężarnej i zapewni większość niezbędnych dla rozwoju dziecka składników odżywczych w optymalnych ilościach.

Co zyskam dzięki stosowaniu diety LightBox?

Korzystając z diety LightBox:

  • zdrowo się odżywiasz wraz ze wszystkimi tego dobroczynnymi skutkami,
  • możesz pozbyć się zbędnych kilogramów i zyskać świetną sylwetkę,
  • oszczędzasz czas poświęcany do tej pory na zakupy i przygotowywanie posiłków,
  • nie marnujesz żywności: ani tego, co kupiłeś w sklepie, ani tego, co ugotowałeś/aś.

Czy można kupić tylko jeden zestaw LightBox?

Klienci, którzy wcześniej nie korzystali z diety LightBox, mogą zamówić jeden zestaw próbny w niższej cenie, podanej w zakładce Cennik – w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 513 513 661.

Czy muszę się jakoś przygotować do rozpoczęcia diety LightBox?

Jeśli chcemy schudnąć, musimy przede wszystkim zrobić mocne postanowienie, że będziemy przy stosowaniu diety LightBox przestrzegać zdroworozsądkowych zasad zdrowego żywienia. Kluczowe jest unikanie przekąsek, przegryzek i wszelkich innych „przerywników” pokarmowych, gdyż sięganie po nie osłabia bądź niweczy pozytywne efekty diety. Dlatego najlepiej usunąć z pola widzenia wszelkie pokusy. Nic więcej nie jest potrzebne, może poza miejscem w lodówce na zestaw LightBox. :)

Co otrzymam w zestawie LightBox?

Zestaw LightBox All Day składa się z pięciu posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja), a LightBox Office i LightBox After Ten z czterech posiłków (odpowiednio bez kolacji lub śniadania – posiłki te należy przygotować we własnym zakresie, kierując się wskazówkami podanymi w zakładce MENU). Jeżeli celem korzystania z diety LightBox jest odchudzanie, proponujemy pobrać kartę „Kontrola Wyników”, na której można odnotowywać efekty korzystania z diety.

W jakich opakowaniach są dostarczane posiłki LightBox i czy są one bezpieczne?

Jak najbardziej tak. Importowane z Belgii tacki oraz zamykająca je folia mają wszelkie wymagane atesty dla materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. W procesie produkcji i pakowania nie stosujemy żadnych substancji chemicznych ani gazów. Opakowania skutecznie chronią żywność przed wpływem czynników zewnętrznych i są bardzo wygodne w użyciu, bo można bezpośrednio w nich podgrzewać posiłki.

Czy posiłki LightBox należy jeść na zimno, czy na ciepło?

Posiłki LightBox spożywamy w zależności od rodzaju potrawy na zimno lub na ciepło. Posiłki, które zdecydowanie polecamy na ciepło, mają na naklejce odpowiedni napis. Przy niektórych posiłkach jest to kwestia preferencji: quiche warzywny czy omlet można jeść i na zimno, i na ciepło – jak kto woli.

Jak podgrzewać posiłki LightBox?

Posiłki LightBox można podgrzewać w kuchence mikrofalowej bezpośrednio w plastikowej tacce (należy najpierw przekłuć lub zdjąć folię). Można też przełożyć zawartość do rondelka i podgrzać na kuchence gazowej, płycie indukcyjnej lub ceramicznej. Tacki nie są natomiast przeznaczone do podgrzewania w nich posiłków bezpośrednio na ogniu, płycie ceramicznej lub indukcyjnej ani w piekarniku czy opiekaczu. Niektóre posiłki składają się z części do podgrzania i części, która powinna pozostać zimna (np. sałatka lub sos tzatziki) – warto zwrócić na to uwagę, zanim zaczniemy je podgrzewać.

Czy muszę zjeść wszystko, co jest w zestawie LightBox?

Każdy zestaw LightBox dostarcza nie tylko określoną ilość kalorii, ale także zbilansowanych składników odżywczych. Należy więc zjeść wszystkie posiłki, aby organizm otrzymał to, co potrzebne.

Co zrobić, gdy będąc na diecie LightBox poczuję się głodny/a?

Jeśli dobraliśmy wartość kaloryczną diety z myślą o zrzuceniu zbędnych kilogramów, w pierwszym tygodniu korzystania z LightBox możemy mieć lekkie uczucie głodu. W jego przezwyciężeniu pomoże popijanie niewielkich ilości niesłodzonych płynów. Nie należy jednak sięgać po przekąski. :)

Jestem na diecie LightBox, a idę ze znajomymi do restauracji. Co mogę tam zjeść?

Generalnie zalecamy spożywanie posiłków z dostarczanych przez nas zestawów, jednak życie rodzinne czy towarzyskie również jest ważne. :) Nie stanie się nic złego, jeśli raz na jakiś czas wybierzemy się do restauracji i zjemy niskokaloryczny posiłek, a obiad czy kolację LightBox oddamy członkowi rodziny czy koleżance z pracy.

Jeśli nie zjem posiłku z danego dnia, czy mogę go zjeść w następnym dniu?

Rekomendujemy jedzenie posiłków w tym dniu, na który są one przeznaczone, zachowując ok. trzygodzinne odstępy. Właśnie po to tak starannie bilansujemy nasze diety, aby organizm każdego dnia otrzymał to, czego potrzebuje dla zachowania zdrowia.

Jakimi napojami mogę uzupełnić dietę? Czy mogę sobie pozwolić np. na wino lub piwo?

Proponujemy przede wszystkim dołączane do naszych zestawów herbatki oraz wodę mineralną. Zalecamy unikanie mocnej kawy i herbaty, a tym bardziej alkoholu.

Czy w dietach LightBox jest w piątki mięso?

W dietach LightBox Optimum, No Fish i Gluten&Lactose Free mięso jest zwykle cztery razy w tygodniu, co wynika z zasad bilansowania zdrowej diety. Oznacza to, że przez 3 dni w tygodniu nie proponujemy mięsa. Jednym z tych dni jest piątek, ponieważ takie są preferencje dużej części Klientów.

Czy mogę zmienić godzinę lub miejsce dostawy?

Chętnie dostarczymy dietę tam, gdzie potrzebują jej Klienci (w zasięgu naszych dostaw – szczegóły na www.lightbox.pl w sekcji GDZIE JESTEŚMY). Tego typu zmiany prosimy zgłaszać najpóźniej do godziny 13:00 w dniu poprzedzającym dostawę – postaramy się spełnić Państwa życzenia. W przypadku dostawy poniedziałkowej, zmiany przyjmujemy najpóźniej do godziny 13:00 w sobotę. Aby ustalić nową godzinę lub miejsce dostawy, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 513 513 661.

Czy można zawiesić dostawy, zrezygnować z diety albo zmienić rodzaj lub kaloryczność diety w trakcie abonamentu?

Tak, zmiany w czasie trwania zamówienia są możliwe. Wszelkie życzenia dotyczące zmian abonamentu, wstrzymania lub anulowania dostaw należy zgłaszać do Biura Obsługi Klienta pod numerem +48 513 513 661 najpóźniej do godziny 13:00 w dniu poprzedzającym dostawę. Zmiany dotyczące dostawy poniedziałkowej przyjmujemy najpóźniej do godziny 10:00 w sobotę. Wyjątkiem jest dieta Gluten&Lactose Free – w tym przypadku zmian można dokonywać z wyprzedzeniem trzech dni roboczych (przy dostawach na niektóre dni tygodnia możliwe jest mniejsze wyprzedzenie – prosimy dzwonić pod numer +48 513 513 661). W przypadku rezygnacji zwracamy pieniądze za niewykorzystane zestawy.

Dlaczego przy zamówieniu lub zmianie w moim abonamencie muszę pamiętać o 3 dniach wyprzedzenia?

Aby w określonym dniu dostarczyć Klientom gotowe posiłki, musimy najpierw zaplanować zakupy odpowiednich ilości świeżych produktów, a następnie przygotować posiłki, w międzyczasie planując trasy dostaw. Jest to złożony proces logistyczny, który wymaga czasu.

Jak długo mogę stosować dietę LightBox?

LightBox to całodzienne zestawy „normalnych” posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja (przy korzystaniu z LightBox After Ten śniadanie, a przy korzystaniu z LightBox Office – kolację, należy przygotować we własnym zakresie wg. wskazówek podanych w zakładce MENU). Są one starannie zbilansowane i przygotowane z produktów spożywczych najwyższej jakości. Nie ma żadnych ograniczeń czasowych w stosowaniu diety LightBox. Wręcz przeciwnie, długotrwałe korzystanie z LightBox jest jak najbardziej wskazane, gdyż z biegiem czasu dobroczynne efekty naszej diety są coraz bardziej widoczne. W przypadku stosowania diety redukującej, po osiągnięciu założonej, docelowej wagi, możemy zamawiać zestawy o wyższej kaloryczności, odpowiadającej aktualnemu zapotrzebowaniu energetycznemu.

Czy po zakończeniu korzystania z diety LightBox nie pojawi się efekt jojo?

Korzystając z diety LightBox można uniknąć efektu jojo, jeżeli za cel postawi się stopniowe, łagodne obniżanie wagi ciała (ok. 1 kg tygodniowo), a po zakończeniu stosowania diety redukcyjnej kaloryczność całodziennych zestawów posiłków nie będzie przekraczać zapotrzebowania energetycznego.

Jak bezpiecznie wychodzić z diety LightBox, aby nie przytyć?

Bezpieczne wyjście z diety odchudzającej polega przede wszystkim na zwiększeniu kaloryczności posiłków tylko do poziomu zapotrzebowania energetycznego organizmu. Poza tym należy kontynuować stosowanie zasad zdrowego żywienia, m.in. spożywać 5 posiłków dziennie w odstępach trzygodzinnych, wykluczyć przekąski w przerwach między posiłkami oraz unikać słodzonych napojów i alkoholu.

Czy LightBox może dla mnie przygotować indywidualną dietę, np. rozpisaną przez mojego dietetyka?

Nie przygotowujemy diet według indywidualnej specyfikacji. Oferujemy cztery rodzaje diety: Optimum, Vege, No Fish i Gluten&Lactose Free oraz 5 wariantów kalorycznych: 1000, 1200, 1500, 2000 i 2500 kcal. Można wybrać program All Day – 5 posiłków dziennie, Office lub After Ten – 4 posiłki dziennie. Można też zamówić dostawy z weekendami lub bez.

Czy mogę wykluczyć z zamawianej diety LightBox produkty, których nie lubię albo nie mogę jeść?

Nasza dieta Vege wyklucza mięso i ryby, w diecie No Fish nie ma ryb, z kolei w Gluten Free – produktów zawierających gluten. Nie można natomiast wykluczać pojedynczych produktów, takich jak np. szpinak czy papryka.

Potrzebuję diety o kaloryczności wyższej niż 2500 kcal, a nie ma takiej w ofercie LightBox. Co mam zrobić?

Jeśli potrzebujemy większej ilości kalorii np. ze względu na aktywność fizyczną, a naszym celem nie jest utrata wagi, można uzupełnić dietę LightBox we własnym zakresie, trzymając się jednak zasad Złotej „10” LightBox.

Czy można zamówić dietę wegetariańską, ale z rybami?

Nie mamy w ofercie diety wegetariańskiej z rybami.

Czy mogę kupić dietę w prezencie?

Tak, można kupić dietę LightBox dla innej osoby. Mamy też okolicznościowe vouchery, które wysyłamy na życzenie.

X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.