PL | EN

Kontakt: kontakt@lightbox.pl

tel:+48 513 513 661

Pn - Pt od 6:00 do 20:00

Sob od 8:00 do 12:00

Menu LightBox Vege – dieta laktoowowegetariańska

Zdjęcia prezentują posiłki z zestawów 1500 kcal. Posiłki w zestawach o innych kalorycznościach różnią się ilością potrawy, kompozycją śniadania i dodatkami. W Państwa posiłkach mogą też znaleźć się inne niż na zdjęciach warzywa i owoce, ponieważ staramy się je możliwie często urozmaicać. W składzie potraw zaznaczyliśmy pogrubioną czcionką produkty, które mogą wywoływać alergie u osób na nie uczulonych.

Poniedziałek, 02.10  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Salami vege z czarnymi oliwkami i winogronami, pasta jajeczna z koperkiem, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem z gruszki i pietruszki z prażonymi migdałami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Gołąbki z soczewicą i kaszą gryczaną w sosie pomidorowym, mini marchewki  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Koktajl jogurtowo-jabłkowy z ogórkiem i natką pietruszki  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Grecka musaka vege, sałata z kaparami i orzechami włoskimi  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Salami vege z czarnymi oliwkami i winogronami, pasta jajeczna z koperkiem, pieczywo
Krem z gruszki i pietruszki z prażonymi migdałami
Gołąbki z soczewicą i kaszą gryczaną w sosie pomidorowym, mini marchewki
Koktajl jogurtowo-jabłkowy z ogórkiem i natką pietruszki
Grecka musaka vege, sałata z kaparami i orzechami włoskimi
 

Wtorek, 03.10  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Owsianka z prażonym jabłkiem i orzechami włoskimi, warzywa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem brokułowy z pestkami dyni  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Fasolka po bretońsku vege, warzywa na parze, kasza jaglana  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Deser dwukolorowy jogurtowo-owocowy  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Twarożek wiejski ze szczypiorkiem i czarnuszką, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Owsianka z prażonym jabłkiem i orzechami włoskimi, warzywa
Krem brokułowy z pestkami dyni
Fasolka po bretońsku vege, warzywa na parze, kasza jaglana
Deser dwukolorowy jogurtowo-owocowy
Twarożek wiejski ze szczypiorkiem i czarnuszką, mix warzyw, pieczywo
 

Środa, 04.10  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Frittata z pomidorami, oliwkami i parmezanem z wyspy Lipsi, sucharki pełnoziarniste, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa z zielonego groszku  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Zapiekanka makaronowa z pieczarkami, fasolką szparagową, papryką i ziołami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Piernik z czerwonej fasoli, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Tort szpinakowy z pomidorami, spaghetti z marchewki, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Frittata z pomidorami, oliwkami i parmezanem z wyspy Lipsi, sucharki pełnoziarniste, owoce
Zupa z zielonego groszku
Zapiekanka makaronowa z pieczarkami, fasolką szparagową, papryką i ziołami
Piernik z czerwonej fasoli, owoce
Tort szpinakowy z pomidorami, spaghetti z marchewki, pieczywo
 

Czwartek, 05.10  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Ali Baba" (v)  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa egzotyczna na mleczku kokosowym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Tofu z ananasem, buraczki z jabłkiem, kasza orkiszowa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Owoce z orzechową posypką  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Pasta twarogowa po indyjsku, surówka z selera naciowego, jabłek i ogórków, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Zdjęcie wkrótce
Zupa egzotyczna na mleczku kokosowym
Tofu z ananasem, buraczki z jabłkiem, kasza orkiszowa
Owoce z orzechową posypką
Pasta twarogowa po indyjsku, surówka z selera naciowego, jabłek i ogórków, pieczywo
 

Piątek, 06.10  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Z polskich pól"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Jajko przepiórcze zapiekane w awokado z ziołami i suszonymi pomidorami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Polenta z pestkami dyni, warzywa duszone z sezamem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Tiramisu light, wiśnie suszone  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Kotlety z jaj, surówka z białej kapusty, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "Z polskich pól"
Jajko przepiórcze zapiekane w awokado z ziołami i suszonymi pomidorami
Polenta z pestkami dyni, warzywa duszone z sezamem
Tiramisu light, wiśnie suszone
Kotlety z jaj, surówka z białej kapusty, mix warzyw, pieczywo
 

Sobota, 07.10  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Twarożek na szpinaku z siemieniem lnianym i kiełkami rzodkiewki, wędlina sojowa, pasta z awokado, pomidorki koktajlowe, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa kalafiorowa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Makaron ryżowy z domowym pesto i serem włoskim, warzywa grillowane  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Egzotyczny deser z ryżu brązowego z ananasem i galaretką brzoskwiniową, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Sałatka z pieczonych warzyw z mozzarellą, papryka na sałacie, sucharki pełnoziarniste  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Twarożek na szpinaku z siemieniem lnianym i kiełkami rzodkiewki, wędlina sojowa, pasta z awokado, pomidorki koktajlowe, pieczywo
Zupa kalafiorowa
Makaron ryżowy z domowym pesto i serem włoskim, warzywa grillowane
Egzotyczny deser z ryżu brązowego z ananasem i galaretką brzoskwiniową, owoce
Sałatka z pieczonych warzyw z mozzarellą, papryka na sałacie, sucharki pełnoziarniste
 

Niedziela, 08.10  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Orzechowy orkisz z mandarynką" (v)  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Imam (potrawa grecka z bakłażana)  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Tagliatelle z pieczarkami i pomidorami, sałata  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Galaretka z owocami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Sałatka meksykańska, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "Orzechowy orkisz z mandarynką" (v)
Imam (potrawa grecka z bakłażana)
Tagliatelle z pieczarkami i pomidorami, sałata
Galaretka z owocami
Sałatka meksykańska, mix warzyw, pieczywo
 
 

Przybliżona wartość energetyczna poszczególnych posiłków w zestawach LightBox

  Zestawy LightBox
LB 1000 LB 1200 LB 1500 LB 2000
Śniadanie 280 kcal 336 kcal 420 kcal 560 kcal
II śniadanie 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal
Obiad 340 kcal 408 kcal 510 kcal 680 kcal
Podwieczorek 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal
Kolacja 220 kcal 264 kcal 330 kcal 440 kcal

 

Uwaga! Zgodnie z powyższą tabelą wartość energetyczna zestawów LightBox Office (bez kolacji) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 OF – 780 kcal, LB 1200 OF – 936 kcal, LB 1500 OF – 1170 kcal i LB 2000 OF – 1560 kcal. Poniższe menu dotyczy zestawów LightBox All Day, składających się z pięciu posiłków dziennie oraz zestawów LightBox Office – z czterech posiłków, bez kolacji. Przy korzystaniu z zestawu LightBox Office polecamy przygotowanie kolacji we własnym zakresie z produktów przedstawionych w podzakładce "Propozycja kolacji".

Śniadanie LightBox składa się z:

  • świeżych owoców (zestawy 1000, 1200 i 1500 kcal),
  • specjalnie skomponowanych, urozmaiconych zestawów musli o niskim indeksie glikemicznym, zawierających płatki: quinoa, orkiszowe, ryżowe, owsiane, gryczane, otręby pszenne, żytnie i owsiane oraz niezwykle cenne dla zdrowia zarodki pszenne, błonnik, ziarna amarantusa, siemię lniane, sezam, pestki dyni, pestki słonecznika, orzechy i migdały, a także suszone owoce, a wśród nich o szczególnych właściwościach prozdrowotnych – owoce papai, jagody inkaskie i truskawki, produkowane przy użyciu innowacyjnej technologii suszenia w niskiej temperaturze,
  • bezcukrowego jogurtu naturalnego o niskiej zawartości tłuszczu (2,0%) wzbogaconego w wapń oraz kultury probiotyczne Lactobacillus acidophilus LA-5® i Bifidobacterium BB-12®,
  • pieczywa z dodatkiem produktów białkowych oraz świeżych warzyw (zestawy 1500, 2000 i 2500 kcal)

lub

  • owsianki (w zestawach LightBox Gluten Free jest ryżanka), jaglanki z prażonym jabłkiem i bakaliami oraz marchewki.

lub

  • tradycyjnych zestawów – z ciemnym pieczywem, twarożkami, pasztetami, serem korycińskim, omletem i roladkami z ciasta z nadzieniem twarogowo-warzywnym lub warzywnym, z nasionami słonecznika, pestkami dyni i orzechami.

Propozycja śniadań do zestawów After Ten

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox After Ten proponujemy samodzielne komponowanie śniadań o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
humus naturalny, 21/2 łyżeczki (25)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta słonecznikowa z bakłażanem, 2/3 łyżki (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewka i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
sałatka z soczewicy z warzywami, talerzyk (80)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (24)
tempeh marynowany, 2 plasterki (40)
tofu wędzone, 21/2 plasterka (50)
wędlina sojowa, 3 plasterki (50)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Składniki do przygotowania mieszanek musli, 1 łyżka - kcal (ok. g)
bran flakes, 17 (5)
nasiona słonecznika, 56 (10)
nasiona dyni, 10 (56)
morele suszone (1 sztuka), 28 (10)
musli z owocami suszonymi, 33 (10)
musli z rodzynkami i orzechami, 38 (10)
otręby gryczane, 27 (8)
orzechy nerkowca, 44 (8)
orzechy włoskie obrane, 100 (15)
płatki gryczane, 34 (10)
płatki jaglane, 36 (10)
płatki kukurydziane, 11 (3)
płatki orkiszowe, 27 (8)
płatki owsiane, 37 (10)
sezam, 63 (10)
śliwki suszone (1 sztuka), 19 (7)

Propozycja kolacji do zestawów Office

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox Office proponujemy samodzielne komponowanie kolacji o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
humus naturalny, 21/2 łyżeczki (25)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta słonecznikowa z bakłażanem, 2/3 łyżki (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewka i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
sałatka z soczewicy z warzywami, talerzyk (80)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (24)
tempeh marynowany, 2 plasterki (40)
tofu wędzone, 21/2 plasterka (50)
wędlina sojowa, 3 plasterki (50)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie reguł żywieniowych przygotowanych przez naszych Dietetyków

W związku z brakiem w diecie laktoowowegetariańskiej ryb oraz mięsa i produktów mięsnych, a więc spowodowaną tym niedostateczną ilością witaminy D, zalecamy suplementację diety LightBox Vege preparatami z roślinną formą witaminy D.

  • Należy spożywać 5 posiłków dziennie
  • Przerwa pomiędzy posiłkami nie powinna być dłuższa niż 3 godzinny
  • Posiłki należy spożywać powoli
  • Przez cały dzień należy wypijać 1,5-2 litrów niesłodzonych napojów; najbardziej polecana jest niegazowana woda mineralna
  • Nie należy pić alkoholu
  • Należy unikać picia słodzonych soków, napojów gazowanych, słodkiej kawy i herbaty
  • Ostatni posiłek powinien być spożywany minimum 3 godziny przed snem

 

 
Składniki posiłku:
 
X
Złóż zamówienie, a w poniedziałek przed południem zadzwonimy, aby potwierdzić szczegóły dostawy. Zapraszamy!
X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.