PL | EN

Kontakt: kontakt@lightbox.pl

tel:+48 513 513 661

Pn - Pt od 6:00 do 20:00

Sob od 8:00 do 12:00

Menu LightBox No Fish - dieta bez ryb i owoców morza

Zdjęcia prezentują posiłki z zestawów 1500 kcal. Posiłki w zestawach o innych kalorycznościach różnią się ilością potrawy, kompozycją śniadania i dodatkami. W Państwa posiłkach mogą też znaleźć się inne niż na zdjęciach warzywa i owoce, ponieważ staramy się je możliwie często urozmaicać. W składzie potraw zaznaczyliśmy pogrubioną czcionką produkty, które mogą wywoływać alergie u osób na nie uczulonych.

Poniedziałek, 04.09  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Omlet serowy z jabłkami, jogurt grecki, pomarańcza  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Flaczki z boczniaka  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Kurczak w sosie migdałowym, ryż czarny, marchewka z groszkiem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Serniczek chia z brzoskwiniami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Sałatka jaglana z jajkiem, warzywami i oliwkami, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Omlet serowy z jabłkami, jogurt grecki, pomarańcza
Flaczki z boczniaka
Kurczak w sosie migdałowym, ryż czarny, marchewka z groszkiem
Serniczek chia z brzoskwiniami
Sałatka jaglana z jajkiem, warzywami i oliwkami, pieczywo
 

Wtorek, 05.09  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Smak cytrusów"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Sałatka z pełnoziarnistego makaronu, brokułów i suszonych pomidorów  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Suwlaki (potrawa grecka), warzywa na parze, zielony bulgur  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Pianka sojowa, galaretka z owocami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Papryka faszerowana masą twarogową  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "Smak cytrusów"
Sałatka z pełnoziarnistego makaronu, brokułów i suszonych pomidorów
Suwlaki (potrawa grecka), warzywa na parze, zielony bulgur
Pianka sojowa, galaretka z owocami
Papryka faszerowana masą twarogową
 

Środa, 06.09  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z granolą piernikową  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem z jarmużu z grzankami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Kurczak w curry, warzywa na parze, quinoa w trzech kolorach  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Ciasto marchewkowe, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Placki z cukinii z jogurtem greckim, surówka wielowarzywna  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z granolą piernikową
Krem z jarmużu z grzankami
Zdjęcie wkrótce
Ciasto marchewkowe, owoce
Placki z cukinii z jogurtem greckim, surówka wielowarzywna
 

Czwartek, 07.09  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Owsianka z prażonym jabłkiem i orzechami włoskimi, warzywa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa z kurek  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Stek Salisbury ze słonecznikiem w sosie pieprzowym, groszek zielony, kasza jaglana  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Galaretka z owocami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Briam (potrawa grecka z warzyw), pasta fava, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Owsianka z prażonym jabłkiem i orzechami włoskimi, warzywa
Zdjęcie wkrótce
Stek Salisbury ze słonecznikiem w sosie pieprzowym, groszek zielony, kasza jaglana
Galaretka z owocami
Briam (potrawa grecka z warzyw), pasta fava, pieczywo
 

Piątek, 08.09  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Pasztet domowy z marchwi, czerwonej soczewicy i nasion dyni, ser koryciński, pieczywo fitness, warzywa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Sałatka śródziemnomorska  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Paella hiszpańska de verdudas z ryżem arborio  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Jabłko pieczone, sos jogurtowo-waniliowy z migdałami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Pasta twarogowa prowansalska, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Pasztet domowy z marchwi, czerwonej soczewicy i nasion dyni, ser koryciński, pieczywo fitness, warzywa
Sałatka śródziemnomorska
Zdjęcie wkrótce
Jabłko pieczone, sos jogurtowo-waniliowy z migdałami
Pasta twarogowa prowansalska, mix warzyw, pieczywo
 

Sobota, 09.09  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z granolą owsianą z migdałami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem z dyni  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Tortilla hiszpańska de patatas z serem owczym manchego i sosem pomidorowo-paprykowym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Pudding waniliowy z pomarańczą  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Feta w cieście filo z sosem miodowo-sezamowym z wyspy Marathi, mix warzyw  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z granolą owsianą z migdałami
Krem z dyni
Zdjęcie wkrótce
Pudding waniliowy z pomarańczą
Feta w cieście filo z sosem miodowo-sezamowym z wyspy Marathi, mix warzyw
 

Niedziela, 10.09  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Twarożek na szpinaku z siemieniem lnianym i kiełkami rzodkiewki, wędlina, pasta z awokado, pomidorki koktajlowe, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa kalafiorowa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Szaszłyki jagnięce z sosem tzatziki, pomidory grillowane, kuskus z nasionami słonecznika i natką pietruszki  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Koktajl melonowy z miętą i imbirem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Sałatka z kurczaka, kukurydzy, ananasa i ogórka z nasionami słonecznika, papryka na sałacie, sucharki pełnoziarniste  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Twarożek na szpinaku z siemieniem lnianym i kiełkami rzodkiewki, wędlina, pasta z awokado, pomidorki koktajlowe, pieczywo
Zupa kalafiorowa
Szaszłyki jagnięce z sosem tzatziki, pomidory grillowane, kuskus z nasionami słonecznika i natką pietruszki
Koktajl melonowy z miętą i imbirem
Sałatka z kurczaka, kukurydzy, ananasa i ogórka z nasionami słonecznika, papryka na sałacie, sucharki pełnoziarniste
 
 

Przybliżona wartość energetyczna poszczególnych posiłków w zestawach LightBox

  Zestawy LightBox
LB 1000 LB 1200 LB 1500 LB 2000 LB 2500
Śniadanie 280 kcal 336 kcal 420 kcal 560 kcal 700 kcal
II śniadanie 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal 200 kcal
Obiad 340 kcal 408 kcal 510 kcal 680 kcal 850 kcal
Podwieczorek 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal 200 kcal
Kolacja 220 kcal 264 kcal 330 kcal 440 kcal 550 kcal

 

Uwaga! Zgodnie z powyższą tabelą wartość energetyczna zestawów LightBox Office (bez kolacji) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 OF – 780 kcal, LB 1200 OF – 936 kcal, LB 1500 OF – 1170 kcal, LB 2000 OF – 1560 kcal i LB 2500 OF – 1950 kcal. Poniższe menu dotyczy zestawów LightBox All Day, składających się z pięciu posiłków dziennie oraz zestawów LightBox Office – z czterech posiłków, bez kolacji. Przy korzystaniu z zestawu LightBox Office polecamy przygotowanie kolacji we własnym zakresie z produktów przedstawionych w podzakładce "Propozycja kolacji".

Śniadanie LightBox składa się z:

  • świeżych owoców (zestawy 1000, 1200 i 1500 kcal),
  • specjalnie skomponowanych, urozmaiconych zestawów musli o niskim indeksie glikemicznym, zawierających płatki: quinoa, orkiszowe, ryżowe, owsiane, gryczane, otręby pszenne, żytnie i owsiane oraz niezwykle cenne dla zdrowia zarodki pszenne, błonnik, ziarna amarantusa, siemię lniane, sezam, pestki dyni, pestki słonecznika, orzechy i migdały, a także suszone owoce, a wśród nich o szczególnych właściwościach prozdrowotnych – owoce papai, jagody inkaskie i truskawki, produkowane przy użyciu innowacyjnej technologii suszenia w niskiej temperaturze,
  • bezcukrowego jogurtu naturalnego o niskiej zawartości tłuszczu (2,0%) wzbogaconego w wapń oraz kultury probiotyczne Lactobacillus acidophilus LA-5® i Bifidobacterium BB-12®,
  • pieczywa z dodatkiem produktów białkowych oraz świeżych warzyw (zestawy 1500, 2000 i 2500 kcal)

lub

  • owsianki (w zestawach LightBox Gluten Free jest ryżanka), jaglanki z prażonym jabłkiem i bakaliami oraz marchewki.

lub

  • tradycyjnych zestawów – z ciemnym pieczywem, twarożkami, pasztetami, serem korycińskim, omletem i roladkami z ciasta z nadzieniem twarogowo-warzywnym lub warzywnym, z nasionami słonecznika, pestkami dyni i orzechami.

Propozycja śniadań do zestawów After Ten

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox After Ten proponujemy samodzielne komponowanie śniadań o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
kurczak faszerowany (wędlina), 11/2 plastra (40)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewka i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z kurczaka, 11/2 plastra (40)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
polędwica wieprzowa, 2 plasterki (50)
schab pieczony, 2 cienkie plasterki (30)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (25)
szynka wieprzowa, 1 plasterek (35)
wędlina drobiowa, 4 plasterki (80)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Składniki do przygotowania mieszanek musli, 1 łyżka - kcal (ok. g)
bran flakes, 17 (5)
nasiona słonecznika, 56 (10)
nasiona dyni, 10 (56)
morele suszone (1 sztuka), 28 (10)
musli z owocami suszonymi, 33 (10)
musli z rodzynkami i orzechami, 38 (10)
otręby gryczane, 27 (8)
orzechy nerkowca, 44 (8)
orzechy włoskie obrane, 100 (15)
płatki gryczane, 34 (10)
płatki jaglane, 36 (10)
płatki kukurydziane, 11 (3)
płatki orkiszowe, 27 (8)
płatki owsiane, 37 (10)
sezam, 63 (10)
śliwki suszone (1 sztuka), 19 (7)

Propozycja kolacji do zestawów Office

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox Office proponujemy samodzielne komponowanie kolacji o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
befsztyk tatarski, 1 łyżka (50)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
kurczak faszerowany (wędlina), 11/2 plastra (40)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasztet z kurczaka, 11/2 plastra (40)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
polędwica wieprzowa, 2 plasterki (50)
schab pieczony, 2 cienkie plasterki (30)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (25)
szynka wieprzowa, 1 plasterek (35)
wędlina drobiowa, 4 plasterki (80)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie reguł żywieniowych przygotowanych przez naszych Dietetyków

  • Należy spożywać 5 posiłków dziennie
  • Przerwa pomiędzy posiłkami nie powinna być dłuższa niż 3 godzinny
  • Posiłki należy spożywać powoli
  • Przez cały dzień należy wypijać 1,5-2 litrów niesłodzonych napojów; najbardziej polecana jest niegazowana woda mineralna
  • Nie należy pić alkoholu
  • Należy unikać picia słodzonych soków, napojów gazowanych, słodkiej kawy i herbaty
  • Ostatni posiłek powinien być spożywany minimum 3 godziny przed snem

 

 
Składniki posiłku:
 
X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.