PL | EN

Kontakt: kontakt@lightbox.pl

tel:+48 513 513 661

Pn - Pt od 6:00 do 20:00

Sob od 8:00 do 12:00

Menu LightBox Vege – dieta laktoowowegetariańska

Zdjęcia prezentują posiłki z zestawów 1500 kcal. Posiłki w zestawach o innych kalorycznościach różnią się ilością potrawy, kompozycją śniadania i dodatkami. W Państwa posiłkach mogą też znaleźć się inne niż na zdjęciach warzywa i owoce, ponieważ staramy się je możliwie często urozmaicać. W składzie potraw zaznaczyliśmy pogrubioną czcionką produkty, które mogą wywoływać alergie u osób na nie uczulonych.

Poniedziałek  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Z polskiego sadu"  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
II śniadanie:    Krem pomidorowo-paprykowy z orzechami włoskimi  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Obiad:    Gulasz z tofu w sosie Veracruz, warzywa na parze, ryż czarny  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Podwieczorek:    Naleśnik z serkiem brzoskwiniowym i gorzką czekoladą, owoce  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Kolacja:    Tempeh po włosku z ciecierzycą, świeżymi warzywami, oliwkami i orzechami, sucharki pełnoziarniste  zobacz zdjęcie | zobacz składniki

Wtorek  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Quinoa na mleku z jagodami i płatkami migdałów, crispy z czerwonych buraczków  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
II śniadanie:    Sałatka orientalna  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Obiad:    Pomidory faszerowane soczewicą, warzywa na parze, ryż biały i dziki  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Podwieczorek:    Ciasteczka migdałowe  zdjęcie wkrótce | zobacz składniki
Kolacja:    Pasta z sera białego i pieczarek z oregano, mix warzyw, pieczywo  zobacz zdjęcie | zobacz składniki

Środa  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Śladami Inków"  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
II śniadanie:    Zupa z soczewicy z pomidorami i ziemniakami  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Obiad:    Strogonow z tofu, warzywa na parze, kasza gryczana  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Podwieczorek:    Biszkopt szpinakowy z kremem budyniowym, owoce  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Kolacja:    Sałatka makaronowa z dynią, szałwią i sosem serowym, mix warzyw  zobacz zdjęcie | zobacz składniki

Czwartek  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Zawijaniec z warzywami i mozzarellą  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
II śniadanie:    Gazpacho  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Obiad:    Spaghetti z mąki pełnoziarnistej z seitanem i szparagami  zdjęcie wkrótce | zobacz składniki
Podwieczorek:    Koktajl jogurtowo-ananasowy z kokosem  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Kolacja:    Pasztet jajeczny ze szczypiorkiem, mix warzyw, mini tyrolki  zobacz zdjęcie | zobacz składniki

Piątek  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Słoneczne"  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
II śniadanie:    Krupnik "LightBox"  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Obiad:    Papryka faszerowana soczewicą, warzywa na parze, ryż biały i dziki  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Podwieczorek:    Deser jogurtowo-cytrynowy z wyspy Arki, owoce  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Kolacja:    Quiche warzywny z żółtym serem, spaghetti z marchewki, pieczywo  zobacz zdjęcie | zobacz składniki

Sobota  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z granolą domową (v)  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
II śniadanie:    Carpaccio z pieczonych buraczków z serem typu feta w panierce paprykowej  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Obiad:    Omlet ze szpinakiem, pieczarki duszone, pomidory grillowane  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Podwieczorek:    Owoce z jogurtem waniliowym  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Kolacja:    Tarta grecka z oliwkami, papryką i siemieniem lnianym  zobacz zdjęcie | zobacz składniki

Niedziela  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Smak tropiku"  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
II śniadanie:    Zupa pomidorowa z ryżem i soczewicą  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Obiad:    Farfalle pełnoziarniste z cukinią i pomidorami  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Podwieczorek:    Galaretka jabłkowa z kostkami jogurtowymi  zobacz zdjęcie | zobacz składniki
Kolacja:    Pasta ziemniaczana z tofu, mix warzyw, pieczywo  zobacz zdjęcie | zobacz składniki

 

Przybliżona wartość energetyczna poszczególnych posiłków w zestawach LightBox

  Zestawy LightBox
LB 1000 LB 1200 LB 1500 LB 2000
Śniadanie 280 kcal 336 kcal 420 kcal 560 kcal
II śniadanie 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal
Obiad 340 kcal 408 kcal 510 kcal 680 kcal
Podwieczorek 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal
Kolacja 220 kcal 264 kcal 330 kcal 440 kcal

 

Uwaga! Zgodnie z powyższą tabelą wartość energetyczna zestawów LightBox Office (bez kolacji) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 OF – 780 kcal, LB 1200 OF – 936 kcal, LB 1500 OF – 1170 kcal i LB 2000 OF – 1560 kcal. Poniższe menu dotyczy zestawów LightBox All Day, składających się z pięciu posiłków dziennie oraz zestawów LightBox Office – z czterech posiłków, bez kolacji. Przy korzystaniu z zestawu LightBox Office polecamy przygotowanie kolacji we własnym zakresie z produktów przedstawionych w podzakładce "Propozycja kolacji".

Śniadanie LightBox składa się z:

  • świeżych owoców (zestawy 1000, 1200 i 1500 kcal),
  • specjalnie skomponowanych, urozmaiconych zestawów musli o niskim indeksie glikemicznym, zawierających płatki: quinoa, orkiszowe, ryżowe, owsiane, gryczane, otręby pszenne, żytnie i owsiane oraz niezwykle cenne dla zdrowia zarodki pszenne, błonnik, ziarna amarantusa, siemię lniane, sezam, pestki dyni, pestki słonecznika, orzechy i migdały, a także suszone owoce, a wśród nich o szczególnych właściwościach prozdrowotnych – owoce papai, jagody inkaskie i truskawki, produkowane przy użyciu innowacyjnej technologii suszenia w niskiej temperaturze,
  • bezcukrowego jogurtu naturalnego o niskiej zawartości tłuszczu (2,0%) wzbogaconego w wapń oraz kultury probiotyczne Lactobacillus acidophilus LA-5® i Bifidobacterium BB-12®,
  • pieczywa z dodatkiem produktów białkowych oraz świeżych warzyw (zestawy 1500, 2000 i 2500 kcal)

lub

  • owsianki (w zestawach LightBox Gluten Free jest ryżanka), jaglanki z prażonym jabłkiem i bakaliami oraz marchewki.

lub

  • tradycyjnych zestawów – z ciemnym pieczywem, twarożkami, pasztetami, serem korycińskim, omletem i roladkami z ciasta z nadzieniem twarogowo-warzywnym lub warzywnym, z nasionami słonecznika, pestkami dyni i orzechami.

Propozycja śniadań do zestawów After Ten

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox After Ten proponujemy samodzielne komponowanie śniadań o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
humus naturalny, 21/2 łyżeczki (25)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta słonecznikowa z bakłażanem, 2/3 łyżki (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewka i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
sałatka z soczewicy z warzywami, talerzyk (80)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (24)
tempeh marynowany, 2 plasterki (40)
tofu wędzone, 21/2 plasterka (50)
wędlina sojowa, 3 plasterki (50)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Składniki do przygotowania mieszanek musli, 1 łyżka - kcal (ok. g)
bran flakes, 17 (5)
nasiona słonecznika, 56 (10)
nasiona dyni, 10 (56)
morele suszone (1 sztuka), 28 (10)
musli z owocami suszonymi, 33 (10)
musli z rodzynkami i orzechami, 38 (10)
otręby gryczane, 27 (8)
orzechy nerkowca, 44 (8)
orzechy włoskie obrane, 100 (15)
płatki gryczane, 34 (10)
płatki jaglane, 36 (10)
płatki kukurydziane, 11 (3)
płatki orkiszowe, 27 (8)
płatki owsiane, 37 (10)
sezam, 63 (10)
śliwki suszone (1 sztuka), 19 (7)

Propozycja kolacji do zestawów Office

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox Office proponujemy samodzielne komponowanie kolacji o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
humus naturalny, 21/2 łyżeczki (25)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta słonecznikowa z bakłażanem, 2/3 łyżki (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewka i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
sałatka z soczewicy z warzywami, talerzyk (80)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (24)
tempeh marynowany, 2 plasterki (40)
tofu wędzone, 21/2 plasterka (50)
wędlina sojowa, 3 plasterki (50)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie reguł żywieniowych przygotowanych przez naszych Dietetyków

W związku z brakiem w diecie laktoowowegetariańskiej ryb oraz mięsa i produktów mięsnych, a więc spowodowaną tym niedostateczną ilością witaminy D, zalecamy suplementację diety LightBox Vege preparatami z roślinną formą witaminy D.

  • Należy spożywać 5 posiłków dziennie
  • Przerwa pomiędzy posiłkami nie powinna być dłuższa niż 3 godzinny
  • Posiłki należy spożywać powoli
  • Przez cały dzień należy wypijać 1,5-2 litrów niesłodzonych napojów; najbardziej polecana jest niegazowana woda mineralna
  • Nie należy pić alkoholu
  • Należy unikać picia słodzonych soków, napojów gazowanych, słodkiej kawy i herbaty
  • Ostatni posiłek powinien być spożywany minimum 3 godziny przed snem

 

 
Składniki posiłku:
 
X
Zamów dietę LightBox Optimum, No Fish lub Vege dziś do godz. 13:00, a już jutro otrzymasz pierwszy zestaw. Zapraszamy!
X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.