PL | EN

Kontakt: kontakt@lightbox.pl

tel:+48 513 513 661

Pn - Pt od 6:00 do 20:00

Sob od 8:00 do 13:00

Dieta rekomendowana przez:

Menu bez glutenu

Menu LightBox Vege – dieta laktoowowegetariańska

Poniedziałek, 18.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Salami vege z czarnymi oliwkami i winogronami, pasta jajeczna z koperkiem, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem z gruszki i pietruszki z prażonymi migdałami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Gołąbki z soczewicą i kaszą gryczaną w sosie pomidorowym, mini marchewki  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Koktajl jogurtowo-jabłkowy z ogórkiem i natką pietruszki  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Grecka musaka vege, sałata z kaparami i orzechami włoskimi  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Salami vege z czarnymi oliwkami i winogronami, pasta jajeczna z koperkiem, pieczywo
Krem z gruszki i pietruszki z prażonymi migdałami
Gołąbki z soczewicą i kaszą gryczaną w sosie pomidorowym, mini marchewki
Koktajl jogurtowo-jabłkowy z ogórkiem i natką pietruszki
Grecka musaka vege, sałata z kaparami i orzechami włoskimi
 

Wtorek, 19.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z granolą orzechową z miodem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa toskańska  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Kotleciki jaglano-serowe z papryką i rucolą, pomidorki koktajlowe z pestkami dyni  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Panna cotta z musem owocowym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Zielona pasta twarogowa, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z granolą orzechową z miodem
Zupa toskańska
Kotleciki jaglano-serowe z papryką i rucolą, pomidorki koktajlowe z pestkami dyni
Panna cotta z musem owocowym
Zielona pasta twarogowa, mix warzyw, pieczywo
 

Środa, 20.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Owsianka z prażonym jabłkiem i orzechami włoskimi, warzywa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa ze świeżej kapusty z pomidorami i fasolką  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Cukinia zapiekana z serem typu feta, warzywa na parze, makaron ryżowy z czarnym sezamem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Jogurt waniliowy z owocami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Sałatka z kaszy gryczanej, pieczarek i warzyw, mix warzyw, sucharki pełnoziarniste  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Owsianka z prażonym jabłkiem i orzechami włoskimi, warzywa
Zupa ze świeżej kapusty z pomidorami i fasolką
Cukinia zapiekana z serem typu feta, warzywa na parze, makaron ryżowy z czarnym sezamem
Jogurt waniliowy z owocami
Sałatka z kaszy gryczanej, pieczarek i warzyw, mix warzyw, sucharki pełnoziarniste
 

Czwartek, 21.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Omlet serowy z jabłkami, jogurt grecki, pomarańcza  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Flaczki z boczniaka  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Seitan w sosie migdałowym, ryż czarny, marchewka z groszkiem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Serniczek chia z brzoskwiniami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Sałatka jaglana z jajkiem, warzywami i oliwkami, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Omlet serowy z jabłkami, jogurt grecki, pomarańcza
Flaczki z boczniaka
Seitan w sosie migdałowym, ryż czarny, marchewka z groszkiem
Serniczek chia z brzoskwiniami
Sałatka jaglana z jajkiem, warzywami i oliwkami, pieczywo
 

Piątek, 22.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Orzechowy orkisz z mandarynką" (v)  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Imam (potrawa grecka z bakłażana)  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Tagliatelle z pieczarkami i pomidorami, sałata  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Galaretka z owocami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Sałatka meksykańska, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "Orzechowy orkisz z mandarynką" (v)
Imam (potrawa grecka z bakłażana)
Tagliatelle z pieczarkami i pomidorami, sałata
Galaretka z owocami
Sałatka meksykańska, mix warzyw, pieczywo
 

Sobota, 23.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z granolą owsianą z migdałami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem z dyni  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Hiszpańska tortilla ziemniaczana z serem owczym manchego i sosem pomidorowo-paprykowym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Pudding waniliowy z pomarańczą  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Feta w cieście filo z sosem miodowo-sezamowym z wyspy Marathi, mix warzyw  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z granolą owsianą z migdałami
Krem z dyni
Hiszpańska tortilla ziemniaczana z serem owczym manchego i sosem pomidorowo-paprykowym
Pudding waniliowy z pomarańczą
Feta w cieście filo z sosem miodowo-sezamowym z wyspy Marathi, mix warzyw
 

Niedziela, 24.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jaglanka na mleczku kokosowym z bakaliami, jabłko pieczone  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem z borowików z grzankami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Owoc drzewa bochenkowego w warzywnej marynacie z grillowaną papryką, warzywa na parze, sorgo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Rolada makowo-jaglana w cieście biszkoptowym, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Pierogi z kapustą i grzybami z orzechową posypką i pieczonym jarmużem, sałatka z zielonego groszku i kiszonego ogórka z koperkiem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jaglanka na mleczku kokosowym z bakaliami, jabłko pieczone
Krem z borowików z grzankami
Owoc drzewa bochenkowego w warzywnej marynacie z grillowaną papryką, warzywa na parze, sorgo
Rolada makowo-jaglana w cieście biszkoptowym, owoce
Pierogi z kapustą i grzybami z orzechową posypką i pieczonym jarmużem, sałatka z zielonego groszku i kiszonego ogórka z koperkiem
 

Przybliżona wartość energetyczna poszczególnych posiłków w zestawach LightBox

  Zestawy LightBox
LB 1000 LB 1200 LB 1500 LB 2000
Śniadanie 280 kcal 336 kcal 420 kcal 560 kcal
II śniadanie 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal
Obiad 340 kcal 408 kcal 510 kcal 680 kcal
Podwieczorek 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal
Kolacja 220 kcal 264 kcal 330 kcal 440 kcal

 

Uwaga! Zgodnie z powyższą tabelą wartość energetyczna zestawów LightBox Office (bez kolacji) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 OF – 780 kcal, LB 1200 OF – 936 kcal, LB 1500 OF – 1170 kcal i LB 2000 OF – 1560 kcal. Wartość energetyczna zestawów LightBox After Ten (bez śniadania) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 AT – 720 kcal, LB 1200 AT – 864 kcal, LB 1500 AT – 1080 kcal, LB 2000 AT – 1440 kcal.

Śniadanie LightBox składa się z:

  • świeżych owoców (zestawy 1000, 1200 i 1500 kcal),
  • specjalnie skomponowanych, urozmaiconych zestawów musli o niskim indeksie glikemicznym, zawierających płatki: quinoa, orkiszowe, ryżowe, owsiane, gryczane, otręby pszenne, żytnie i owsiane oraz niezwykle cenne dla zdrowia zarodki pszenne, błonnik, ziarna amarantusa, siemię lniane, sezam, pestki dyni, pestki słonecznika, orzechy i migdały, a także suszone owoce, w tym o szczególnych właściwościach prozdrowotnych – owoce papai, jagody inkaskie i truskawki, produkowane przy użyciu innowacyjnej technologii suszenia w niskiej temperaturze,
  • bezcukrowego jogurtu naturalnego o niskiej zawartości tłuszczu (2,0%) wzbogaconego w wapń oraz kultury probiotyczne Lactobacillus acidophilus LA-5® i Bifidobacterium BB-12®,
  • pieczywa z dodatkiem produktów białkowych oraz świeżych warzyw (zestawy 1500, 2000 i 2500 kcal)

lub

  • owsianki (w zestawach LightBox Gluten&Lactose Free jest ryżanka), jaglanki z prażonym jabłkiem i bakaliami oraz marchewki

lub

  • tradycyjnych zestawów – z ciemnym pieczywem, twarożkami, pasztetami, serem korycińskim, omletem i roladkami z ciasta z nadzieniem twarogowo-warzywnym lub warzywnym, z nasionami słonecznika, pestkami dyni i orzechami.

Propozycja śniadań do zestawów After Ten

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox After Ten proponujemy samodzielne komponowanie śniadań o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
humus naturalny, 21/2 łyżeczki (25)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta słonecznikowa z bakłażanem, 2/3 łyżki (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewką i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
sałatka z soczewicy z warzywami, talerzyk (80)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (24)
tempeh marynowany, 2 plasterki (40)
tofu wędzone, 21/2 plasterka (50)
wędlina sojowa, 3 plasterki (50)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Składniki do przygotowania mieszanek musli, 1 łyżka - kcal (ok. g)
bran flakes, 17 (5)
nasiona słonecznika, 56 (10)
nasiona dyni, 10 (56)
morele suszone (1 sztuka), 28 (10)
musli z owocami suszonymi, 33 (10)
musli z rodzynkami i orzechami, 38 (10)
otręby gryczane, 27 (8)
orzechy nerkowca, 44 (8)
orzechy włoskie obrane, 100 (15)
płatki gryczane, 34 (10)
płatki jaglane, 36 (10)
płatki kukurydziane, 11 (3)
płatki orkiszowe, 27 (8)
płatki owsiane, 37 (10)
sezam, 63 (10)
śliwki suszone (1 sztuka), 19 (7)

Propozycja kolacji do zestawów Office

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox Office proponujemy samodzielne komponowanie kolacji o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
humus naturalny, 21/2 łyżeczki (25)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta słonecznikowa z bakłażanem, 2/3 łyżki (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewką i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
sałatka z soczewicy z warzywami, talerzyk (80)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (24)
tempeh marynowany, 2 plasterki (40)
tofu wędzone, 21/2 plasterka (50)
wędlina sojowa, 3 plasterki (50)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie reguł żywieniowych przygotowanych przez naszych Dietetyków

W związku z brakiem w diecie laktoowowegetariańskiej ryb oraz mięsa i produktów mięsnych, a więc spowodowaną tym niedostateczną ilością witaminy D, zalecamy suplementację diety LightBox Vege preparatami z roślinną formą witaminy D.

  • Należy spożywać 5 posiłków dziennie
  • Przerwa pomiędzy posiłkami nie powinna być dłuższa niż 3 godzinny
  • Posiłki należy spożywać powoli
  • Przez cały dzień należy wypijać 1,5-2 litrów niesłodzonych napojów; najbardziej polecana jest niegazowana woda mineralna
  • Nie należy pić alkoholu
  • Należy unikać picia słodzonych soków, napojów gazowanych, słodkiej kawy i herbaty
  • Ostatni posiłek powinien być spożywany minimum 3 godziny przed snem

 

 
Składniki posiłku:
 
X
Zamów dietę LightBox Slim, Optimum, No Fish lub Vege dziś do godz. 13:00, a już jutro otrzymasz pierwszy zestaw. Zapraszamy!
X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.