PL | EN

Kontakt: kontakt@lightbox.pl

tel:+48 513 513 661

Pn - Pt od 6:00 do 20:00

Sob od 8:00 do 13:00

Dieta rekomendowana przez:

Menu bez glutenu

Menu LightBox Lactose Free – dieta bezlaktozowa

Posiłki w diecie Lactose Free przygotowujemy z wykorzystaniem bezlaktozowych zamienników produktów mlecznych.

Poniedziałek, 27.11  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Zawijaniec z warzywami i mozzarellą  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Sałatka owocowo-warzywna z szynką i kukurydzą  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Indyk pieczony z papryką i tymiankiem, kapusta czerwona z jabłkiem, kasza jęczmienna  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Koktajl jogurtowo-ananasowy z kokosem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Pasztet jajeczny ze szczypiorkiem, mix warzyw, mini tyrolki  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Zawijaniec z warzywami i mozzarellą
Sałatka owocowo-warzywna z szynką i kukurydzą
Indyk pieczony z papryką i tymiankiem, kapusta czerwona z jabłkiem, kasza jęczmienna
Koktajl jogurtowo-ananasowy z kokosem
Pasztet jajeczny ze szczypiorkiem, mix warzyw, mini tyrolki
 

Wtorek, 28.11  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jaglanka na mleczku kokosowym z bakaliami, jabłko pieczone  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Barszcz ukraiński z jajkiem przepiórczym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Pulpety ze szczupaka w sosie kaparowym, warzywa na parze, orkisz z wermiszelem i suszonymi pomidorami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Budyń czekoladowy z migdałami, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Roladki z łososia w cieście szpinakowym, sałatka wielowarzywna z czerwoną fasolką, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jaglanka na mleczku kokosowym z bakaliami, jabłko pieczone
Barszcz ukraiński z jajkiem przepiórczym
Pulpety ze szczupaka w sosie kaparowym, warzywa na parze, orkisz z wermiszelem i suszonymi pomidorami
Budyń czekoladowy z migdałami, owoce
Roladki z łososia w cieście szpinakowym, sałatka wielowarzywna z czerwoną fasolką, pieczywo
 

Środa, 29.11  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z granolą domową  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Carpaccio z pieczonych buraków z serem typu feta  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Udka kurczaka ze śliwkami, warzywa na parze, kasza jaglana  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Owoce z jogurtem waniliowym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Tarta grecka z wędliną, oliwkami, papryką i siemieniem lnianym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z granolą domową
Carpaccio z pieczonych buraków z serem typu feta
Udka kurczaka ze śliwkami, warzywa na parze, kasza jaglana
Owoce z jogurtem waniliowym
Tarta grecka z wędliną, oliwkami, papryką i siemieniem lnianym
 

Czwartek, 30.11  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Omlet serowo-migdałowy z orzechami, jogurt grecki, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Sałatka grecka  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Roladki drobiowe ze szpinakiem i suszonymi pomidorami, warzywa na parze, kasza gryczana  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Pudding chia z żeliną owocową  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Tatar z łososia, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Omlet serowo-migdałowy z orzechami, jogurt grecki, owoce
Sałatka grecka
Roladki drobiowe ze szpinakiem i suszonymi pomidorami, warzywa na parze, kasza gryczana
Pudding chia z żeliną owocową
Tatar z łososia, mix warzyw, pieczywo
 

Piątek, 01.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Słoneczne"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krupnik "LightBox"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Miruna w sosie pomidorowym z papryką faszerowaną szpinakiem i mozzarellą, ryż biały i dziki  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Deser jogurtowo-cytrynowy z wyspy Arki, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Quiche warzywny z żółtym serem, spaghetti z marchewki, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "Słoneczne"
Krupnik "LightBox"
Miruna w sosie pomidorowym z papryką faszerowaną szpinakiem i mozzarellą, ryż biały i dziki
Deser jogurtowo-cytrynowy z wyspy Arki, owoce
Quiche warzywny z żółtym serem, spaghetti z marchewki, pieczywo
 

Sobota, 02.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z granolą jabłkową z orzechami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem z buraków z nasionami słonecznika  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Indyk z pędami bambusa, kiełkami fasoli mung, kukurydzą i czarnymi oliwkami, perłowy kuskus z zielonym groszkiem i grzybami leśnymi  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Deser pomarańczowy z crunchy, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Pieczeń rzymska z piersi kurczaka z warzywami i jajkami przepiórczymi, sałatka z jarmużu, pomidorów, z sezamem i sosem vinegrette, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z granolą jabłkową z orzechami
Krem z buraków z nasionami słonecznika
Indyk z pędami bambusa, kiełkami fasoli mung, kukurydzą i czarnymi oliwkami, perłowy kuskus z zielonym groszkiem i grzybami leśnymi
Deser pomarańczowy z crunchy, owoce
Zdjęcie wkrótce
 

Niedziela, 03.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Hummus z suszonymi pomidorami i pastą tahini, twarożek z rzodkiewką, surówka z marchwi i jabłek, pieczywo fitness  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa pomidorowa z ryżem i soczewicą  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Farfalle pełnoziarniste z cukinią i pomidorami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Galaretka jabłkowa z kostkami jogurtowymi  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Miruna w galarecie, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Zdjęcie wkrótce
Zupa pomidorowa z ryżem i soczewicą
Farfalle pełnoziarniste z cukinią i pomidorami
Galaretka jabłkowa z kostkami jogurtowymi
Miruna w galarecie, mix warzyw, pieczywo
 

Dieta rekomendowana przez:

Menu bez glutenu

Przybliżona wartość energetyczna poszczególnych posiłków w zestawach LightBox

  Zestawy LightBox
LB 1000 LB 1200 LB 1500 LB 2000 LB 2500
Śniadanie 280 kcal 336 kcal 420 kcal 560 kcal 700 kcal
II śniadanie 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal 200 kcal
Obiad 340 kcal 408 kcal 510 kcal 680 kcal 850 kcal
Podwieczorek 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal 200 kcal
Kolacja 220 kcal 264 kcal 330 kcal 440 kcal 550 kcal

 

Uwaga! Zgodnie z powyższą tabelą wartość energetyczna zestawów LightBox Office (bez kolacji) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 OF – 780 kcal, LB 1200 OF – 936 kcal, LB 1500 OF – 1170 kcal, LB 2000 OF – 1560 kcal i LB 2500 OF – 1950 kcal. Wartość energetyczna zestawów LightBox After Ten (bez śniadania) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 AT – 720 kcal, LB 1200 AT – 864 kcal, LB 1500 AT – 1080 kcal, LB 2000 AT – 1440 kcal i LB 2500 AT – 1800 kcal.

Śniadanie LightBox składa się z:

  • świeżych owoców (zestawy 1000, 1200 i 1500 kcal),
  • specjalnie skomponowanych, urozmaiconych zestawów musli o niskim indeksie glikemicznym, zawierających płatki: quinoa, orkiszowe, ryżowe, owsiane, gryczane, otręby pszenne, żytnie i owsiane oraz niezwykle cenne dla zdrowia zarodki pszenne, błonnik, ziarna amarantusa, siemię lniane, sezam, pestki dyni, pestki słonecznika, orzechy i migdały, a także suszone owoce, w tym o szczególnych właściwościach prozdrowotnych – owoce papai, jagody inkaskie i truskawki, produkowane przy użyciu innowacyjnej technologii suszenia w niskiej temperaturze,
  • jogurtu naturalnego bez laktozy o niskiej zawartości tłuszczu (2,5%) z żywymi kulturami bakterii jogurtowych,
  • pieczywa bez laktozy z dodatkiem produktów białkowych (np. wędlina, ser) oraz świeżych warzyw (zestawy 1500, 2000 i 2500 kcal)

lub

  • owsianki lub jaglanki z prażonym lub pieczonym jabłkiem i bakaliami oraz marchewki

lub

  • tradycyjnych zestawów – z ciemnym pieczywem i twarożkami bez laktozy, pasztetami, omletem i roladkami z ciasta z nadzieniem twarogowo-warzywnym lub warzywnym, z nasionami słonecznika, pestkami dyni i orzechami.

Propozycja śniadań do zestawów After Ten

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox After Ten proponujemy samodzielne komponowanie śniadań o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów. Osoby stosujące dietę bezlaktozową powinny korzystać z ofert firm produkujących żywność bezlaktozową lub uważnie czytać etykiety na opakowaniach produktów. Pamiętajmy, że laktozę mogą zawierać nie tylko produkty mleczne, ale również zbożowe, wędliny, pasztety, majonez, koncentraty spożywcze, a nawet przyprawy, w tym musztarda i sos sojowy.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna bezmleczna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
łosoś wędzony, 2 plastry (średnie) (50)
makrela wędzona (średnia) bez skóry i ości, 1/3 sztuki (35)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta z makreli wędzonej ze szczypiorkiem, 1 łyżka (20)
pasta z twarożku półtłustego bez laktozy z rzodkiewką i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
ser twarogowy chudy bez laktozy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty bez laktozy, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski" bez laktozy, 1/2 opakowania (80)
ser żółty bez laktozy, jeden plasterek (25)
wędlina drobiowa, 4 plasterki (80)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło śmietankowe bez laktozy, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne bezlaktozowe oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2,5%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Składniki do przygotowania mieszanek musli, 1 łyżka - kcal (ok. g)
bran flakes, 17 (5)
nasiona słonecznika, 56 (10)
nasiona dyni, 10 (56)
morele suszone (1 sztuka), 28 (10)
musli z owocami suszonymi, 33 (10)
musli z rodzynkami i orzechami, 38 (10)
otręby gryczane, 27 (8)
orzechy nerkowca, 44 (8)
orzechy włoskie obrane, 100 (15)
płatki gryczane, 34 (10)
płatki jaglane, 36 (10)
płatki kukurydziane, 11 (3)
płatki orkiszowe, 27 (8)
płatki owsiane, 37 (10)
sezam, 63 (10)
śliwki suszone (1 sztuka), 19 (7)

Propozycja kolacji do zestawów Office

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox Office proponujemy samodzielne komponowanie kolacji o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów. Osoby stosujące dietę bezlaktozową powinny korzystać z ofert firm produkujących żywność bezlaktozową lub uważnie czytać etykiety na opakowaniach produktów. Pamiętajmy, że laktozę mogą zawierać nie tylko produkty mleczne, ale również zbożowe, wędliny, pasztety, majonez, koncentraty spożywcze, a nawet przyprawy, w tym musztarda i sos sojowy.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna bezmleczna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
łosoś wędzony, 2 plastry (średnie) (50)
makrela wędzona (średnia) bez skóry i ości, 1/3 sztuki (35)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta z makreli wędzonej ze szczypiorkiem, 1 łyżka (20)
pasta z twarożku półtłustego bez laktozy z rzodkiewką i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
ser twarogowy chudy bez laktozy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty bez laktozy, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski" bez laktozy, 1/2 opakowania (80)
ser żółty bez laktozy, jeden plasterek (25)
wędlina drobiowa, 4 plasterki (80)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło śmietankowe bez laktozy, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne bezlaktozowe oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2,5%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie reguł żywieniowych przygotowanych przez naszych Dietetyków

  • Należy spożywać 5 posiłków dziennie
  • Przerwa pomiędzy posiłkami nie powinna być dłuższa niż 3 godzinny
  • Posiłki należy spożywać powoli
  • Przez cały dzień należy wypijać 1,5-2 litrów niesłodzonych napojów; najbardziej polecana jest niegazowana woda mineralna
  • Nie należy pić alkoholu
  • Należy unikać picia słodzonych soków, napojów gazowanych, słodkiej kawy i herbaty
  • Ostatni posiłek powinien być spożywany minimum 3 godziny przed snem

 

 
Składniki posiłku:
 
X
Zamów dietę LightBox Slim, Optimum, No Fish lub Vege dziś do godz. 13:00, a już jutro otrzymasz pierwszy zestaw. Zapraszamy!
X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.