PL | EN

Kontakt: kontakt@lightbox.pl

tel:+48 513 513 661

Pn - Pt od 6:00 do 20:00

Sob od 8:00 do 13:00

Dieta rekomendowana przez:

Menu bez glutenu

Menu LightBox Vege – dieta laktoowowegetariańska

Poniedziałek, 15.01  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Frittata z pomidorami, oliwkami i parmezanem z wyspy Lipsi, sucharki pełnoziarniste, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem marchwiowo-imbirowy z nasionami słonecznika  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Zapiekanka makaronowa z pieczarkami, fasolką szparagową, papryką i ziołami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Piernik z czerwonej fasoli, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Tort szpinakowy z pomidorami, spaghetti z marchewki, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Frittata z pomidorami, oliwkami i parmezanem z wyspy Lipsi, sucharki pełnoziarniste, owoce
Krem marchwiowo-imbirowy z nasionami słonecznika
Zapiekanka makaronowa z pieczarkami, fasolką szparagową, papryką i ziołami
Piernik z czerwonej fasoli, owoce
Tort szpinakowy z pomidorami, spaghetti z marchewki, pieczywo
 

Wtorek, 16.01  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Truskawkowe co nieco"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Pierożki ravioli z mozzarellą, bazylią, pesto i pomidorkami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Gulasz z ciecierzycy z dodatkiem ziół i migdałów, kasza gryczana  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Deser bananowo-truskawkowy  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Brzoskwinie z pastą serową i sezamem, sałatka jarzynowa, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "Truskawkowe co nieco"
Pierożki ravioli z mozzarellą, bazylią, pesto i pomidorkami
Gulasz z ciecierzycy z dodatkiem ziół i migdałów, kasza gryczana
Deser bananowo-truskawkowy
Brzoskwinie z pastą serową i sezamem, sałatka jarzynowa, pieczywo
 

Środa, 17.01  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Pasztet domowy z zielonej soczewicy z żurawiną, ser koryciński, pieczywo fitness, warzywa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa "pomarańczowa" z papryki z ciecierzycą i ziemniakami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Makaron z tofu z sosem pomidorowym, rucola  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Koktajl jogurtowy z papają  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Tarta orkiszowa ze szpinakiem i nasionami słonecznika  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Pasztet domowy z zielonej soczewicy z żurawiną, ser koryciński, pieczywo fitness, warzywa
Zupa "pomarańczowa" z papryki z ciecierzycą i ziemniakami
Makaron z tofu z sosem pomidorowym, rucola
Koktajl jogurtowy z papają
Tarta orkiszowa ze szpinakiem i nasionami słonecznika
 

Czwartek, 18.01  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Owsianka z prażonym jabłkiem i orzechami włoskimi, warzywa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem brokułowy z pestkami dyni  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Fasolka po bretońsku vege, warzywa na parze, kasza jaglana  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Deser dwukolorowy jogurtowo-owocowy  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Twarożek wiejski ze szczypiorkiem i czarnuszką, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Owsianka z prażonym jabłkiem i orzechami włoskimi, warzywa
Krem brokułowy z pestkami dyni
Fasolka po bretońsku vege, warzywa na parze, kasza jaglana
Deser dwukolorowy jogurtowo-owocowy
Twarożek wiejski ze szczypiorkiem i czarnuszką, mix warzyw, pieczywo
 

Piątek, 19.01  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Z polskich pól"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Jajko przepiórcze zapiekane w awokado z ziołami i suszonymi pomidorami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Polenta z pestkami dyni, warzywa duszone z sezamem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Tiramisu light, wiśnie suszone  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Kotlety z jaj, surówka z białej kapusty, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "Z polskich pól"
Jajko przepiórcze zapiekane w awokado z ziołami i suszonymi pomidorami
Polenta z pestkami dyni, warzywa duszone z sezamem
Tiramisu light, wiśnie suszone
Kotlety z jaj, surówka z białej kapusty, pieczywo
 

Sobota, 20.01  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Sałatka jajeczna z pastą tahini, pasztet vege z nasionami dyni, pomidory, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa z zielonego groszku  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Seitan w sosie słodko-ostrym, warzywa na parze, ryż czarny  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Kisiel domowy z gotowanych owoców  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Roladki z omleta z serem białym i papryką, mix warzyw, sucharki pełnoziarniste  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Zdjęcie wkrótce
Zupa z zielonego groszku
Seitan w sosie słodko-ostrym, warzywa na parze, ryż czarny
Kisiel domowy z gotowanych owoców
Roladki z omleta z serem białym i papryką, mix warzyw, sucharki pełnoziarniste
 

Niedziela, 21.01  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Ali Baba" (v)  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa egzotyczna na mleczku kokosowym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Tofu z ananasem, buraczki z jabłkiem, kasza orkiszowa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Owoce z orzechową posypką  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Pasta twarogowa po indyjsku, surówka z selera naciowego, jabłek i ogórków, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Zdjęcie wkrótce
Zupa egzotyczna na mleczku kokosowym
Tofu z ananasem, buraczki z jabłkiem, kasza orkiszowa
Owoce z orzechową posypką
Pasta twarogowa po indyjsku, surówka z selera naciowego, jabłek i ogórków, pieczywo
 

Przybliżona wartość energetyczna poszczególnych posiłków w zestawach LightBox dot

  Zestawy LightBox
LB 1000 LB 1200 LB 1500 LB 2000
Śniadanie 280 kcal 336 kcal 420 kcal 560 kcal
II śniadanie 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal
Obiad 340 kcal 408 kcal 510 kcal 680 kcal
Podwieczorek 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal
Kolacja 220 kcal 264 kcal 330 kcal 440 kcal

 

Uwaga! Zgodnie z powyższą tabelą wartość energetyczna zestawów LightBox Office (bez kolacji) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 OF – 780 kcal, LB 1200 OF – 936 kcal, LB 1500 OF – 1170 kcal i LB 2000 OF – 1560 kcal. Wartość energetyczna zestawów LightBox After Ten (bez śniadania) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 AT – 720 kcal, LB 1200 AT – 864 kcal, LB 1500 AT – 1080 kcal, LB 2000 AT – 1440 kcal.

Śniadanie LightBox składa się z: dot

  • świeżych owoców (zestawy 1000, 1200 i 1500 kcal),
  • specjalnie skomponowanych, urozmaiconych zestawów musli o niskim indeksie glikemicznym, zawierających płatki: quinoa, orkiszowe, ryżowe, owsiane, gryczane, otręby pszenne, żytnie i owsiane oraz niezwykle cenne dla zdrowia zarodki pszenne, błonnik, ziarna amarantusa, siemię lniane, sezam, pestki dyni, pestki słonecznika, orzechy i migdały, a także suszone owoce, w tym o szczególnych właściwościach prozdrowotnych – owoce papai, jagody inkaskie i truskawki, produkowane przy użyciu innowacyjnej technologii suszenia w niskiej temperaturze,
  • bezcukrowego jogurtu naturalnego o niskiej zawartości tłuszczu (2,0%) wzbogaconego w wapń oraz kultury probiotyczne Lactobacillus acidophilus LA-5® i Bifidobacterium BB-12®,
  • pieczywa z dodatkiem produktów białkowych oraz świeżych warzyw (zestawy 1500, 2000 i 2500 kcal)

lub

  • owsianki (w zestawach LightBox Gluten&Lactose Free jest ryżanka), jaglanki z prażonym jabłkiem i bakaliami oraz marchewki

lub

  • tradycyjnych zestawów – z ciemnym pieczywem, twarożkami, pasztetami, serem korycińskim, omletem i roladkami z ciasta z nadzieniem twarogowo-warzywnym lub warzywnym, z nasionami słonecznika, pestkami dyni i orzechami.

Propozycja śniadań do zestawów After Ten dot

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox After Ten proponujemy samodzielne komponowanie śniadań o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
humus naturalny, 21/2 łyżeczki (25)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta słonecznikowa z bakłażanem, 2/3 łyżki (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewką i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
sałatka z soczewicy z warzywami, talerzyk (80)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (24)
tempeh marynowany, 2 plasterki (40)
tofu wędzone, 21/2 plasterka (50)
wędlina sojowa, 3 plasterki (50)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Składniki do przygotowania mieszanek musli, 1 łyżka - kcal (ok. g)
bran flakes, 17 (5)
nasiona słonecznika, 56 (10)
nasiona dyni, 10 (56)
morele suszone (1 sztuka), 28 (10)
musli z owocami suszonymi, 33 (10)
musli z rodzynkami i orzechami, 38 (10)
otręby gryczane, 27 (8)
orzechy nerkowca, 44 (8)
orzechy włoskie obrane, 100 (15)
płatki gryczane, 34 (10)
płatki jaglane, 36 (10)
płatki kukurydziane, 11 (3)
płatki orkiszowe, 27 (8)
płatki owsiane, 37 (10)
sezam, 63 (10)
śliwki suszone (1 sztuka), 19 (7)

Propozycja kolacji do zestawów Office dot

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox Office proponujemy samodzielne komponowanie kolacji o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
humus naturalny, 21/2 łyżeczki (25)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta słonecznikowa z bakłażanem, 2/3 łyżki (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewką i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
sałatka z soczewicy z warzywami, talerzyk (80)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (24)
tempeh marynowany, 2 plasterki (40)
tofu wędzone, 21/2 plasterka (50)
wędlina sojowa, 3 plasterki (50)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie reguł żywieniowych przygotowanych przez naszych Dietetyków dot

W związku z brakiem w diecie laktoowowegetariańskiej ryb oraz mięsa i produktów mięsnych, a więc spowodowaną tym niedostateczną ilością witaminy D, zalecamy suplementację diety LightBox Vege preparatami z roślinną formą witaminy D.

  • Należy spożywać 5 posiłków dziennie
  • Przerwa pomiędzy posiłkami nie powinna być dłuższa niż 3 godzinny
  • Posiłki należy spożywać powoli
  • Przez cały dzień należy wypijać 1,5-2 litrów niesłodzonych napojów; najbardziej polecana jest niegazowana woda mineralna
  • Nie należy pić alkoholu
  • Należy unikać picia słodzonych soków, napojów gazowanych, słodkiej kawy i herbaty
  • Ostatni posiłek powinien być spożywany minimum 3 godziny przed snem

 

 
Składniki posiłku:
 
X
Zamów dietę LightBox Slim, Optimum, No Fish lub Vege dziś do godz. 13:00, a już jutro otrzymasz pierwszy zestaw. Zapraszamy!
X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.