PL | EN

Kontakt: kontakt@lightbox.pl

tel:+48 513 513 661

Pn - Pt od 6:00 do 20:00

Sob od 8:00 do 12:00

Menu LightBox Optimum – wzorowane na diecie śródziemnomorskiej

Zdjęcia prezentują posiłki z zestawów 1500 kcal. Posiłki w zestawach o innych kalorycznościach różnią się ilością potrawy, kompozycją śniadania i dodatkami. W Państwa posiłkach mogą też znaleźć się inne niż na zdjęciach warzywa i owoce, ponieważ staramy się je możliwie często urozmaicać. W składzie potraw zaznaczyliśmy pogrubioną czcionką produkty, które mogą wywoływać alergie u osób na nie uczulonych.

Poniedziałek, 14.08  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Słoneczne"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krupnik "LightBox"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Miruna w sosie pomidorowym z papryką faszerowaną szpinakiem i mozzarellą, ryż biały i dziki  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Deser jogurtowo-cytrynowy z wyspy Arki, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Quiche warzywny z żółtym serem, spaghetti z marchewki, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "Słoneczne"
Krupnik "LightBox"
Miruna w sosie pomidorowym z papryką faszerowaną szpinakiem i mozzarellą, ryż biały i dziki
Deser jogurtowo-cytrynowy z wyspy Arki, owoce
Quiche warzywny z żółtym serem, spaghetti z marchewki, pieczywo
 

Wtorek, 15.08  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Omlet serowo-migdałowy z orzechami, jogurt grecki, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Sałatka grecka  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Roladki drobiowe ze szpinakiem i suszonymi pomidorami, warzywa na parze, kasza gryczana  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Pudding chia z żeliną owocową  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Tatar z łososia, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Omlet serowo-migdałowy z orzechami, jogurt grecki, owoce
Sałatka grecka
Roladki drobiowe ze szpinakiem i suszonymi pomidorami, warzywa na parze, kasza gryczana
Pudding chia z żeliną owocową
Tatar z łososia, mix warzyw, pieczywo
 

Środa, 16.08  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Smak tropiku"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa pomidorowa z ryżem i soczewicą  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Farfalle pełnoziarniste z cukinią i pomidorami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Galaretka jabłkowa z kostkami jogurtowymi  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Ryba w galarecie, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "Smak tropiku"
Zupa pomidorowa z ryżem i soczewicą
Farfalle pełnoziarniste z cukinią i pomidorami
Galaretka jabłkowa z kostkami jogurtowymi
Ryba w galarecie, mix warzyw, pieczywo
 

Czwartek, 17.08  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z granolą jabłkową z orzechami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Krem z buraków z nasionami słonecznika  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Indyk z pędami bambusa, kiełkami fasoli mung, kukurydzą i czarnymi oliwkami, mieszanka starożytnych zbóż  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Deser pomarańczowy z crunchy, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Pieczeń rzymska z piersi kurczaka, sałatka z jarmużu, pomidorów, z sezamem i sosem vinegrette, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z granolą jabłkową z orzechami
Krem z buraków z nasionami słonecznika
Indyk z pędami bambusa, kiełkami fasoli mung, kukurydzą i czarnymi oliwkami, mieszanka starożytnych zbóż
Deser pomarańczowy z crunchy, owoce
Pieczeń rzymska z piersi kurczaka, sałatka z jarmużu, pomidorów, z sezamem i sosem vinegrette, pieczywo
 

Piątek, 18.08  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "W cieniu palm"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa prowansalska  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Risotto z ryżu parboiled z warzywami i serem blue, pomidorki koktajlowe, rucola  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Makaron czekoladowy z musem brzoskwiniowym i sosem chałwowym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Zapiekanka jogurtowo-warzywna z wyspy Patmos z kaszą jaglaną, mix warzyw  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli "W cieniu palm"
Zupa prowansalska
Risotto z ryżu parboiled z warzywami i serem blue, pomidorki koktajlowe, rucola
Makaron czekoladowy z musem brzoskwiniowym i sosem chałwowym
Zapiekanka jogurtowo-warzywna z wyspy Patmos z kaszą jaglaną, mix warzyw
 

Sobota, 19.08  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Twarożek w trzech odsłonach, pieczywo, warzywa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Chłodnik  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Makaron z kurczakiem, pieczarkami i suszonymi pomidorami, rucola  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Koktajl jogurtowo-wiśniowy z siemieniem lnianym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Rolada z indyka nadziewana pistacjami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Twarożek w trzech odsłonach, pieczywo, warzywa
Chłodnik
Makaron z kurczakiem, pieczarkami i suszonymi pomidorami, rucola
Koktajl  jogurtowo-wiśniowy z siemieniem lnianym
Zdjęcie wkrótce
 

Niedziela, 20.08  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli "Pieprz i wanilia"  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Kuskus z papryką i pomidorkami koktajlowymi  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Łosoś w sosie pomarańczowym z migdałami, warzywa na parze, ryż czerwony  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Galaretka z brzoskwiniami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Roladki z cukinii z serem i orzechami włoskimi, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt  z musli "Pieprz i wanilia"
Kuskus z papryką i pomidorkami koktajlowymi
Łosoś w sosie pomarańczowym z migdałami, warzywa na parze, ryż czerwony
Galaretka z brzoskwiniami
Roladki z cukinii z serem i orzechami włoskimi, mix warzyw, pieczywo
 
 

Przybliżona wartość energetyczna poszczególnych posiłków w zestawach LightBox

  Zestawy LightBox
LB 1000 LB 1200 LB 1500 LB 2000 LB 2500
Śniadanie 280 kcal 336 kcal 420 kcal 560 kcal 700 kcal
II śniadanie 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal 200 kcal
Obiad 340 kcal 408 kcal 510 kcal 680 kcal 850 kcal
Podwieczorek 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal 200 kcal
Kolacja 220 kcal 264 kcal 330 kcal 440 kcal 550 kcal

 

Uwaga! Zgodnie z powyższą tabelą wartość energetyczna zestawów LightBox Office (bez kolacji) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 OF – 780 kcal, LB 1200 OF – 936 kcal, LB 1500 OF – 1170 kcal, LB 2000 OF – 1560 kcal i LB 2500 OF – 1950 kcal. Poniższe menu dotyczy zestawów LightBox All Day, składających się z pięciu posiłków dziennie oraz zestawów LightBox Office – z czterech posiłków, bez kolacji. Przy korzystaniu z zestawu LightBox Office polecamy przygotowanie kolacji we własnym zakresie z produktów przedstawionych w podzakładce "Propozycja kolacji".

Śniadanie LightBox składa się z:

  • świeżych owoców (zestawy 1000, 1200 i 1500 kcal),
  • specjalnie skomponowanych, urozmaiconych zestawów musli o niskim indeksie glikemicznym, zawierających płatki: quinoa, orkiszowe, ryżowe, owsiane, gryczane, otręby pszenne, żytnie i owsiane oraz niezwykle cenne dla zdrowia zarodki pszenne, błonnik, ziarna amarantusa, siemię lniane, sezam, pestki dyni, pestki słonecznika, orzechy i migdały, a także suszone owoce, a wśród nich o szczególnych właściwościach prozdrowotnych – owoce papai, jagody inkaskie i truskawki, produkowane przy użyciu innowacyjnej technologii suszenia w niskiej temperaturze,
  • bezcukrowego jogurtu naturalnego o niskiej zawartości tłuszczu (2,0%) wzbogaconego w wapń oraz kultury probiotyczne Lactobacillus acidophilus LA-5® i Bifidobacterium BB-12®,
  • pieczywa z dodatkiem produktów białkowych oraz świeżych warzyw (zestawy 1500, 2000 i 2500 kcal)

lub

  • owsianki (w zestawach LightBox Gluten Free jest ryżanka), jaglanki z prażonym jabłkiem i bakaliami oraz marchewki.

lub

  • tradycyjnych zestawów – z ciemnym pieczywem, twarożkami, pasztetami, serem korycińskim, omletem i roladkami z ciasta z nadzieniem twarogowo-warzywnym lub warzywnym, z nasionami słonecznika, pestkami dyni i orzechami.

Propozycja śniadań do zestawów After Ten

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox After Ten proponujemy samodzielne komponowanie śniadań o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
łosoś wędzony, 2 plastry (średnie) (50)
makrela wędzona (średnia) bez skóry i ości, 1/3 sztuki (35)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta z makreli wędzonej ze szczypiorkiem, 1 łyżka (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewka i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
polędwica wieprzowa, 2 plasterki (50)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (25)
szynka wieprzowa, 1 plasterek (35)
wędlina drobiowa, 4 plasterki (80)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Składniki do przygotowania mieszanek musli, 1 łyżka - kcal (ok. g)
bran flakes, 17 (5)
nasiona słonecznika, 56 (10)
nasiona dyni, 10 (56)
morele suszone (1 sztuka), 28 (10)
musli z owocami suszonymi, 33 (10)
musli z rodzynkami i orzechami, 38 (10)
otręby gryczane, 27 (8)
orzechy nerkowca, 44 (8)
orzechy włoskie obrane, 100 (15)
płatki gryczane, 34 (10)
płatki jaglane, 36 (10)
płatki kukurydziane, 11 (3)
płatki orkiszowe, 27 (8)
płatki owsiane, 37 (10)
sezam, 63 (10)
śliwki suszone (1 sztuka), 19 (7)

Propozycja kolacji do zestawów Office

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox Office proponujemy samodzielne komponowanie kolacji o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułka pszenna, 1/2 szt. (35)
bułka graham, 1/2 szt. (40)
chleb żytni razowy, kromka (45)
chleb chrupki żytni, cztery kromki (25)
chleb typu pumpernikiel, kromka (40)
chleb mieszany z ziarnami, kromka (40)
chleb żytni pełnoziarnisty, kromka (45)
chleb tostowy pełnoziarnisty, kromka (25)
chleb z musli i owocami, kromka (30)
chleb naturalny fitness bez mąki, 1/2 kromki (20)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
łosoś wędzony, 2 plastry (średnie) (50)
makrela wędzona (średnia) bez skóry i ości, 1/3 sztuki (35)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta z makreli wędzonej ze szczypiorkiem, 1 łyżka (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewka i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
polędwica wieprzowa, 2 plasterki (50)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (25)
szynka wieprzowa, 1 plasterek (35)
wędlina drobiowa, 4 plasterki (80)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie reguł żywieniowych przygotowanych przez naszych Dietetyków

  • Należy spożywać 5 posiłków dziennie
  • Przerwa pomiędzy posiłkami nie powinna być dłuższa niż 3 godzinny
  • Posiłki należy spożywać powoli
  • Przez cały dzień należy wypijać 1,5-2 litrów niesłodzonych napojów; najbardziej polecana jest niegazowana woda mineralna
  • Nie należy pić alkoholu
  • Należy unikać picia słodzonych soków, napojów gazowanych, słodkiej kawy i herbaty
  • Ostatni posiłek powinien być spożywany minimum 3 godziny przed snem

 

 
Składniki posiłku:
 
X
Złóż zamówienie, a w poniedziałek przed południem zadzwonimy, aby potwierdzić szczegóły dostawy. Zapraszamy!
X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.