PL | EN

Kontakt: kontakt@lightbox.pl

tel:+48 513 513 661

Pn - Pt od 6:00 do 20:00

Sob od 8:00 do 13:00

Dieta rekomendowana przez:

Menu bez glutenu

Menu LightBox Gluten&Lactose Free – dieta bezglutenowo-bezlaktozowa

Posiłki w diecie Gluten&Lactose Free przygotowujemy z wykorzystaniem produktów bezglutenowych oraz bezlaktozowych zamienników produktów mlecznych.

Poniedziałek, 11.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Sałatka jajeczna z pastą tahini, orzechowa rolada z kurczaka, pieczywo bezglutenowe  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Rigati z brokułami i suszonymi pomidorami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Łosoś pieczony z cukinią i pomidorami, warzywa na parze, ryż czarny  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Kisiel domowy z gotowanych owoców  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Pasta z makreli w naleśnikowym cieście, mix warzyw, krakersy kukurydziano-ryżowe  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Zdjęcie wkrótce
Rigati z brokułami i suszonymi pomidorami
Łosoś pieczony z cukinią i pomidorami, warzywa na parze, ryż czarny
Kisiel domowy z gotowanych owoców
Pasta z makreli w naleśnikowym cieście, mix warzyw, krakersy kukurydziano-ryżowe
 

Wtorek, 12.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Pasztet domowy z zielonej soczewicy z żurawiną, ser koryciński, pieczywo fitness, warzywa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa "pomarańczowa" z papryki z ciecierzycą i ziemniakami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Makaron z sosem bolognese, rucola  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Koktajl jogurtowy z papają  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Tarta szpinakowa z nasionami słonecznika  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Pasztet domowy z zielonej soczewicy z żurawiną, ser koryciński, pieczywo fitness, warzywa
Zupa "pomarańczowa" z papryki z ciecierzycą i ziemniakami
Makaron z sosem bolognese, rucola
Koktajl jogurtowy z papają
Tarta szpinakowa z nasionami słonecznika
 

Środa, 13.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z granolą jaglaną z żurawiną  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa egzotyczna na mleczku kokosowym  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Indyk pieczony z ananasem, buraczki z jabłkiem, soczewica zielona  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Owoce z orzechową posypką  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Łosoś w galarecie, surówka z selera naciowego, jabłek i ogórków, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z granolą jaglaną z żurawiną
Zupa egzotyczna na mleczku kokosowym
Indyk pieczony z ananasem, buraczki z jabłkiem, soczewica zielona
Owoce z orzechową posypką
Łosoś w galarecie, surówka z selera naciowego, jabłek i ogórków, pieczywo
 

Czwartek, 14.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Frittata z pomidorami, oliwkami i parmezanem z wyspy Lipsi, włoskie obwarzanki taralli, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa z zielonego groszku  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Polędwica z dorsza w sosie pomidorowym, warzywa na parze, ryż brązowy  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Piernik z czerwonej fasoli, owoce  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Tort szpinakowy z pomidorami, spaghetti z marchewki, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Frittata z pomidorami, oliwkami i parmezanem z wyspy Lipsi, włoskie obwarzanki taralli, owoce
Zupa z zielonego groszku
Polędwica z dorsza w sosie pomidorowym, warzywa na parze, ryż brązowy
Piernik z czerwonej fasoli, owoce
Zdjęcie wkrótce
 

Piątek, 15.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli owocowym z orzeszkami ziemnymi  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Jajko przepiórcze zapiekane w awokado z ziołami i suszonymi pomidorami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Polenta z pestkami dyni, warzywa duszone z sezamem  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Tiramisu light, wiśnie suszone  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Kotlety z jaj, surówka z białej kapusty, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli owocowym z orzeszkami ziemnymi
Zdjęcie wkrótce
Polenta z pestkami dyni, warzywa duszone z sezamem
Tiramisu light, wiśnie suszone
Kotlety z jaj, surówka z białej kapusty, pieczywo
 

Sobota, 16.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Ryżanka z kurkumą, prażone jabłko z cynamonem, warzywa  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Zupa prowansalska  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Pulpety cielęce w sosie kurkowym, groszek z marchewką, kasza jaglana  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Deser dwukolorowy jogurtowo-owocowy  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Twarożek wiejski ze szczypiorkiem i czarnuszką, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Ryżanka z kurkumą, prażone jabłko z cynamonem, warzywa
Zupa prowansalska
Pulpety cielęce w sosie kurkowym, groszek z marchewką, kasza jaglana
Deser dwukolorowy jogurtowo-owocowy
Twarożek wiejski ze szczypiorkiem i czarnuszką, mix warzyw, pieczywo
 

Niedziela, 17.12  zobacz wartość odżywczą zestawu

Śniadanie:    Jogurt z musli waniliowo-orzechowym z wiśniami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
II śniadanie:    Pierożki tortellini z mozzarellą, bazylią, pesto i pomidorkami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Obiad:    Suwlaki (potrawa grecka), warzywa na parze, kasza gryczana  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Podwieczorek:    Pianka sojowa, galaretka z owocami  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą
Kolacja:    Terina z łososia, mix warzyw, pieczywo  zobacz składniki | zobacz wartość odżywczą

Jogurt z musli waniliowo-orzechowym z wiśniami
Pierożki tortellini z mozzarellą, bazylią, pesto i pomidorkami
Suwlaki (potrawa grecka), warzywa na parze, kasza gryczana
Pianka sojowa, galaretka z owocami
Terina z łososia, mix warzyw, pieczywo
 

Przybliżona wartość energetyczna poszczególnych posiłków w zestawach LightBox

  Zestawy LightBox
LB 1000 LB 1200 LB 1500 LB 2000 LB 2500
Śniadanie 280 kcal 336 kcal 420 kcal 560 kcal 700 kcal
II śniadanie 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal 200 kcal
Obiad 340 kcal 408 kcal 510 kcal 680 kcal 850 kcal
Podwieczorek 80 kcal 96 kcal 120 kcal 160 kcal 200 kcal
Kolacja 220 kcal 264 kcal 330 kcal 440 kcal 550 kcal

 

Uwaga! Zgodnie z powyższą tabelą wartość energetyczna zestawów LightBox Office (bez kolacji) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 OF – 780 kcal, LB 1200 OF – 936 kcal, LB 1500 OF – 1170 kcal, LB 2000 OF – 1560 kcal i LB 2500 OF – 1950 kcal. Wartość energetyczna zestawów LightBox After Ten (bez śniadania) wynosi w przybliżeniu: LB 1000 AT – 720 kcal, LB 1200 AT – 864 kcal, LB 1500 AT – 1080 kcal, LB 2000 AT – 1440 kcal i LB 2500 AT – 1800 kcal.

Śniadanie LightBox składa się z:

  • świeżych owoców (zestawy 1000, 1200 i 1500 kcal),
  • specjalnie skomponowanych, urozmaiconych zestawów musli o niskim indeksie glikemicznym, zawierających niezwykle cenne dla zdrowia naturalnie bezglutenowe zamienniki tradycyjnych zbóż – amarantus, produkty z gryki i prosa, a także płatki ryżowe i kukurydziane, płatki quinoa, siemię lniane, sezam, pestki dyni, nasiona słonecznika, orzechy i migdały oraz bezglutenowe suszone owoce, w tym o szczególnych właściwościach prozdrowotnych – truskawki, cytryny, pomarańcze, morele, czereśnie, egzotyczne owoce papai i jagody inkaskie, produkowane przy użyciu innowacyjnej technologii suszenia w niskiej temperaturze,
  • bezcukrowego jogurtu naturalnego o niskiej zawartości tłuszczu (2,0%) wzbogaconego w wapń oraz kultury probiotyczne Lactobacillus acidophilus LA-5® i Bifidobacterium BB-12®,
  • pieczywa bezglutenowego z dodatkiem produktów białkowych oraz świeżych warzyw (zestawy 1500, 2000 i 2500 kcal)

lub

  • ryżanki i jaglanki z prażonym jabłkiem i bakaliami oraz surowej marchewki

lub

  • tradycyjnych zestawów – z ciemnym pieczywem bezglutenowym, twarożkami, pasztetami, serem korycińskim, omletem i roladkami z ciasta na mące bezglutenowej z nadzieniem twarogowo-warzywnym lub warzywnym, z nasionami słonecznika, pestkami dyni i orzechami

Propozycja śniadań do zestawów After Ten

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox After Ten proponujemy samodzielne komponowanie śniadań o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów. Osoby stosujące dietę bezglutenową powinny korzystać z ofert firm produkujących żywność bezglutenową, w tym posiadających licencjonowany znak przekreślonego kłosa. Lista bezpiecznych produktów dostępnych na polskim rynku zamieszczona jest na stronie Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na diecie Bezglutenowej – www.celiakia.pl. Pamiętajmy, że gluten mogą zawierać nie tylko produkty zbożowe, ale również jogurty, serki smakowe, wędliny, pasztety, majonez, koncentraty spożywcze, ciasta, a nawet proszek do pieczenia i przyprawy, w tym musztarda i sos sojowy.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułki bezglutenowe mleczne, 1 szt. (35)
chleb królewski, 1/2 kromki (35)
chleb rustykalny ciemny, 3/4 kromki (40)
chleb skrobiowy, kromka (35)
chleb szlachecki jasny, 1/2 kromki (35)
chleb vital z błonnikiem, kromka (30)
chleb z kminkiem, 2 kromki (50)
chleb z maczkiem, 2 kromki (50)
chleb z ziarnami, 2 kromki (50)
kołacz razowy, 11/2 kromki (30)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
łosoś wędzony, 2 plastry (średnie) (50)
makrela wędzona (średnia) bez skóry i ości, 1/3 sztuki (35)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta z makreli wędzonej ze szczypiorkiem, 1 łyżka (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewką i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
polędwica wieprzowa, 2 plasterki (50)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (25)
szynka wieprzowa, 1 plasterek (35)
wędlina drobiowa, 4 plasterki (80)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez bezglutenowy, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Składniki do przygotowania mieszanek musli, 1 łyżka - kcal (ok. g)
nasiona słonecznika, 56 (10)
nasiona dyni, 10 (56)
morele suszone (1 sztuka), 28 (10)
musli gryczano-ryżowe z owocami suszonymi, 38 (10)
musli jaglano-gryczane z owocami liofilizowanymi, 34 (10)
otręby gryczane, 27 (8)
orzechy nerkowca, 44 (8)
orzechy włoskie obrane, 100 (15)
płatki gryczane, 34 (10)
płatki jaglane, 36 (10)
płatki kukurydziane bezglutenowe, 11 (3)
płatki ryżowe, 41 (12)
płatki quinoa, 34 (10)
popping z nasion amarantusa, 12 (3)
sezam, 63 (10)
śliwki suszone (1 sztuka), 19 (7)

Propozycja kolacji do zestawów Office

Aby uzupełnić wartość wybranego zestawu LightBox Office proponujemy samodzielne komponowanie kolacji o odpowiedniej kaloryczności w oparciu o poniższą listę produktów. Osoby stosujące dietę bezglutenową powinny korzystać z ofert firm produkujących żywność bezglutenową, w tym posiadających licencjonowany znak przekreślonego kłosa. Lista bezpiecznych produktów dostępnych na polskim rynku zamieszczona jest na stronie Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na diecie Bezglutenowej – www.celiakia.pl. Pamiętajmy, że gluten mogą zawierać nie tylko produkty zbożowe, ale również jogurty, serki smakowe, wędliny, pasztety, majonez, koncentraty spożywcze, ciasta, a nawet proszek do pieczenia i przyprawy, w tym musztarda i sos sojowy.

Pieczywo, 100 kcal (ok. g)
bułki bezglutenowe mleczne, 1 szt. (35)
chleb królewski, 1/2 kromki (35)
chleb rustykalny ciemny, 3/4 kromki (40)
chleb skrobiowy, kromka (35)
chleb szlachecki jasny, 1/2 kromki (35)
chleb vital z błonnikiem, kromka (30)
chleb z kminkiem, 2 kromki (50)
chleb z maczkiem, 2 kromki (50)
chleb z ziarnami, 2 kromki (50)
kołacz razowy, 11/2 kromki (30)

Dodatki białkowe, 80 kcal (ok. g)
jajo kurze, 1 sztuka (50)
łosoś wędzony, 2 plastry (średnie) (50)
makrela wędzona (średnia) bez skóry i ości, 1/3 sztuki (35)
pasta jajeczna, 2 łyżki (50)
pasta z makreli wędzonej ze szczypiorkiem, 1 łyżka (20)
pasta z twarożku półtłustego z rzodkiewką i szczypiorkiem, 5 łyżek (120)
pasztet z soczewicy, 2 plastry (70)
polędwica wieprzowa, 2 plasterki (50)
ser camembert, 1/4 krążka (30)
ser twarogowy chudy, plaster (80)
ser twarogowy półtłusty, plaster (60)
ser twarogowy ziarnisty typu „wiejski", 1/2 opakowania (80)
ser żółty, jeden plasterek (25)
szynka wieprzowa, 1 plasterek (35)
wędlina drobiowa, 4 plasterki (80)

Tłuszcze, 35 kcal (ok. g)
majonez bezglutenowy, 1 łyżeczka (5)
masło, 1 płaska łyżeczka (5)
oliwa z oliwek, olej, 4/5 łyżeczki (4)
tłuszcz roślinny do pieczywa, 11/2 łyżeczki (8)

Napoje mleczne oraz soki, 100 kcal (ok. g)
jogurt naturalny 2%, 4/5 szklanki (160)
jogurt bananowy 1,5%, 2/3 szklanki (135)
jogurt truskawkowy 1,5%, 4/5 szklanki (160)
kakao na mleku 1,5%, 2/3 szklanki (130)
kefir 2%, szklanka (200)
maślanka 0,5%, 11/3 szklanki (260)
mleko 2%, szklanka (200)
mleko kokosowe, 1/5 szklanki (40)
mleko ryżowe, 2/3 szklanki (130)
mleko sojowe, szklanka (200)

sok jabłkowy, 11/5 szklanki (230)
sok marchwiowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomarańczowy, 11/5 szklanki (230)
sok pomidorowy, 31/2 szklanki (710)
sok wielowarzywny, 13/4 szklanki (350)
sok z jabłek i mango, 1 szklanka (200)

Warzywa i owoce, 25 kcal (ok. g)
cykoria, 21/2 sztuki (150)
groszek zielony, 21/2 łyżki (35)
kalarepka, 1/2 sztuki (90)
koper włoski (fenkuł), 1/2 sztuki (100)
ogórek (duży), 1 sztuka (200)
papryka (duża), 1/2 sztuki (90)
pomidor, 1 sztuka (150)
rzodkiewka, 18 sztuk (180)
sałata, 1/2 główki (180)
seler naciowy, 3,5 łodyżki (200)

banan po obraniu, 1/4 sztuki (30)
czereśnie, 12 sztuk, (50)
gruszka klapsa, 1/3 sztuki (50)
jabłko (duże), 1/3 sztuki (60)
kiwi, 2/3 sztuki (50)
mandarynki, 1 sztuka (60)
winogrona, 13 sztuk (40)

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie reguł żywieniowych przygotowanych przez naszych Dietetyków

  • Należy spożywać 5 posiłków dziennie
  • Przerwa pomiędzy posiłkami nie powinna być dłuższa niż 3 godzinny
  • Posiłki należy spożywać powoli
  • Przez cały dzień należy wypijać 1,5-2 litrów niesłodzonych napojów; najbardziej polecana jest niegazowana woda mineralna
  • Nie należy pić alkoholu
  • Należy unikać picia słodzonych soków, napojów gazowanych, słodkiej kawy i herbaty
  • Ostatni posiłek powinien być spożywany minimum 3 godziny przed snem

 

 
Składniki posiłku:
 
X
Zamów dietę LightBox Slim, Optimum, No Fish lub Vege dziś do godz. 13:00, a już jutro otrzymasz pierwszy zestaw. Zapraszamy!
X Zamknij
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.